Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua pelottaa, jos en saakaan aborttia?

Vierailija
18.11.2014 |

Olen alaikäinen tyttö ja olen huolestunut siitä, jos lääkärit/kätilöt yms.eivät enää tee abortteja jos eivät halua.
Asun maalla. Entä jos kaikki kieltäytyvät? Ja minut vaikka raiskataan näin nuorena? Ja abortin saaminen venyisi ja venyisi.. enkä enää saisi abortoida tai lapsi syntyisi niinkuin siinä lehtijutussa. Joutuisin synnyttämään, varmaan itsekin kuolisin siihen :( ja miten pärjäsin sen kanssa? En haluaisi raiskaajan lasta. Sinä joka allekirjoitat aloitteen, varmaan adoptoit tämän lapsen minulta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut on kivoja, mut eikö kellään ole sanottavaa? :(

Vierailija
2/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu, että oikeus aborttiin säilyy ihan ennallaan. Ei ole kerrottu, miten tämä varmistetaan, mutta ennallaan pysyy. Ja vaikei pysyisi, niin no, sitten se lapsi syntyy ja se onkin näppärästi aborttikeskustelun ulkopuolella, joten siitä eteenpäin on oma ongelmasi.

Joten ei hätää ja jos tulee hätää, ei kiinnosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:43"]On sanottu, että oikeus aborttiin säilyy ihan ennallaan. Ei ole kerrottu, miten tämä varmistetaan, mutta ennallaan pysyy. Ja vaikei pysyisi, niin no, sitten se lapsi syntyy ja se onkin näppärästi aborttikeskustelun ulkopuolella, joten siitä eteenpäin on oma ongelmasi.

Joten ei hätää ja jos tulee hätää, ei kiinnosta!
[/quote]
Ajattelevatko allekirjoittaneen siis näin? Olette siis oikeasti aika kylmiä ja tunteettomia?

Vierailija
4/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:43"]On sanottu, että oikeus aborttiin säilyy ihan ennallaan. Ei ole kerrottu, miten tämä varmistetaan, mutta ennallaan pysyy. Ja vaikei pysyisi, niin no, sitten se lapsi syntyy ja se onkin näppärästi aborttikeskustelun ulkopuolella, joten siitä eteenpäin on oma ongelmasi. Joten ei hätää ja jos tulee hätää, ei kiinnosta! [/quote] Ajattelevatko allekirjoittaneen siis näin? Olette siis oikeasti aika kylmiä ja tunteettomia?

[/quote]

Näin se ajatus tuntuu olevan, varsinkin niillä, jotka ihan aborttirajoitteita toivovat. Heitä ei kiinnosta pätkääkään, mitä niille syntyville lapsille tapahtuu, totevat vaan, että "adoptioon voi antaa" tai "valtion pitää tukea" jne. eli mitä vaan, kunhan heidän ei tarvitse vaivautua.

Vierailija
5/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep Calm & Watch This Video: http://abortioninstruments.com/

Vierailija
6/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lajikumppanit: Alhaiset himot pois kokonaan mielestä, niin naiset kuin miehetkin. Eipä tarvi aborteista sitten edes keskustella!

Vierailija
7/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, sinä huolestunut nuori tyttö, minulla on sinulle iloisia uutisia. On keksitty monia moderneja kulkuvälineitä, kuten auto, linja-auto ja juna. Niillä voi kulkea näppärästi maantietä pitkin ihan minne sun tarvitsee kulkea. 

Abortteja ei muutenkaan tehdä siellä maaseudun ainoan kyläkauppa-alko-posti-apteekki-kimaran takahuoneessa, vaan sitä varten mennään ihan sairaalaan joka tapauksessa. Ja sairaalassa on aina riittävästi henkilökuntaa että potilaan lakisääteiset oikeudet saadaan turvattua. Joten ei mitään huolta.

Vierailija
8/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:18"]

Tiedätkö, sinä huolestunut nuori tyttö, minulla on sinulle iloisia uutisia. On keksitty monia moderneja kulkuvälineitä, kuten auto, linja-auto ja juna. Niillä voi kulkea näppärästi maantietä pitkin ihan minne sun tarvitsee kulkea. 

Abortteja ei muutenkaan tehdä siellä maaseudun ainoan kyläkauppa-alko-posti-apteekki-kimaran takahuoneessa, vaan sitä varten mennään ihan sairaalaan joka tapauksessa. Ja sairaalassa on aina riittävästi henkilökuntaa että potilaan lakisääteiset oikeudet saadaan turvattua. Joten ei mitään huolta.

[/quote]

Eli onko tuossa lakiehdotuksessa otettu huomioon kiintiöpaikat abortteja suorittaville?

Vierailija
9/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:01"]

Kaikki lajikumppanit: Alhaiset himot pois kokonaan mielestä, niin naiset kuin miehetkin. Eipä tarvi aborteista sitten edes keskustella!

[/quote]

Tai ruvetkaa homostelemaan, niin naiset kuin miehetkin!

Vierailija
10/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ehkäisyä ja harrasta seksiä vain sitten kun olet valmis vastaanottamaan lapsen jos ehkäisy pettää.

