Ilta-Sanomat on taas noteerannut AV:n :')
Kommentit (13)
Vauvapastahan on Sanoman omistama, joten...
Vauva-lehti, IltaSanomat, Hesari jne. ovat samaa lehtitaloa ja kuuluvat samaan konserniin. Linkitkin löytyvät ja usein vauvapalstalle tulenkin IS-linkin kautta.
Ei silloin liene kysymys mistään noteerauksesta....
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 00:24"]
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288744693966.html
[/quote]
Tuohon artikkeliin kommentoiden, että takuulla puristelen tomaatit niin kauan kuin kaupoissa on kivikovia tomaatteja. Jos kauppa myisi kaikki tomaatit syöntikelpoisena, en puristelisi. Joten syyttäköön kauppa itseään tuosta. Muille asiakkaille sanon vain, että peskää tomaattinne ja kuivatkaa talouspaperiin, niin kuin minä teen. Ei tarvitse itkeä turhista.
Jos olisin lööppilehden toimittaja, aloittaisin ihan itse av:lla ketjuja, kirjoittelisin kärkeviä viestejä ja muuta yleistä paasausta ja sitten tekisin lehteeni jutun siitä kuinka äidit riehuvat milloin mistäkin aiheesta. Helppo leipä.
Ja varmasti jätän kärryt merkkaamaan paikkaa kassajonossa, jos pitää pikaisesti hakea jotakin ja edessä olevien palvelemiseen menee selvästi aikaa. Ei se takana tuleva mitään menetä.
6) Niinhän tässä tulee välillä tehtyäkin. - toimittaja ;)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:50"]
6) Niinhän tässä tulee välillä tehtyäkin. - toimittaja ;)
[/quote]
? Oletko vähän hidas?
Noo mutta tiedätte varmasti mitä tarkoitin :D
Ap
Minä käyn kaupassa omalla tavallani, eikä se kuulu kenelekään!
Pitäkää tunkkinne!
No jo oli sääntöjä :'D haistakaa ny paska av mammat. Ei leivän tuoreutta tiedä puristamatta, mutta kuka käskee puristella pussin rikki :o ja tomaatit, mandariinit jne täytyy myös testailla. Miksi maksaa sitten huonolaatuisesta. Eikä ole minun ongelmani, jos lähes mädät tuotteet pitäisi käyttää ensin. Sitten tarjoushintaan niin voin ostaakkin. Muutoin vaadin tuotteiltani päivämäärän pitkälle.
Olipa taas tyhmä juttu. Poimittu lehteen joku kieli poskella tehty provoiluketju.
MIksei koskaan tehdä artikkeleita ihan aidoista hyvistä keskusteluista - ihan äskeisitä tulee mieleen tuo ketju, jossa pohditaan miten hoitaa ikääntyvät vanhemmat. Nykyäitien käsitys lapsten kasvattamisesta kurilla ja arestilla tai ilman niitä kiinnosti itseäni myös.
Perkele, ei ollut mainintaa niskaan huohottajista maksutapahtunan aikana. Ja tuo, ettei saisi ottaa takaa pidemmällä päiväyksellä olevaa tuotetta ei ole mistään kotoisin.