Auttakaa! Miten ihmeessä saan purettua pitkään patoutunutta vihaa?
Olen aina vaan pullottanut, kohta läikkyy jo yli ja pahasti.
Kommentit (23)
Joku tuolla aiemmin kommentoi, ettei ole terveydelle hyväksi olla vihainen. Täysin samaa mieltä. Siksi se patoutunut viha pitää purkaa jotenkin rakentavasti. Itse harrastin lamauttavan elämänkriisin jälkeen noita raivolenkkejä. Juoksin öisin kun en saanut nukuttua ja vielä sen päälle kävin mereen huutamassa pahaaoloani pois. Päivisin kävin metsälenkeillä ja siellä hakkasin myrskyn tiputtamia oksia kantoihin ja aina itkin ja huusin suoraa huutoa. Onneksi oli tyhjää tilaa ympärillä. Varmaan aika hullulle näytti, mutta se helpotti. Lopetin syömisen myös melkein kokonaan, ei vain ollut nälkä ikinä. Kahteen kuukauteen paino tippui melkein 25 kiloa. Nyt olen jo toipunut ja paino on palautunut melkein terveisiin lukemiin. Mutta nuo yölliset lenkit ja puiden pahoinpitelyt oikeasti helpottivat. Silloin oli vain tarve fyysisesti purkaa viha pois. Nyt olen terveempi kuin ikinä ja käyn ihan maltillisesti lenkkeilemässä ja salilla. Ehkä kuusi kertaa viikossa on vielä vähän liikaa ja syömistä pitää varmaan vähän lisätä, mutta voin paljon paremmin kuin vasta vuosi sitten. Tsemppiä sinulle AP, toivottavasti löydät sinulle sopivan keinon purkaa vihasi ulos❤️
Antamalla anteeksi itselleen ja kaikille muillekin.
Ja naiset on pöxyt märkinä j ännämiehelle