Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain 2 eri kouluun.t.ammattivalittaja

Vierailija
10.11.2014 |

Mutta kumpaankaan en päässyt. Hain jalkojenhoitajaksi aikuispuolella m,utta siinä pitäisi kuulemma olla vähintään yo mielellään esim yo plus sairaanhoitajan koulutus. Näin kertoi sen alan aikuiskoulutussuunnittelija. Sitten hain aikuispuolen kosmetologiksi mutta sinnekkin kuulemma pitäisi olla joko toisen asteen tutkinto tai yo koulutus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellasta... Mitä jos joskus hakisit sellaiselle alalle, johon ei tartteis olla mitään pohjalla...?

Vierailija
2/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:13"]

Että sellasta... Mitä jos joskus hakisit sellaiselle alalle, johon ei tartteis olla mitään pohjalla...?

[/quote]

Olen mä sitä merkonomin koulutusta yrittänyt monesti eivät ota enää siihen kouluun ja sairauksien takia en voi raskaisiin ammatteihin opiskella. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa nuo väitteesi esitietovaatimuksista jalkojenhoitajan tai kosmetologin aikuiskoulutukseen. Tiedän itse ainakin ihmisen joka on opiskellut ihan peruskoulupohjalta, ilman aiempia ammattiopintoja, kosmetologiksi yksityisessä alan oppilaitoksessa.

Vierailija
4/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:17"]

Ei pidä paikkaansa nuo väitteesi esitietovaatimuksista jalkojenhoitajan tai kosmetologin aikuiskoulutukseen. Tiedän itse ainakin ihmisen joka on opiskellut ihan peruskoulupohjalta, ilman aiempia ammattiopintoja, kosmetologiksi yksityisessä alan oppilaitoksessa.

[/quote]

Nuo eivät ole yksityisiä oppilaitoksia. ap

Vierailija
5/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:19"]

[/quote]

[/quote]

Mikset sitten hae sellaiseen yksityiseen, jos oikeasti alalle haluat? 

Muutenkin kuulostaa kummalliselta, että et ole ilmeisesti ennen hakemista selvittänyt hakemiesi koulutusten perusvaatimuksia esim. aiemmille tutkinnoille. Eipä siinä ole juuri ihmeteltävää jos ei kouluun pääse, jos hakee vaikka yo-pohjaiseen koulutukseen ilman ylioppilastutkintoa, tai terv. huollon perustutkinnon vaativaan koulutukseen ilman sellaista. 

Vierailija
6/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haet opiskelemaan ennen kuin olet edes ottanut selvää pääsyvaatimuksista? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

Vierailija
7/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haet sellaisiin koulutuksiin, joiden pääsyvaatimuksia et edes täytä? Ethän silloin voi niihin mitenkään päästäkään. Sehän on on sama kuin mennä ostoksille ilman rahaa ja ihmetellä ja valittaa sitten kun ei mitään voi ostaakaan.

Vierailija
8/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:19"]

[/quote]

[/quote]

Mikset sitten hae sellaiseen yksityiseen, jos oikeasti alalle haluat? 

Muutenkin kuulostaa kummalliselta, että et ole ilmeisesti ennen hakemista selvittänyt hakemiesi koulutusten perusvaatimuksia esim. aiemmille tutkinnoille. Eipä siinä ole juuri ihmeteltävää jos ei kouluun pääse, jos hakee vaikka yo-pohjaiseen koulutukseen ilman ylioppilastutkintoa, tai terv. huollon perustutkinnon vaativaan koulutukseen ilman sellaista. 

[/quote]

Koska yksityiset ovat todella kaukana täältäpäin, nuo olisivat olleet tuossa lähellä. ap

Vierailija
9/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavaksi haet hävittäjälentäjäkoulutukseen ja tulet sitten tänne ihmettelemään, että sua ei hyväksytty?

Vierailija
10/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 11:34"]

Ja seuraavaksi haet hävittäjälentäjäkoulutukseen ja tulet sitten tänne ihmettelemään, että sua ei hyväksytty?

[/quote]

En mutta kun jos hakisin yksityiseen niin matkoihin menisi valtavasti aikaa ja mun on iltaisin kuitenkin oltava lapsen kanssa kotona, ei se yksinkään voi olla. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan