Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein annatte miehellenne suuseksiä?

Vierailija
28.09.2021 |

Nyt on mies alkanut vaatimaan suihinottoa joka aamu ennen töihin lähtöä. Vähän jo alkaa kyllästyttää itseäni, mutta onhan siinä tietysti se ettei hän kassit täynnä katsele sitten muita.
Miten usein te annatte parisuhteessa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei tee mitään raappahousuissaan miehen vuoksi. Patriarkaatti alas! Miehet voivat runkata ihan itsekseen. Minä hankin keinohedelmöityksen.

Vierailija
22/31 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä melkeen joka seksikerralla eli noin 2-3 krt vko... Ei toki loppuun asti joka kerta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, molemmat tykätään siitä.

Vierailija
24/31 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naiminen kuuluu vain lapsentekoyrityksiin, muuten se on riettautta. Eihän eläimetkään nai huvikseen.

Vierailija
25/31 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suihinotot on sallittuja, niistä tulee harvemmin raskaaksi.

Vierailija
26/31 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites usein naiset saa?

Vierailija
27/31 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein

Vierailija
28/31 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaimoni puolesta hänen omien sanojensa mukaisesti.

En jaksa vaivautua. Ennen tykkäsin ottaa suihin entisiltä miehiltä ja satunnaisilta seksikumppaneilta. Nuorena tuli seikailtua paljon ja tehtyä kaikkea mitä mieleen tulee. Olen ollut 20 vuotta nykyisen mieheni kanssa naimisissa ja suihin otin viimeksi 19 vuotta sitten. Mehän ollaan naimisissa, niin on ihanaa ettei tarvitse vaivautua. Voi vaan maata ja harrastaa temputonta normaaliseksiä jossa mies tekee työt, mutta vain niin ettei minun tarvitse tehdä mitään.

Ja nyt vastaan omana itsenäni.

Kaipaan suuseksiäkin , mutta en halua pahoittaa vaimoni mieltä. Hän on tyytyväinen enkä halua pyytää mitään, mitä ei itse keksi tai jaksa tehdä. Olen tyytynyt kohtalooni. Joskus haaveilen villistä seksistä, jota vaimoni on antanut muille miehille. Sitä saadakseni pitäisi erota ja aloittaa seksihurjastelut muiden kanssa.

Vierailija
29/31 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
30/31 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan vaimoni puolesta hänen omien sanojensa mukaisesti.

En jaksa vaivautua. Ennen tykkäsin ottaa suihin entisiltä miehiltä ja satunnaisilta seksikumppaneilta. Nuorena tuli seikailtua paljon ja tehtyä kaikkea mitä mieleen tulee. Olen ollut 20 vuotta nykyisen mieheni kanssa naimisissa ja suihin otin viimeksi 19 vuotta sitten. Mehän ollaan naimisissa, niin on ihanaa ettei tarvitse vaivautua. Voi vaan maata ja harrastaa temputonta normaaliseksiä jossa mies tekee työt, mutta vain niin ettei minun tarvitse tehdä mitään.

Ja nyt vastaan omana itsenäni.

Kaipaan suuseksiäkin , mutta en halua pahoittaa vaimoni mieltä. Hän on tyytyväinen enkä halua pyytää mitään, mitä ei itse keksi tai jaksa tehdä. Olen tyytynyt kohtalooni. Joskus haaveilen villistä seksistä, jota vaimoni on antanut muille miehille. Sitä saadakseni pitäisi erota ja aloittaa seksihurjastelut muiden kanssa.

Siis miksi et pyydä? Miksi oletat että hän osaisi lukea ajatuksia ja tietäisi mitä haluat? Miksi hänen pitäisi keksiä se yksin?

Vierailija
31/31 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi et pyydä? Miksi oletat että hän osaisi lukea ajatuksia ja tietäisi mitä haluat? Miksi hänen pitäisi keksiä se yksin?

Osaatko arvata, miksi tiedän mitä vaimoni vastaa? Ja kuten täälläkin on moneen kertaan toistettu, niin naista ei saa painostaa tai pakottaa mihinkään.

Siksi en enää pyydä, enkä koskaan ole vaatinut tai pakottanutkaan. Minusta johtuvista syistä se ei ole loppunut. Vaimoni taas vastaanottaa suuseksiä usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi