Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten ihmeessä saan purettua pitkään patoutunutta vihaa?

Vierailija
28.09.2021 |

Olen aina vaan pullottanut, kohta läikkyy jo yli ja pahasti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tähän liittyen: missähän voisi päästä luvan kanssa hajottamaan paikkoja tai tavaroita? Vähän isommassa mittakaavassa kuin ketjussa mainitut paperit ja savityöt... Kun kerran tuttavan luona sain tehtäväkseni hajottaa pari hävitettävää tuolia, hakkasin ne kantoa vasten säpäleiksi ja voi että kun sen jälkeen oli hyvä olo! Oikein tunsin sen, miten jotain patoutumia lähti siinä.

Eräs elinkautiseen tuomittu mur h aaja oli perustanut tuollaisen yrityksen.

Ja naiset on pöxyt märkinä j ännämiehelle

Vierailija
22/23 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla aiemmin kommentoi, ettei ole terveydelle hyväksi olla vihainen. Täysin samaa mieltä. Siksi se patoutunut viha pitää purkaa jotenkin rakentavasti. Itse harrastin lamauttavan elämänkriisin jälkeen noita raivolenkkejä. Juoksin öisin kun en saanut nukuttua ja vielä sen päälle kävin mereen huutamassa pahaaoloani pois. Päivisin kävin metsälenkeillä ja siellä hakkasin myrskyn tiputtamia oksia kantoihin ja aina itkin ja huusin suoraa huutoa. Onneksi oli tyhjää tilaa ympärillä. Varmaan aika hullulle näytti, mutta se helpotti. Lopetin syömisen myös melkein kokonaan, ei vain ollut nälkä ikinä. Kahteen kuukauteen paino tippui melkein 25 kiloa. Nyt olen jo toipunut ja paino on palautunut melkein terveisiin lukemiin. Mutta nuo yölliset lenkit ja puiden pahoinpitelyt oikeasti helpottivat. Silloin oli vain tarve fyysisesti purkaa viha pois. Nyt olen terveempi kuin ikinä ja käyn ihan maltillisesti lenkkeilemässä ja salilla. Ehkä kuusi kertaa viikossa on vielä vähän liikaa ja syömistä pitää varmaan vähän lisätä, mutta voin paljon paremmin kuin vasta vuosi sitten. Tsemppiä sinulle AP, toivottavasti löydät sinulle sopivan keinon purkaa vihasi ulos❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamalla anteeksi itselleen ja kaikille muillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän