Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mikä minussa on vialla!?

Vierailija
18.11.2014 |

Ex-mieheni mielestä olen hirvittävä kuvotus, rakastan häntä kuitenkin vielä syvästi.

Erostamme on nyt kulunut 3-vuotta, mieheni on keski-ikäinen mutta tarkempaa ikää en tahdo sanoa, ties vaikka jäisin kiinni tästä avautumisesta. Hänellä on siis uusi 26v Venakko akka kotisohvallaan.. En voi käsittää edes mikä tässä Venakossa on niin hyvää, vert.minuun. Joka ainakin koen olevani parempi kuin hän, ja ex-miehelleni sopivampi. 

Olen mitoiltani 168cm/72kg muodokas, mutta hyväkroppainen nainen. Hiukseni ovat olkapäille ulottuvat ja kirkkaanpunaiset (kuvaa hyvin luonnettani, räväkkä ja säkenöivä!) Silmäni ovat siniset ja enkä käytä meikkiä. Pukeudun vähän "hippityylisesti" mutta kuitenkin muodikkaasti. Olen mielestäni rohkea sängyssä, ja luonteeltaani nauravainen, huolehtivainen ja ehkä hieman motkottavaan suuntaan taipuva. En sentään liiaksi!

Mikä minussa siis on vikana, että olen nykyään kuulemma niin iljettävä?. Ennen tätä Venakko- naista sain vielä hyvän yön toivotuksia mieheltä.. Venakko-nainen ei ole vaikuttanut kovin mukavalta, tai mieheni tyyliseltä kun olen heidät parisen kertaa tavannut.

Pahoittelen jos ette palstamammat saa tekstistäni selvää, lukihäiriön kun myös omaan.

Help!!

- MammaorHot?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vitun rumalta ääliöltä, kun kyselet palstalla tälläisiä idiotismiin viittaavia... KERTOO ERITTÄIN PALJON ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄSTÄSI VINK

Vierailija
2/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikutat aivan normaalilta naiselta, joka on hukkunut vanhan suhteen kiemuroihin.. Sinuna etsisin uuden ja kääntäisin elämässä uuden vaihteen päälle, kun haikailisin miehen perään joka haukkuu sinua. Aurinko paistaa tunnelinkin päähän. Toivotaan ettet ole kuuluisa provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Erositte ajat sitten ja mies on sanonut sinulle päin naamaa, että ei pidä sinusta.

Nyt etsit miehen kuka arvostaa ominaisuuksiasi, eiköhä se rakkaus eksään sammu siinä ohella.

Vierailija
4/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:47"]

Vaikutat vitun rumalta ääliöltä, kun kyselet palstalla tälläisiä idiotismiin viittaavia... KERTOO ERITTÄIN PALJON ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄSTÄSI VINK

[/quote]

Kiinnostaisi tietää, mikä tekee minusta niin idiootin mielestäsi. Kun sanoisit tuon minulle päin naamaa niin nyrkkitanssi soisi varmastikkin. Taidat olla joku elämääsi kyllästynyt av-mamma.. Kyselen siksi koska olen epätoivoinen ja ystäviä minulla ei ole niin paljon että voisin heidän mielipiteitään kysyä.

-MammaorHot

Vierailija
5/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:52"]

Älä jaksa. Erositte ajat sitten ja mies on sanonut sinulle päin naamaa, että ei pidä sinusta. Nyt etsit miehen kuka arvostaa ominaisuuksiasi, eiköhä se rakkaus eksään sammu siinä ohella.

[/quote]

Se joka tuntee rakkauden, ei pysty jättämään sitä sikseen..

-MammaorHot

Vierailija
6/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kun sanoisit tuon minulle päin naamaa niin nyrkkitanssi soisi varmastikkin.

[/quote]

Onko tämä nyt sitä mainostamaasi räväkkää ja säkenöivää luonnetta :-D? Enpä ihmettele että miehes jätti sut, kuulostat aika wt-h*oralta<3

Vierailija
7/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:52"]

Älä jaksa. Erositte ajat sitten ja mies on sanonut sinulle päin naamaa, että ei pidä sinusta. Nyt etsit miehen kuka arvostaa ominaisuuksiasi, eiköhä se rakkaus eksään sammu siinä ohella.

[/quote]

-MammaorHot
[/quote]

Sä et ole edes yrittänyt. Et ikinä tule onnelliseksi jos haikailet jonkun idiootin perään joka arvostaa tiukkaa venäläistä pimppaa sinua enemmän.

Vierailija
8/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:54"]

[/quote]

-MammaorHot

[/quote]

Tasapainoiset ja tunne-elämältään normaalit pystyvät.

Vierailija
9/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiinnostaisi tietää, mikä tekee minusta niin idiootin mielestäsi. Kun sanoisit tuon minulle päin naamaa niin nyrkkitanssi soisi varmastikkin. Taidat olla joku elämääsi kyllästynyt av-mamma.. Kyselen siksi koska olen epätoivoinen ja ystäviä minulla ei ole niin paljon että voisin heidän mielipiteitään kysyä.

-MammaorHot

[/quote]

Ylilaudalta trollaamaan tullut nulikka se on, noiden kanssa pitää vaan elellä. Jotkut ovat täällä asiakseen vattuilemassa, tarkoituksella tuottamassa mielipahaa muille.

Vierailija
10/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on vialla se, että roikut miehessä KOLME vuotta eron jälkeenkin, etkä ymmärrä jättää miestä rauhaan edes nyt kun hänellä on uusi puoliso.

Vierailija
11/11 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki vastanneet!

Kiitos kun edes jotkut piittaavat vastata keskustelun aloitukseeni. 

Kone sammuilee vähän väliä niin joudun etsimään keskustelun aina uudelleen ja uudelleen. On aika ongelmallista kun tämä Venukki-akka ei ole ollut kovinkaan pitkään vielä kuvioissa. Meillä ex-miehen kanssa ollut vipinää myös peiton alla eron jälkeenkin vielä vuoden. Hän kertoi silloin että rakastaa minua palavasti myös, ja kaikille tiedoksi: meillä ei ole yhteisiä lapsia! Hänellä on ensimmäisestä liitostaan tytär keneen ei ole yhteydessä, sattuneista syistä, ja eroomme vaikutti se että mies kärsii pahasta kissa allergiasta, ja noh kisut kun ovat minulle kuin lapsia, ja mieheni ei voinut niitä sietää niin luopuakko kissoista? vai miehen kanssa asumiseroon.

Ja vielä yhdelle kirjoittajalle tiedoksi, venukin alapää on tuskin kireämpi kuin minunkaan. En ole koskaan edes synnyttänyt.

- MammaorHot