Miksi ihmiset vastustaa ja inhoaa Elokapinaa
Kommentit (278)
Aivan sama jos nämä pellet istuvat Manskulla. Lähinnä kummastuttaa heidän käsityksensä reaalimaailmasta.
No tämmöistähän se aina ollut. Ei nämä sentään kidnappaa ja tapa ihmisiä niin kuin joku punainen prikaati. Veikkaan, että tammikuussa on aika hiljaista kadullaistumisen suhteen. Sieltä lattekahviloista nämä silloin löytyy. Mitään ainakaan positiivista vaikutusta tälläkään mielenosoituksella ei ole, mutta saanevat hyvän mielen kun kuvittelevat olevansa isokin kivi systeemin rattaissa.
Toivottavasti tulee sateinen ja kylmä syksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se päättäjiin tehoamaton toiminta tavallisten ihmisten elämän te rr o risoinnilla kiristämisellä ärsyttää ja säälittää. Eikö heissä ole ollenkaan lukeneita ja vaikutusvaltaisia ihmisiä, jotka osaisivat muutakin kuin pii pertää ilmaston hyväksi? Tavallinen ihminen kun ei ala telttater ro rismin pelossa äänestää vih reä mpiä. Vaikuttaa, että nämä ekoihmiset ovat aika laiskoja ja tehottomia. Ja ristiriitaisia, hirveä meteli tahdosta pelastaa maailman, mutteivät sitten kuitenkaan viitsi edes tehdä mitään oikein asiansa eteen. Kuten 90% hipei stä.
Ihmiset istuvat kadunpätkällä tai Kansalaistorilla ja tämä on terrorismia? Kyllä nyt on käsitteet ja mittasuhteet aika vinksin vonksin.
Kun istuisivatkin torilla, mikäs siinä. Kadulla istuminen on kyllä normaalien ihmisten terrorisointia. Kaasua vaan niille.
Hyvin suurta osaa helsinkiläisistä tuo ei edes kosketa mitenkään. Vai luulitko, etä kaikki helsinkiläiset (+muualta töihin tulevat) kulkee vain ja ainoastaan Manskun kautta?
Maalaispersun kannattaisi tulla edes kerran elämässä tutustumaan Helsinkiin. Sitäpaitsi siitä pääsee kyllä ohi helposti.
Niinpä. Hitokseen sivukatuja. Ei siinä tartte jäädä töröttämään sormi suussa keskelle Manskua. Vaihtoehtoisia reittejä riittää.
Helsinkiläiset ovat elokapinalaisten panttivankeja kun eivät voi käyttää mannerheimintietä.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläiset ovat elokapinalaisten panttivankeja kun eivät voi käyttää mannerheimintietä.
😂 Oletko tosissasi? Panttivankeja? Siitäkö ei pääse ohi?
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin, jos heidän vaatimukseen suostuttaisiin nimellisesti, ja kun 2025 koittaa niin "sori, ei nyt vielä päästy tavoitteeseen, mitäpä meinasit asialle tehdä".
2025 niillä on jo uusi juttu käytössä, jonka varjolla katsovat oikeudekseen terrorsoida muita.
Käsittämätöntä, että noin pieni joukko voi alistaa koko pääkaupunkimme. Nyt jotain rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että noin pieni joukko voi alistaa koko pääkaupunkimme. Nyt jotain rajaa.
Koko pääkaupungin alistaa? Miten se alistaa minua? Olenko tyhmä kun en ymmärrä? Ei hetkauta minun elämääni mihinkään suuntaan. Enkä edes kannata erityisesti liikettä, mutta ei tuosta kyllä suurta harmia ole suurelle valtaosalle pääkaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Jep, nyt ollaan niin tosissaan, että oi joi telttaillaan missä tahdotaan. Uhmaikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko pääkaupungin alistaa? Miten se alistaa minua? Olenko tyhmä kun en ymmärrä? Ei hetkauta minun elämääni mihinkään suuntaan. Enkä edes kannata erityisesti liikettä, mutta ei tuosta kyllä suurta harmia ole suurelle valtaosalle pääkaupungista.
kts. Wikipedia Tukholma syndrooma.
KUKAHAN ENÄÄN ÄÄNESTÄÄ VIHREITÄ??. sanna ja ohis varmaan haarat märkinä meidän äänestäjät näyttää mieltään.
He (Elokapina) tulevat pettymään tavoitteidensa toteutumattomuudesta ja sitten alkaa radikalisaatio.
Koska tavoitteet ovat mahdottomat toteuttaa, voisi jopa vainoharhaisesti epäillä, että radikaalisaatio on jonkun toimijan tavoitteena.
Ne Elokapina-akat eivät myöskään käytä rintaliivejä eikä kuukautissuojia. Antavat vaan veren valua pitkin reisiä aivan vapaasti kun on "luonnonmukaista".Siitä johtuen kauhea haju sekä tartuntavaara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kts. Wikipedia Tukholma syndrooma.
Hih. En ehkä ole niin herkkä lumihiutale että kokisin suurta alistusta, jos joudun kiertämään yhden kadunvälin. Jotkut on vissiin niin alistumisherkkiä ❤️. Voimia teille!
Vierailija kirjoitti:
Ne Elokapina-akat eivät myöskään käytä rintaliivejä eikä kuukautissuojia. Antavat vaan veren valua pitkin reisiä aivan vapaasti kun on "luonnonmukaista".Siitä johtuen kauhea haju sekä tartuntavaara.
Tää ketju paranee koko ajan! Hulvaton meininki!
hallitus nurin kirjoitti:
KUKAHAN ENÄÄN ÄÄNESTÄÄ VIHREITÄ??. sanna ja ohis varmaan haarat märkinä meidän äänestäjät näyttää mieltään.
Kyllä minä varmaankin äänestän. En ihan tiedä miten tämän pitäisi nyt siihen päätökseen vaikuttaa.
Nauraisin, jos heidän vaatimukseen suostuttaisiin nimellisesti, ja kun 2025 koittaa niin "sori, ei nyt vielä päästy tavoitteeseen, mitäpä meinasit asialle tehdä".