Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa paluu lähitöihin, kun olen lihonut lähes 50 kg etätöissä

Vierailija
28.09.2021 |

Enkä ennenkään ollut mikään laiheliini. Nyt ahdistaa niin että olen valmis irtisanoutumaan. Apua, mitä mä teen! Miks annoin itseni paisua juin pulkataikina, vaikka olis ollut kaikki mahdollisuudet elää terveesti ja liikkua koronan aikana, koska etätyöt on niin helppoja ja joustavia!

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut etätöissä yli 20 vuotta ja lihonut sinä aikana alle 10 kg, josta puolet koronan aikana. Koronan aikana paino on noussut lähes 10 kertaa nopeammin kuin sitä ennen. Ennen tuli 1 kg lisää viidessä vuodessa, nyt 1 kg puolessa vuodessa. En ole päässyt harrastamaan sisäliikuntaa ja olen nyt vältellyt sellaisia ulkolajeja joissa on tapaturmariski, ja ruokaostoksia tulee tehtyä kerralla enemmän kaiken varalta, kun yritän välttää tekemästä monia kauppareissuja. Ennen kaapit olivat usein tyhjillään, nykyään ostan asioita varastoon. Tulee siis syötyä enemmän, myös herkkuja.

Pysyin hoikkana käymällä kaupassa usein ja ostamalla aina vain sen, mikä oli juuri sillä hetkellä välttämätöntä, eikä mitään enempää. Marjoja pidin varastossa sekä näkkileipää, vähärasvaista Oltermannia ja tonnikalaa. En tarkoitutuksella tehnyt niin, ei vain riittänyt ajatusta ruokaostoksille.

Sama jatkaa: aloin hamstrata ruokaa kun alettiin puhua kotivarasta ja koska ei enää voinut luottaa siihen että hirveän nälän iskiessä voisi turvallisesti poikeata kahvilaan tai lounasravintolaan. Oma vähäisempi painonnousuni ei paljoa haittaa mutta osoittaa sen ettei etätyö sinänsä välttämättä lihota.

Musta tässä on hyvä esimerkki siitä miksi ylipainoa on nykyään niin paljon. Ei siedetä yhtään nälän tunnetta ja ajatuskin siitä, että nälän tullessa ei heti saisi ruokaa, kauhistuttaa. Sitten hamstrataan kaapit täyteen ja syödään säännöllisesti ettei vaan ehdi tulla nälkä. Mä ymmärrän tämän pula-ajan ihmisillä, mutta nykymaailmassa en. Itse en hamstrannut yhtään mitään koronan alettua (nelihenkinen perhe) ja hyvin pärjättiin.

aika tyhmä olit jos et ostanut varastoon PERHEELLESI ruokaa ja muuta

Mistä päättelit että minulla silloin oli perhe tai että olin se joka huolehti perheen ruokaostoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän