Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurirauha-aika?

Vierailija
18.11.2014 |

Mä oon aina ajatellut kirjoittamattoman säännön hiljaisuusajasta olevan klo 21-9. Mutta koska mun naapurit mesoaa (pimputtaa pianoa ja tömistelee) vielä klo 22 tai 23, mä voin ihan hyvin aloittaa pyykinpesun klo 8. Mikä on mielestäsi sopiva aika hiljaiselolle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kahdeksalta aamulla voi jo pestä pyykkiä, paitsi viikonloppuisin. Pianoa ei saa soittaa 22jälkeen.

Vierailija
2/4 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi naapurissa remppa klo 7:59 ja vauvan kanssa säikähdettiin niin, että sydän pomppas kurkkuun. Hullua noin aamusta alkaa poraamaan ihan tuossa pään lähellä (seinän toisella puolella) ja vauva itkee niin, että sydäntä särkee :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus on mielestäni klo 22-06 välisenä aikana. Tällöin kuuluu välttää ylimääräistä metelöintiä.

Vierailija
4/4 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kahdeksalta aamulla saa jo ruveta hommiin, normaali työaikahan on 8-16. Mutta mun mielestä klo 22 jälkeen ei tarttis enää metelöidä. Sama asia tällaisessa lähiössä missä asutaan, naapurin moottoripyörää korjaavalle oon monta kertaa käynyt karjumassa kun joskus lähempänä puoltayötä huudattaa sitä rakkinetta urku auki ja ilman mitään äänenvaimenninta paikalla. Mutta no, seuraavalla kerralla soitan poliisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän