Te naiset, jotka sanotte, että vientiä riittää?
Täällä saa usein lukea kommentin, kun naiset sanoo, että vientiä olisi, siltikin, vaikka olisi "viat" x, y ja z. Minä olen 35, eikä kukaan ole koskaan lähestynyt millään tavoin, vaikka olen suunnilleen ihan normaali. Olen utealias tietämään, että missä teitä sitten lähestytään ja miten? Minkälaisia aloitteita miehet teille tekee ja millaisissa tilanteissa?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:47"]
Että tosi ihmeellisiltä kuulostavat nämä kokemukset että koko ajan on joku iskemässä. Koska itse en tunne ketään, jota iskettäisiin vaikkapa nyt baarissa edes joka toinen tai joka kolmas tai joka viideskään kerta.
[/quote]
Kyllä baareissa parikymppinen nainen riippumatta ulkonäöstä tulee illan aikana saamaan ainakin sen pari iskuyritystä. Tai ainakin omien kavereiden keskuudessa tuo on se normi.
[/quote]
Minunkin mielestäni baareissa saa yleensä sen pari iskuyritystä ainakin. Silloin paljon enemmän, jos ottaa katsekontaktia ja viestii miehiä lähestymään. Minua isketään keskimäärin pari kertaa illassa, vaikka olen tosi ujo ja tuijotan lattiaan viimeiseen asti, kun huomaan miehen lähestyvän. Hymy varmaan saa lähestymään.
[/quote]
Tosin se täytyy sanoa, että ylipainoisena mua ei tullut ketään iskemään :D ja kun oli peittävät vaatteet.
Täytyy aina muistaa, että myös baari, sen asiakaskunta ja paikkakunta vaikuttavat suuresti. Et voi odottaa 10 iskijää Helsingin yökerhoissa, jos näytät maalaiselta. Sen sijaan 10 iskijää pienemmällä paikkakunnalla yökerhossa on ainakin minimi, jos näytät todella hyvännäköiseltä ja olet ulkopaikkakuntalainen.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 05:55"]Jos menen baariin tulee useampi kuin pari miestä iskemään, osa seksimielessä, mutta osa ihan tosissaan eli haluaisi nähdä muulloinkin.
Mua ei koskaan ole kyllä arkena tultu iskemään enkä tiedä ketään naista Suomessa ketä olisi noin kukaan mies lähestynyt.
[/quote]
No täältä ilmoittautuu yksi, tosin en sinua tunne....onneksi. Ruokskaupassa, kadulla, vaatekaupassa jne. on treffeille pyydetty ja tietysti baarissa.
Kyllä oma asenne vaikuttaa paljon, väsyneenä ja hymyttömänä ei kukaan iske vaikka sanoisivatkin kauniiksi yms. Kun taas on iloisella mielellä liikkellä ja ottaa itse aktiivisesti kontaktia ihmisiin vientiä tosiaan riittää.
Oletteko te oikeasti kuinka kauniita, joita tullaan iskemään päiväsaikaan?
Useinhan sanotaan, että jos on liian kaunis ei miehet uskalla, mutta ei rumaakaan tietenkään. Parhaiten varmaan pärjää jos on tavallinen ja lähestyttävä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:15"]
Useinhan sanotaan, että jos on liian kaunis ei miehet uskalla, mutta ei rumaakaan tietenkään. Parhaiten varmaan pärjää jos on tavallinen ja lähestyttävä.
[/quote]
En oo mikään erityisen kaunis, ihan normaalin nätti. Tai oon vähän erikoisen näkönen ja luulen, että jaan mielipiteitä. Monet on nimittäin kehuneet tosi kauniiksi ja jotkut taas eivät tunnu pitävän kummoisena. Oon ihan onnellinen näillä kasvoilla, arvioisin itteni kasvoilta 7-8/10 :) Kroppa mulla on ehkä joku 5/10, vaikka oon kyllä normaalipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:15"]
[/quote]
En oo mikään erityisen kaunis, ihan normaalin nätti. Tai oon vähän erikoisen näkönen ja luulen, että jaan mielipiteitä. Monet on nimittäin kehuneet tosi kauniiksi ja jotkut taas eivät tunnu pitävän kummoisena. Oon ihan onnellinen näillä kasvoilla, arvioisin itteni kasvoilta 7-8/10 :) Kroppa mulla on ehkä joku 5/10, vaikka oon kyllä normaalipainoinen.
[/quote]
Eli perushyvä :) Mutta tarpeeksi sellainen joka kiinnittää huomion.
