Miehet: kun omaa puolisoa "parempi" tulee iskemään ...
Varoitan jo valmiiksi, että tässä selostuksessani en edes yritä olla poliittisesti korrekti.
Olemme nyt kiistelleet ystäväni kanssa tästä sen jälkeen, mitä tapahtui kun olimme kauppakeskuksessa viikonloppuna.
Eli ystäväni on todella hyvännäköinen, täydellinen kroppa, ihanat pitkät vaaleat hiukset ja aina kerää paljon katseita. Oletusarvo on, että hänen näköisensä seurustelisi jonkun hunk-tyyppisen miehen kanssa. Hänellä kuitenkin on aina ollut todella persoonallinen miesmaku, eikä oikeanlaista ole juuri ikinä löytynyt.
Nyt oltiin tosiaan kauppakeskuksessa ja hän kiinnitti huomionsa yhteen mieheen (yleisesti ottaen tosi tavanomainen, joidenkin mielestä ehkä jopa huono), ja meni aika pasmat sekaisin. Sanoin, että harvoinhan tuollaista nyt tulee, että oikeasti kolahtaa, mene juttelemaan. No hän sitten meni kyselemään, tietääkö mies tuosta pelistä jotain tms. kun hän on itse katsonut sitä ... (mies katsoi jotain pelejä ...) ja kaikki näytti aluksi minusta menevän ihan hyvin.
Sitten homma kosahti, kun miehen puoliso/vaimo tuli jostain kärriensä kanssa vihaisena ja nalkuttavana tilanteeseen. Ja kiinnitin huomion siihen, miten emäntä oli meikitön, huolittelematon ja reippaasti ylipainoinen. Kaverini sitten jotenkin onnistui poistumaan tilanteesta arvokkaasti ajatellen toki ettei enää ikinä juttele kellekään missään selvin päin, mutta tän jälkeen ollaan non-stoppina pohdittu miehen näkökulmaa tähän. Hän oli aidosti kiinnostuneen oloinen aluksi. Ystäväni on sitä mieltä, että miestä varmana jollain tasolla ottaa päähän, että on tyytynyt tuollaiseen naiseen. Itse olen sitä mieltä, että sen jälkeen kun valinta on tehty, ei enää katsella muita, harmitella tai jossitella.
Mitä te miehet tällaisesta ajattelette? Olisitteko ajatelleet, että teitte aikanaan hätäisen valinnan, kun parempaakin olisi tarjolla? Vai lakkaako tuollaiset ajatukset siinä vaiheessa kun valinta on tehty?
Kommentit (98)
Näin se menee. Munkin mies näkee silloin tällöin hemaisevia pimatsuja ja silmät kiiltää, mutta ei se tarkoita sitä että se samalla ajattelisi että ompa mun nyxä ruma, tai en mä sitä enää halua. Päinvastoin haluaa entistä enemmän.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:22"]No niin elikkä. En tarkoittanutkaan kysyä, mitä mieltä olette siitä, että vuosien parisuhde heitettäisiin viemäriin siksi, että huomataan upean henkilön osoittavan huomiota. Vaan että mitä tuollaisella hetkellä heilahtaa mielessä. Onko yhtään ns. ketutusta siitä, mihin onkaan tyytynyt.
Ja ei tämäkään mies varmana lukeudu niihin jonkun luonnehtimaan viiteen prosenttiin, joita isketään. Hän oli nimenomaan tosi tavallinen, eikä varmana ajatellut kauniimpien naisten katsovankan häneen päin (tämä tosin vain oma arvioni).
Ja kyllä ystäväni oli selvästi "iskemässä" häntä, eikä kyselemässä pelistä. Ei missään kaupassa päivänvalossa pysty menemään alleviivatusti iskemään tyyliin kukas sä oot, mennäänkö kahville. Eli ymmärrän kyllä kaveriani siinä. Se olisi todella kornia, ja kun nyt tavallinen juttelukin oli vaikeaa aloittaa. Kyllä se on aloitettava ihan tavallisella viattomalla puhumisella, jonka kautta sitten huomaa, onnistuuko. Ja nyt ei onnistunut.
