Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua pelottaa, jos en saakaan aborttia?

Vierailija
18.11.2014 |

Olen alaikäinen tyttö ja olen huolestunut siitä, jos lääkärit/kätilöt yms.eivät enää tee abortteja jos eivät halua.
Asun maalla. Entä jos kaikki kieltäytyvät? Ja minut vaikka raiskataan näin nuorena? Ja abortin saaminen venyisi ja venyisi.. enkä enää saisi abortoida tai lapsi syntyisi niinkuin siinä lehtijutussa. Joutuisin synnyttämään, varmaan itsekin kuolisin siihen :( ja miten pärjäsin sen kanssa? En haluaisi raiskaajan lasta. Sinä joka allekirjoitat aloitteen, varmaan adoptoit tämän lapsen minulta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:43"]On sanottu, että oikeus aborttiin säilyy ihan ennallaan. Ei ole kerrottu, miten tämä varmistetaan, mutta ennallaan pysyy. Ja vaikei pysyisi, niin no, sitten se lapsi syntyy ja se onkin näppärästi aborttikeskustelun ulkopuolella, joten siitä eteenpäin on oma ongelmasi. Joten ei hätää ja jos tulee hätää, ei kiinnosta! [/quote] Ajattelevatko allekirjoittaneen siis näin? Olette siis oikeasti aika kylmiä ja tunteettomia?

[/quote]

Lapsellista että niputat kaikki allekirjoittajat tämän kommentin sanojiksi. Kaikki allekirjoittaneet eivät ajattele näin. Tämä on vain yhden ihmisen ajatus.

[/quote]

Noh, miten se aborttioikeus varmistetaan? Onko aloitteessa kiintiöpaikat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla