G: Omistatko rotukissan? Minkä?
Tuli vain tuosta koirarotujen peukutusketjusta mieleen. Minulla on brittiläinen lyhytkarva.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:54"]
17 jatkaa, mun bengali ei ole kauhean äänekäs, ainakaan jos vertaan ystävän itämaisiin mölyäjiin ;) Aktiivinen kyllä ja seurallinen, mutta en tiedä onko ne mitään rotuominaisuuksia.
[/quote]
Joo, olen ollut ymmärtävinäni, että bengalit ovat hiljaisempia kuin itämaiset mölyapinat, mutta kuitenkin yhtä aktiivisia, elleivät jopa aktiivisempia. :O Tietysti nämä riippuvat paljon kissayksilöstä myös. Monet rauhalliset rodut ahdistuvat neloskategorian ADHD-kissojen kanssa, mutta bengali saattaisi pysyä vauhdissa mukana. Suosittelisitko? :)
Kyllä. Aito täysverinen maatiainen. Kaunis kuin karamelli, harmaaraidallinen/valkoinen, vaaleanpunainen nenukki. Oma pikku kullannuppu. En pode tautia, olen yhden kissan mies.
Yksi äänekäs ja sosiaalinen siamilainen täällä tai itseasiassa makaa taas kerran sylissäni, kun kirjoitan. Aikaisempi kissa oli myös siamilainen. Tämä on luenteeltaan todella lapsirakas, mutta muita eläimiä inhoaa syvästi.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:54"]
17 jatkaa, mun bengali ei ole kauhean äänekäs, ainakaan jos vertaan ystävän itämaisiin mölyäjiin ;) Aktiivinen kyllä ja seurallinen, mutta en tiedä onko ne mitään rotuominaisuuksia.
[/quote]
Joo, olen ollut ymmärtävinäni, että bengalit ovat hiljaisempia kuin itämaiset mölyapinat, mutta kuitenkin yhtä aktiivisia, elleivät jopa aktiivisempia. :O Tietysti nämä riippuvat paljon kissayksilöstä myös. Monet rauhalliset rodut ahdistuvat neloskategorian ADHD-kissojen kanssa, mutta bengali saattaisi pysyä vauhdissa mukana. Suosittelisitko? :)
[/quote]
Kyllä suosittelisin! Bengaleilla on myös aika kovat pomppuominaisuudet, joten singahtelua piisaa :D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:38"]SIB
[/quote]
Keneltä lasvattajalta jos saan udella :) meillä myös SIB :)
Meillä on Korat. Ihanan vilkas ja sosiaalinen katti :)
Täälläkin kaunis cremen värinen pyhä birma kolli. Erittäin hurmaava yksilö
Vaimo. Hän todellinen rotukissa ;)
Norjalainen metsäkissa ja Maine Coon sekä eläinsuojeluyhdistyksen kautta Maine Coon-siamilaissekoitus
Maine coon. Sen lisäksi meillä tassuttelee kaksi maatiaista. Egyptin mau kiinnostaisi kamalasti, tai bengali tai ocicat. Mutta kyllä tää kolme maukumaakaria riittää :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:39"]
eläinsuojeluyhdistyksen kautta Maine Coon-siamilaissekoitus
[/quote]
Kuulostaa jännältä. Missä tällainen sekoitus on päässyt syntymään? Vai onko rotu päätelty vain ulkonäön perusteella? Naamiokissojahan on paljon muitakin kuin siamilaiset.
Suklaanaamio Pyhä Birma, hyvin oman arvonsa tunteva ja jatkuvasti norkkaamassa ruokaa ;)
Kolme Maine coonia