Ja kyllä se rouva oli sen puoliso, jonkun täällä kyseenalaistamasta "VAIMOSTA" en mitään varmaa osannutkaan sanoa, kuten aloituksessa ilmaisin... Kävi kuitenkin siitä tilanteesta ja hänen lauseistaan selkeästi ilmi.
Ja vielä, ei, ystäväni ei ole white trash.
Erityisesti miehille kiitoksia rehellisistä ja tyhjentävistä vastauksista. Tai niistä mitä täällä nyt joitain on.
[/quote]
Oletko muuten huomannut, että aloitat juttusi täsmälleen samalla tavalla kuin eräs parhaillaan pinnalla oleva sketsihahmo? Eikö niin, että tarinasi "ystävä" olet sinä itse?
Repesin :-D
Hah, jos mun ukolle joku daami tuli juttelemaan, en tosiaankaan menisi väliin, vaan jäisin jonnekin hyllyjenväliin mielenkiinnolla kyttäämään ja kuuntelemaan.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:14"]
Mitä te miehet tällaisesta ajattelette? Olisitteko ajatelleet, että teitte aikanaan hätäisen valinnan, kun parempaakin olisi tarjolla? Vai lakkaako tuollaiset ajatukset siinä vaiheessa kun valinta on tehty?
[/quote]
Päätös ei ollut aikanaan hätäinen, mutta valitettavasti vaimo on muuttunut melkoisesti avioliiton aikana vuosien kuluessa. Jos hän nyt tulisi kadulla vastaan, niin todennäköisesti en ainakaan ulkonäköseikkojen vuoksi edes kiinnittäisi mitään huomiota häneen.
Mutta kuten täälläkin sanottiin, toki on mukava jutella, jos joku näyttävä nainen tulee kysymään jotain tms., mutta ei se tarkoita että heti hypätään tällaisen kyytiin.
Kannattaa lukea sellainen kirja, joka kertoo Englannin valioliigassa pelaavien jalkapalloilijoiden sukupuolielämästä. Kyllä siinä ikävä kyllä usein käy niin, että teini-iässä aloitettu parisuhde ei lämmitä enää niin paljon, kun kaikenlaiset mallitytöt ovat kimpussa. Tarinat ovat todella härskejä. Jotkut näistä vaimoista hyväksyvät vieraat naiset omassa sängyssään ihan vain rahan takia jne.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 16:30"]Kannattaa lukea sellainen kirja, joka kertoo Englannin valioliigassa pelaavien jalkapalloilijoiden sukupuolielämästä. Kyllä siinä ikävä kyllä usein käy niin, että teini-iässä aloitettu parisuhde ei lämmitä enää niin paljon, kun kaikenlaiset mallitytöt ovat kimpussa. Tarinat ovat todella härskejä. Jotkut näistä vaimoista hyväksyvät vieraat naiset omassa sängyssään ihan vain rahan takia jne.
[/quote]
No Ruuna ainakin on ravannut ihan huorissakin ja useasti ja ei sen vaimo ole siitä eroa hakenut. Paksu lompakko ja status....
Ei kai kukaan nyt ekana omaan kumppaniin vertaa vierasta ihmistä? Vaikka olisikin haluja nostattava? Kyllä nyt naisena vastaan, pahoittelut siitä, mutta tulee välillä saatua huomionosoituksia komeilta miehiltä. Joskus meinaa pöksyt kostua ja mielessäni totean, että kyllä panisin mielelläni. Ei silti kyllä hiivi mieleeni ajatus siitä kuinka tyydyin rumempaan mieheen tai että kaduttaa. Mieheni nyt ei vain millään muotoa liity siihen, että saatan himoita muitakin. Uskollinen kyllä olen, mutta päänsä sisällä saattaa välillä himoita vierasta.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:52"]
Uskokaa nyt naiset, että 10% miehistä saa 90% naisten iskuyrityksistä. Ja kun naiset harvemmin muutenkaan eivät tee aloitteita, niin....
[/quote]
No ihan samahan se on naisillakin, ääliö! Niitä samoja naisia ne kaikki miehet yrittää!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:52"]
Uskokaa nyt naiset, että 10% miehistä saa 90% naisten iskuyrityksistä. Ja kun naiset harvemmin muutenkaan eivät tee aloitteita, niin....
[/quote]
No ihan samahan se on naisillakin, ääliö! Niitä samoja naisia ne kaikki miehet yrittää!
[/quote]
Ehei. Ei. Hyötysuhteen maksimoimiseksi se kaunein 10% naisista saa välillä olla hyvinkin rauhassa. Ei täällä juuri kukaan pariutuisi, jos prosentit olisivat myös toisinpäin samat....
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:43"]Valitaanhan, et säkään ole eka kerran panon jälkeen vielä tuntenut kundias saatikka sen arkea ja tuskin sä ruminta itsellesi etsin. Voi jeesus tätä kaksinaismoraalia taas
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:29"]
Ei hyvää päivää.Ei sitä nyt puolisoa ulkonäön perusteella valita!Jos siis haluaa hyvän suhteen ja arjen :)
[/quote]
[/quote]
Voi jeesus, mitä aivottomuutta. Katsos, kaikki eivät hyppää sänkyyn heti viiden minsan tuttavuuden jälkeen, tai sano tahdon alle kuukaudessa. Minä ja mieheni tunnettiin lähes vuosi ennen seurustelua ja oltiin kavereita. Kyllä siinä hyvän kuvan sai ihmisen luonteesta. Kyllä se luonne merkkaa, ei ulkonäkö.
Olen nainen, ihan tavallinen, hoikka ja naimisissa. Nyt jos joku hyvän näköinen tulisi iskemään niin en varmaan tajuais. Lisäksi kuvittelen että kovin itsevarmat merkkivaatteisiin pukeutuneet huolitellut ihmiset ovat itsekeskeisiä ja ylimielisiä. Tiedän kyllä ettei se ole totta ja johtuu varmaankin omasta epävarmuudestani.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:41"]
Hemmetin vaikea kuvitella tilanne missä erityisen kaunis nainen tulisi juttelemaan/iskemään minua. Tähän mennessä (41v) olen saanut kokea 3 kertaa elämässsäni sen että joku nainen on tehnyt aloitteen tai ilmoittanut kiinnostuksesta. 41vm
[/quote]
Nuo kolme kertaakin ovat varmaan olleet tulkintavirheitä osaltasi. Oikeastihan se menee, kuten tässä sarjakuvassa: http://ilmannaista.sarjakuvablogit.com/2010/03/15/7/
Aloitus oli jotenkin korni. Jos joku satunnainen kaunotar tulee juttelemaan miehelle, mies heti ajattelee, että jätänpä vaimoni ja lapseni, kun tämä on paljon tasokkaampi kaunotar, kuin suohirviö vaimoni.
Jos kaunottaren mielestä asiat maailmassa menevät näin, ei ihme, että on yksin. Mies toki saattaa ajatella, että panisin, mutta harva mies oikeassa elämässä on tuulen vietävissä niin, että naps, nyt tuo upea nainen hiuspidennuksineen ja tekokynsineen tuli juttelemaan peleistä, joten talo myyntiin ja suohirviövaimo helvettiin ja lapsia en halua enää nähdä.
