Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
psykoterapian lopettaminen
18.11.2014 |
Mistä voin ottaa selvää omista oikeuksistani ja velvollisuuksistani psykoterapian suhteen? Jos ei ole mitään kirjallista sopimusta lopettamisesta eikä suullista, voinko päättää terapiani vaikka heti ilmoittamalla esim. ensi kerralla asiasta? Ilman että minulle tulee laskuja siitä eteenpäin?
Kommentit (2)
On samat säännölliset ajat joka viikko mutta ei mitään sopimusta mihin asti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos sinulla ei ole varattuna seuraavaa aikaa voit lopettaa heti.