Vierailija
11/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se homma jotenkin lopulta niin mee, että aborteista saa enemmän palkkaa ja rahan takia moni tekee mitä vain. Sitäpaitsi turha syyttää allekirjottaneita siitä, etteivät halua tehdä jotain noin vaikeaa, tai eivät halua muidenkaan joutuvan. Yhtälailla te jotka, ette halua allekirjoittaa voitte lähteä näitä abortteja tekemään. Nyt on kamala kohu vaan siitä, että osa haluaa antaa vapauden valita ja osa ei. Tuntuu vähän ajatusmallilta "no minä en halunnut tuollaiseen ammattiin, joten koskee minua vain abortoinnissa ja pitäähän minun saada abortti ja jonkun tehdä tämä työ minulle" minä, minä, minä. Antakaa valinnan vapaus muillekin, kyllä varmasti osa abortteja silti tekee.

Vierailija
12/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kummallinen aloitus.. Pidät suurena olettamuksena että sinut tullaan luultavasti raiskaamaan ja kysyt että ottaako tämän aloitteen allekirjoittanut sinun lapsesi.. Et taida tajuta edes että mistä tässä aloitteessa on kysmys..

Vierailija
13/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:26"]

Käytä ehkäisyä ja harrasta seksiä vain sitten kun olet valmis vastaanottamaan lapsen jos ehkäisy pettää.

[/quote]

Jaa, että abortti ei ole hyväksyttävä vaihtoehto?

Vierailija
14/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku? 

Abortti ei tietenkään, missään nimessä, ole ns. toisenlainen ehkäisykeino ja ravattaisiin abortteja tekemässä harva se päivä.

Mutta jos vahinko joskus käy, elämäntilanne ei ole sopiva ja sitä rataa, tietenkin se abortti on suotavaa. /16

Vierailija
15/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tai harrasta seksiä, josta ei voi tulla raskaaksi! Käsin, sormin, vaikka varpain. Peppuun, suuhun, kenties korvaan!

Mikä siinä on, että nämä vaihtoehdot jätetään aina huomiotta?

Vierailija
16/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:43"]On sanottu, että oikeus aborttiin säilyy ihan ennallaan. Ei ole kerrottu, miten tämä varmistetaan, mutta ennallaan pysyy. Ja vaikei pysyisi, niin no, sitten se lapsi syntyy ja se onkin näppärästi aborttikeskustelun ulkopuolella, joten siitä eteenpäin on oma ongelmasi. Joten ei hätää ja jos tulee hätää, ei kiinnosta! [/quote] Ajattelevatko allekirjoittaneen siis näin? Olette siis oikeasti aika kylmiä ja tunteettomia?

[/quote]

Lapsellista että niputat kaikki allekirjoittajat tämän kommentin sanojiksi. Kaikki allekirjoittaneet eivät ajattele näin. Tämä on vain yhden ihmisen ajatus.

Vierailija
17/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:43"]

[/quote]

[/quote]

No ei tietenkään! Se on olemassa sitä varten, että jos on ihan todellinen pakko. Kuten äidin sairaus tai raiskaus.

Vierailija
18/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei, vaan seuraavaksi aletaan ajamaan meidän asiaa jotka niitä kakaroita ei haluta. Sterilisaatio saatava helpommin, sitähän ei jumalauta saa millään. Se aborttikin helpompi saada! Toki voin synnyttää sen lapsen jos vahinko sattuu, se on vaan sen jälkeen jonkun muun murhe, mutta minä en ikinä itselleni lasta halua.

Vierailija
19/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:16"]

Ei, vaan seuraavaksi aletaan ajamaan meidän asiaa jotka niitä kakaroita ei haluta. Sterilisaatio saatava helpommin, sitähän ei jumalauta saa millään. Se aborttikin helpompi saada! Toki voin synnyttää sen lapsen jos vahinko sattuu, se on vaan sen jälkeen jonkun muun murhe, mutta minä en ikinä itselleni lasta halua.

[/quote]

Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Hormonikierukka ilmaiseksi, ja vakiintuneeksi käytännöksi se, että sen saa heti kun ekan kerran menee gynelle, ja sen saisi myös heti synnytyksen jälkitarkastuksen yhteydessä (osa aborteista tehdään äideille, joiden lapsi on alle vuoden.) Sterilisaation saisi kolmekymppinen, normijärkiseksi todettu ihminen, jota kukaan ei painosta päätökseen. Sekin itse asiassa voisi olla ilmainen. Kaikki nämä kulut, mitkä tästä aiheutuisi, saataisiin jo parin vuoden sisällä takaisin säästämällä abortti-ja lastensuojelumenoista. 

Vierailija
20/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:43"]

[/quote]

[/quote]

No ei tietenkään! Se on olemassa sitä varten, että jos on ihan todellinen pakko. Kuten äidin sairaus tai raiskaus.

[/quote]

Minkä pakon raiskaus tuo abortille?

Ja jos abortti olisi sallittu vain sairauden tai raiskauksen vuoksi, nousisi raiskauslukemat Suomessa varmaan tuntuvasti...