Hiukan jos vaivaa olisi nähty tämän aloituksen eteen ja tarinan kehkeyttämiseen, olisi siinä voinut olla hiukan uskottavuuttakin. Harva parisuhde oikeasti on niin heikoilla, että mies on vietävissä kauppakeskuksesta pelihyllyn edestä noin vain nips ja naps, kun upea sinkkukaunotar, joka ei ole kelpuuttanut miestä vielä itselleen saapuu juttelemaan. Ja oikeassa elämässä harva upea sinkkukaunotar treenattuine kroppineen ja hiustenpidennyksineen ajattelee, että elämä on kuin ostosparatiisi, missä käyn hakemassa miehen hyllyltä ja menen maksamaan sen ja sitten elämme elämämme onnellisina yhdessä.
Ja vaikka mies kuinka ajattelisi, että oma vaimo on ruma ja läski ja ei ole hänen tasoaan, lähtee oikeasti sellaisen ikisinkun matkaan, joka on upea ja kanis ja trimmattu, mutta jostain syystä säilynyt sinkkuna ja lapsettomana ja etsii ja etsii miestä ja kukaan ei ole oikein kelvannut. Ihmissuhteet lähtevät kuitenkin hiukan eri tavalla alkuun.
Elämä ei ole karkkikauppaa, missä käyn valitsemassa ihanan tikkarin ja otan sen. Jos upea sinkku luulee, että maailma on hänen jalkojensa alla ja kun hän on valmis yhtäkkiä nähdessään jonkun oudon miehen kaupassa, hän vain menee ja ilmoittaa, että hei, sää oot kuule mun tuleva aviomies, kun olen näin päättänyt.
Joten hiukan edes yritystä näihin tarinoihin.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:56"]
Eli ystäväni on todella hyvännäköinen, täydellinen kroppa, ihanat pitkät vaaleat hiukset ja aina kerää paljon katseita. Oletusarvo on, että hänen näköisensä seurustelisi jonkun hunk-tyyppisen miehen kanssa.
[/quote]
Ystäväsi on tyyliä wt bimbo?
[/quote]
Siis kyllä tämä suomalaisten naisten kateus on jotain niin oksettavaa. Mielestäsi siis minä jolla on ns. täydellinen kroppa ja pitkät vaaleat hiukset ja hyvännäköinen mies olen joku wt bimbo? Hyi oikeesti ootte ihan kamalia!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:19"]
En mä koskaan sinkkunakaan innostunut tuommoisista naisista, saatoin vetäistä kerran mutta seurustelusta turha haaveilla. Vielä vähemmän kiinnostaa nyt kun seurustelen, eli ei ollenkaan.
[/quote]
Siis hyväkroppaisista vaaleista naisista? Mistähän lie sitten innostut, voi luoja näitä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:55"]
Vaimo tuskin edes huomasi miehen vieressä änkyttävää tekoripsisutturaa, vaan vihaisuus ja nalkutus johtui todennäköisesti siitä että mies oli jo pelannut yöt ja päivät koko viikon, ja taas uutta ostamassa.
[/quote]
Siis onko näin, että jos naisella on täydellinen kroppa ja vaaleat pitkät hiukset hän on heti joku änkyttävä tekoripsisuttura? :D Apua teidän kanssa!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:56"]
Eli ystäväni on todella hyvännäköinen, täydellinen kroppa, ihanat pitkät vaaleat hiukset ja aina kerää paljon katseita. Oletusarvo on, että hänen näköisensä seurustelisi jonkun hunk-tyyppisen miehen kanssa.
[/quote]
Ystäväsi on tyyliä wt bimbo?
[/quote]
Siis kyllä tämä suomalaisten naisten kateus on jotain niin oksettavaa. Mielestäsi siis minä jolla on ns. täydellinen kroppa ja pitkät vaaleat hiukset ja hyvännäköinen mies olen joku wt bimbo? Hyi oikeesti ootte ihan kamalia!
[/quote]
En minä ainakaan tuota noin ymmärtänyt. Minulla on pitkät (omat, ei mitään pidennyksiä), tuuheat ja vaaleat hiukset ja sopivasti treenattu kroppa. En silti näytä siltä, että seurustelisin hunksien kanssa. Kyllä se vaatii tietynlaista bimbohenkisyyttä.