Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni lesboilee

Vierailija
28.09.2021 |

Vaimoni 53v lesboilee silloin tällöin työkaverinsa 49v kanssa. Kertoo aina minulle, mitä ovat tehneet ja miten. Minua kiihottaa nämä puheet ja saa minut kiimaan. Vaimoni tykkää lesboilla, koska kokee, että naisen kosketus on herkempää ja aistikkaampaa kuin miehen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun vaimoni 38v on kertonut lesboilleensa tyttöjen illanvietossa ystävättärensä 35v kanssa. Ei koe olevansa edes bi. Oli alkanut suukottelusta ja ovat sitä tehneet muutamia kertoja. Kuulemma pelkkää hauskanpitoa ja seksiä ystävän kanssa. Minua ei häiritse, kun avoimesti siitä on kertonut.

Vierailija
22/25 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystäväni (49v) kertoi kiihottuvansa ajatuksesta seksistä kaverinsa kanssa jonka kanssa käyvät salilla. Molemmat timmissä kunnossa ja vetovoimaisia naisia. Ajatus on minulle erittäin kiihoittava ja olen rohkaissut häntä etenemään. Olen myös kertonut olevani miellään läsnä jos heidän sessio toteutuu, missä roolissa on vielä auki. 

Video pitää ottaa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras66 kirjoitti:

Mulle tuli pienenä yllätyksenä ilmi kun vaimo kävi välillä iltaa viettämässä kavereidensa kotona jossa mukana lesbopari. Sain huuruisen videopuhelun jossa suutelivat kolmistaan, alkoholilla oli näemmä vaikutusta. Oltiin tosin joskus vitsailtu asialla kun siellä aikaa viettää että mitähän oikeasti tapahtuu. Mua ei haittaa, on jopa kiihottavaa.

Jaa, kun te olette noin avoimia molemmat vaimosi kanssa tuollaisille asioille niin voisivatkohan nämä lesbotkin olla yhtä avarakatseisia sillä tavalla että kokeilisivat miltä tuntuu jossain kimpassa ottaa sinutkin mukaan? Itse en ymmärrä miksi ei voisi olla myös noin päin jos asiat toimii toiseenkin suuntaan.

Vierailija
24/25 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin moisen h o roperseen pihalle.

Vierailija
25/25 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lesboilla ja tarjoudu mukaan, mikäs sen mahtavampaa kun saat kahta naista, saat hyvää huolenpitoa, otaksuisin.