Kokemuksia Kayla itsines treenistä?
Onki kellään kokemuksia kyseisestä BikiniBody Challengesta? Todella hypetetty tyyppi kaikista
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 04:47"]
Millainen on ohjelmaan kuuluva ruokavalio?
[/quote]
Karppausta eli sitä parasta ruokailua, jossa ei podeta rasvakammoa.
Onko nämä ihan ne oikeat Kaylan ohjeet?
Se on todella rankka, vaatii jonkin verran peruskuntoa. Tietysti ehkä arvattavisskin - jos puolen tunnin päivittäisellä treenillä aikoo saada tuloksia, täytyy antaa kaikkensa. Eli sinänsä tuo kevyt aloitus ja kunnon kohottua alusta, on varmasti järkevää. Sellainen no pain no gain ohjelma. :) ja venyttelyistä ei kannata luistaa, jo alun jalkatreeni aiheuttaa helposti viikoksi kunnon jumit muuten...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 05:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 04:47"]
[/quote]
[/quote]
Kaylan ruokavalio on vähärasvainen, johon kuuluu mm. leipää ja riisiä, suht. paljon hedelmiä. Esim. aamiaisena paahtoleipä kananmunilla, välipalana hedelmiä, iltaruoalla riisiä ja kanaa jne.
Kayla painaisi varmaan noin 180kg jollain karppiruoalla.
Mä ostin nettisivuilta sekä treeniohjelman että ruokavalion 12vkolle. Kallishan se oli, mutta kylläpä tuota noudattamalla tuloksiakin tulee. Minusta treenit on aika rankkoja huonokuntoiselle, mutta onneksi tekeminen helpottui kuitenkin suht nopeasti. Nyt nuo vaan alkaa olla jo tarpeettomia, kun oon kummankin vetänyt 2x läpi. Ota yhteyttä jos haluat ostaa multa noin sähköiset versiot edullisemmin: tsinnia at netti piste fi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
23.06.2015 klo 05:18
Vierailija
23.06.2015 klo 04:47
Kaylan ruokavalio on vähärasvainen, johon kuuluu mm. leipää ja riisiä, suht. paljon hedelmiä. Esim. aamiaisena paahtoleipä kananmunilla, välipalana hedelmiä, iltaruoalla riisiä ja kanaa jne.
Kayla painaisi varmaan noin 180kg jollain karppiruoalla.
Karppiruualla ei kyllä liho. Ellei nyt jotai jauhelihaa vedä aamusta iltaan. Leipä ja hedelmät ei tosiaan kuulu karppaukseen. Karppaus on hyvä tapa tiputtaa painoa, mutta tässä taitaa enemmän olla kyse elämäntapa rempasta, jolloin karppaus ois liian tiukka siihen.
Eipä ole paljon kokemusta mulla vielä, kun vasta tällä viikolla aloitin. Mulla on ihan hyvä peruskunto kun olen jumppaillut jo jonkin aikaa, mutta nämä treenit on siitä kivoja että toimii varmasti myös parempikuntoisille ihmisille kun vaan nopeuttaa liikkeitä/lisää painoja tms.
Olen kasvissyöjä joten se ruokaohjeistus ei toimi mulle (selasin kasvisversionkin läpi mutta se oli aika hutaisten tehdyn oloinen). Siistin muuten ruokavaliota parempaan suuntaan ja toivon että tuloksia alkaa näkymään kun 12 viikkoa lähenee loppumistaan.
Usein en jaksa näitä ohjelmia vetää loppuun asti vaan teen mielummin treenit oman mielen mukaan. Seurasin kuitenkin näitä bikini body guide -tyttöjä jonkin aikaa ja ajattelin että pistän nyt itseni likoon ja pusken tämän kolmen kuukauden läpi vaikka hampaat irvessä, jos ei tunnukaan omalta jutulta niin sen jälkeen keksin sitten jotakin muuta.
No jos joku tosissaan luki sen Kaylan kirjan kunnolla, niin siellä lukee, että hyvä peruskunto täytyy olla ensin. Jos ei ole, niin hän suosittelee kolme viikkoa peruslenkkiä ensin.
Onko ohjelma tosiaan vain ja ainoastaan älypuhelimiin? Vai enkö vain taas ymmärtänyt... :) Älypuhelinta ei ole mutta tietokone löytyy... Maksutapana vain luottokortti?