Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Opintolainan lyhennysvapaa
26.11.2014 |
Mietin, että jos hakisin lyhennysvapaata joulukuuksi, jotta voisin säästetyillä 150 eurolla hankkia läheisilleni pari joululahjaa, eikä tarvitsisi venytellä pennejä ruokakaupassa. Käsittääkseni tuon lyhennysvapaan hakeminen maksaa pankissani 150 euroa, eli olisi kai järkevämpää hakea lyhennysvapaata vähän pidemmälle ajalle. Muutenhan se ei tunnu missään, koska sama hinta menee palvelumaksuun. Luin kuitenkin jostain, että op:lla ensikertalaisena saisi lyhennysvapaan ilman kustannuksia. Onko tietoa pitääkö tämä paikkansa? Kiitos. :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa