Miehet: kun omaa puolisoa "parempi" tulee iskemään ...
Varoitan jo valmiiksi, että tässä selostuksessani en edes yritä olla poliittisesti korrekti.
Olemme nyt kiistelleet ystäväni kanssa tästä sen jälkeen, mitä tapahtui kun olimme kauppakeskuksessa viikonloppuna.
Eli ystäväni on todella hyvännäköinen, täydellinen kroppa, ihanat pitkät vaaleat hiukset ja aina kerää paljon katseita. Oletusarvo on, että hänen näköisensä seurustelisi jonkun hunk-tyyppisen miehen kanssa. Hänellä kuitenkin on aina ollut todella persoonallinen miesmaku, eikä oikeanlaista ole juuri ikinä löytynyt.
Nyt oltiin tosiaan kauppakeskuksessa ja hän kiinnitti huomionsa yhteen mieheen (yleisesti ottaen tosi tavanomainen, joidenkin mielestä ehkä jopa huono), ja meni aika pasmat sekaisin. Sanoin, että harvoinhan tuollaista nyt tulee, että oikeasti kolahtaa, mene juttelemaan. No hän sitten meni kyselemään, tietääkö mies tuosta pelistä jotain tms. kun hän on itse katsonut sitä ... (mies katsoi jotain pelejä ...) ja kaikki näytti aluksi minusta menevän ihan hyvin.
Sitten homma kosahti, kun miehen puoliso/vaimo tuli jostain kärriensä kanssa vihaisena ja nalkuttavana tilanteeseen. Ja kiinnitin huomion siihen, miten emäntä oli meikitön, huolittelematon ja reippaasti ylipainoinen. Kaverini sitten jotenkin onnistui poistumaan tilanteesta arvokkaasti ajatellen toki ettei enää ikinä juttele kellekään missään selvin päin, mutta tän jälkeen ollaan non-stoppina pohdittu miehen näkökulmaa tähän. Hän oli aidosti kiinnostuneen oloinen aluksi. Ystäväni on sitä mieltä, että miestä varmana jollain tasolla ottaa päähän, että on tyytynyt tuollaiseen naiseen. Itse olen sitä mieltä, että sen jälkeen kun valinta on tehty, ei enää katsella muita, harmitella tai jossitella.
Mitä te miehet tällaisesta ajattelette? Olisitteko ajatelleet, että teitte aikanaan hätäisen valinnan, kun parempaakin olisi tarjolla? Vai lakkaako tuollaiset ajatukset siinä vaiheessa kun valinta on tehty?
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:44"]Mua huvittaa tämän tyyliset keskustelut täällä AV:lla, joita tuntuu tulevan tänne aika ajoin.. Kaikissa aina suunilleen se sama pointti. (pointti jota en ymmärrä, huoh)
"Tiukkapyllyinen, hyväkroppainen, kaunis nainen joka saa paljon katseita"
"Saa itselleen hyväkroppaisia, tiukkalihaksisia miehiä, ah, kuumia miehiä joista muut "pullero mammat" vain haaveilee"
"Menee jutteleen/iskemään jollekin miehelle baarissa/ostoskeskuksessa/missälie"
"Mies (tottakai, ehdottomasti, always, poikkeustahan ei missään nimessä voi/ei saa olla) innostuu, koska onhan nainen tiukkapyllyinen, hyväkroppainen, kaunis"
"Sieltä tulikin joku pullea, meikitön, kaikinpuolin tyylitajuton mamma huutamaan miehelle"
"Aha, se onkin sen vaimo!"
"Tiukkapyllyinen, hyväkroppainen, kaunis nainen ihmettelee - Miksi mies tyytyy tuollaiseen homssuiseen lihavaan naiseen, kun tässähän olisi parempikin tarjolla?"
TADAAAA ! Ihmeellisiä ovat elämän pienet ja suuret asiat.
[/quote]
No, hauska tarina. Leffoissa ehkä käy näin, ei oikeassa elämässä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:47"]En jaksanut edes lukea koska otikko oli jo lähtökohtisesti sellainen että ei koske minua.
Olen tavallinen suomalainen mies, enkä kuulu siihen 5% miesryhmään, jota naiset tulee iskemään.
[/quote]
Tai ehkä et huomaa naisten kiinnostusta jos oletuksesi itsestäsi on tuollainen.
Nainen, jolle sopiva joku "Hunks-tyyppinen", täysin mahdoton. Ansaitsen parempaa!
Jos randomina juttelen jonkun kanssa vaikka peleistä kaupassa, en koe tilannetta mitenkään uhkaavana kenellekään enkä myöskään joudu näkemään vaivaa "arvokkaasti poistumiseen". Sen kun ottaa askeleen sivuun ja tutkii jotain muuta. Ja tuo kiinnostuneen oloisuus - kohteliaat ihmiset vaikuttavat kiinnostuneilta. Kaverisi juttuseura osasi käyttäytyä, tuskin sen kummempaa.
Olen kyllä nainen, mutta vastaan silti. Olen suht hyvännäköinen vieläkin, mutta nuorena olin todella kaunis. Pysyin sinkkuna pitkään, kun ei tuntunut oikeaa löytyvän.
Ihmettelin myös monesti sitä, että en saanut kaikkia miehiä matkaani. Vaikka miehellä oli mielestäni tylsä ja läski vaimo ison kakaralauman ympäröimänä. Silti mies ei lähtenyt minun matkaani, vaikka olin hoikka ja kaunis ja seksikkään näköinen.
Aikaa kului ja pariuduin ja tekaisin pari lasta. Toisella lapsella on pitkäaikaussairaus, joka vei minusta mehut. Minusta tuli läski, väsynyt ja en jaksanut pitää itsestäni huolta, kun lapset olivat pieniä. Silti mieheni ei lähtenyt hyvännäköisten naisten matkaan, vaikka olin ruma ja väsynyt. Minua kuulemma rakasti.
Nuo ajat ovat jo taaksejäänyttä ja kun sain lepoa, jaksoin taas alkaa liikkumaan ja pitää itsestäni huolta. Totesin, että ihana mies, kun rakasti minua huonoina päivinänikin.
Uskokaa nyt naiset, että 10% miehistä saa 90% naisten iskuyrityksistä. Ja kun naiset harvemmin muutenkaan eivät tee aloitteita, niin....
Päteehän tämä sama toisinpäinkin eli naista tultaisiin iskemään noin. Vastaanpa siis siltä pohjalta. No ensinnäkin, mä en varmaan edes ymmärtäisi tuollaista iskuyritykseksi. Vielä vähemmän toivon, että jos vastaisin hänen kysymykseensä ystävällisesti hymyillen, minun kuviteltaisiin olevan kiinnostunut. Jos tyyppi olisi joku 2tosi hyvännäköinen Hunks-tyylinen tyyppi, joka yleensä aina kerää katseita", niin minun katseitani hän ei saa. Makuni on vain tyystin erilainen.
Itse olen tavis ja minulla on hyvännäköinen ulkomaalainen mies. Huomaan että mies mielellään vastaa naisten kiinnostukseen ja jopa tahallaan yrittää saada minua mustasukkaiseksi.
Minä olisin vain mielissäni jos joku veisi... Tylsä äijä ja kauhea nipottaja. Tavis suominallekarhu kävisi mun menevään elämäntyyliin.
Mutta pettää en voisi eikä varmasti mieskään joten jumissa olemme, molemmat. :D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:51"]
Nainen, jolle sopiva joku "Hunks-tyyppinen", täysin mahdoton. Ansaitsen parempaa!
[/quote]
Siis eihän hunksit olleet naisen makuun, vaan kaverinsa mielipide. Ei kai tunne ystäväänsä ollenkaan.
Jaa, jos naisena joku todella hyvännäköinen mies tulisi juttelemaan pelikaupan edessä selatessani pelejä alennuskorista, minä heti jättäisin rumemman näköisen mieheni ja lapseni ja lähtisin siltä seisomalta tämän upean uroksen matkaan :D
Eli tämän miehen olisi siltä seisomalta pitänyt jättää perheensä ja lähteä ap.n ystävän matkaan jakamaan elämänsä tuntemattoman piukkapepun kanssa. Siinäpä olisikin ystävälle unelmien mies :D
Miksei samaa kysymystä voida osoittaa naisille? että mitä naiset ajattelevat jos omaa miestä paremman näköinen mies tulee juttelemaan/iskemään.
AINA on kauniimpia tarjolla. Myös jos vertaat itseesi tai kaveriisi. On edes hölmöä miettiä tuollaista. Jokainen kun tykkää mistä tykkää.
Kauhea määrä kuraa viesteissä vaikka ap kysyi ihan asiallisen kysymyksen. Osuikohan monella arkaan paikkaan?
Oletetaan miehen kannalta merkittävästi nykyistä "tasokkaammalta" naiselta alkavan tippua huomiota poikkeuksellisen paljon. Mitä ajatuksia herättää, miehet?
Palailetko ap kertomaan mitä sun ystäväsi oikein sanoi sille miehelle, kun piti niin häpeillen ''arvokkaasti'' poistua tilanteesta?
Voi itku. Tästä on jo vuosi aikaa, mutta katselin kaupassa meille uutta kahvinkeitintä. Siihen tuli ihan ok näköinen mies myöskin kahvinkeittimiä katselemaan. Alettiin juttelemaan ja vertailemaan keittimiä. Mä ostin keittimen, en tiedä ostiko hän, mutta hitto vie, nythän mä vasta hokasin, että se tulikin iskemään mua!!
Täysillä rakastetaan kun kerran on päätetty.
Uudelleenarvioinnin paikat ovat aina raskaita ja usein oire omista epäonnistumisista - ei tosin AP:n esittämässä tapauksessa.
Onnellinen elämä on tilaisuuksiin tarttumista.
En mä koskaan sinkkunakaan innostunut tuommoisista naisista, saatoin vetäistä kerran mutta seurustelusta turha haaveilla. Vielä vähemmän kiinnostaa nyt kun seurustelen, eli ei ollenkaan.
Mulle on käynyt näin muutaman kerran. Siis tälleen "kauniin" naisen näkökulmasta.
Aina kun juttelen tutulle miehelle, homssuinen ja meikitön (av-)mamma solahtaa paikalle nopeammin kuin ehdin kissaa sanoa, ja jäädään viereen tuijottamaan että "NIIIIIN MITÄS SUN PITIKÄÄN MIEHELLENI SANOA???". Kohteliaisuussyistä joudun lopettamaan keskustelun lyhyeen, ettei huonon itsetunnon omaavalle maatiaiselle tulisi vieläkin paskempi olo itsestään.
I hate it when it happens!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:47"]
En jaksanut edes lukea koska otikko oli jo lähtökohtisesti sellainen että ei koske minua.
Olen tavallinen suomalainen mies, enkä kuulu siihen 5% miesryhmään, jota naiset tulee iskemään.
[/quote]
Jospa oletkin niin komee, etteivät uskalla? Et tiedostakaan itse omaa vetovoimaasi?
[/quote]
Tunnen itseni. Naiset eivät todellakaan valahda veteliksi seurassani :)