Kyllä se perusmieheltä vaatiskin varmaan aika kovaa egoa jos alkaa iskemään superkaunista naista keskellä päivää, selvänä...
Mua ei koskaan tulla iskemään missään ja kieltämättä en näe kiinnostavia miehiäkään juuri koskaan..Ravintoloissa en kylläkään käy.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:14"]
Kyllä oma asenne vaikuttaa paljon, väsyneenä ja hymyttömänä ei kukaan iske vaikka sanoisivatkin kauniiksi yms. Kun taas on iloisella mielellä liikkellä ja ottaa itse aktiivisesti kontaktia ihmisiin vientiä tosiaan riittää.
[/quote]
Minä olen melkein aina ihan iloinen, en ainakaan murjota missään nurkassa, muttei silti ole kukaan koskaan iskenyt.
Mietin vielä sitäkin, että minulle kyllä jutellaan julkisilla paikoilla, kassojonoissa ja kirpparilla ja bussipysäkillä, ettei siitä ole kiinni, ettei minua uskaltaisi lähestyä. Mutta koskaan ei ole kukaan yrittänyt iskeä.
Aloittaja :)
Ei minua ole koskaan lähestytty kaupungilla, kaupassa jne., mutta tutut ja puolitutut miehet eri tilanteista ja ympyröistä ovat ilmaisseet kiinostustaan suorasti. Näitä tulee vastaan ehkä keskimäärin kerran-kaksi vuodessa. Baarissa tapahtuneita iskuyrityksiä en laske mukaan.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:14"]
[/quote]
Minä olen melkein aina ihan iloinen, en ainakaan murjota missään nurkassa, muttei silti ole kukaan koskaan iskenyt.
[/quote]
Niin, mua kans kiinnostais, että mikä se on se juttu? Ihan samalla lailla kuin näitä kenties toivottujakin iskemistapauksia, monet naiset valittaa häirinnästä. Keitä ne on ketä isketään tai seksuaalisesti häiritään? Itse kuulun taviksen näköisiin, meikattuna olen ihan nätti. Mua katsotaan kyllä, mutta hyvin harvoin lähestytään. Ja jos joku lähestyy, se on yleensä joku ulkomaalainen.
Luulis, että jos olis pelkästä asenteesta kiinni, niin sitten hymyilevä saisi aina seuraa ja murjottaja saisi olla aina rauhassa. Mutta ei se niinkään mene. Muutenhan esim. murjottamalla välttyisi mahdolliselta häirinnältäkin, sen kun tuijottaisi tiukasti vaikka kännykkäänsä kulmat kurtussa niin kukaan ei sanoisi koskaan mitään.
Minä olen 40 v, pitkä, pienitissinen rillipää ja minua kyllä lähestytään myös suht usein. Minulla on törkeä huumorintaju, ehkä sillä on joku psykologinen vaikutus? Silmissä sellainen Rivo-Riitan pilke: "minä sulle runsaan ja hiivaisen näytän."
Oikeasti, en tiedä. Miehet saattavat jäädä esim. kassajonossa tuijottamaan ja vaihtavat muutaman sanan. Huonoitsetuntoisena mietin aina, onko minulla jäänyt naamaan tai ampiaisen väliin jotakin vai hittoa ne toljottavat.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:01"]
Noh baarissa / tilanteissa jossa ollaa humalassa lähestytään oikeastaan aina, mutta tää nyt tuskin on kovin harvinaista. Myös koulussa ja työpaikoilla on pyydetty usein treffeille. Sellasia ihan randomeja, selvinpäin tapahtuneita iskuyrityksiä onkin sitten vähemmän.
[/quote]
Eli olet koulussa ja työpaikalla humalassa??
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:28"]
Mietin vielä sitäkin, että minulle kyllä jutellaan julkisilla paikoilla, kassojonoissa ja kirpparilla ja bussipysäkillä, ettei siitä ole kiinni, ettei minua uskaltaisi lähestyä. Mutta koskaan ei ole kukaan yrittänyt iskeä.
Aloittaja :)
[/quote]
Ihan samat kokemukset minulla iskemisestä arkipäivän tilanteissa. Olen sen verran kiltin näköinen varmaan, että pelkän seksiseuran etsijät eivät vaivaudu, ainakaan nyt kun olen reippaasti yli 30-vuotias. En näytä siltä, että minulta irtoaisi helposti tuosta vain. Ja tositarkoituksella harva suomalainen mies etsii kumppania kaupan kassajonoista tai bussipysäkeiltä. Juttelijoita kyllä on, mutta siihen se jää.
Olen yksi tähän ketjuun kirjoittaneista, joita ei yritetä iskeä varsinkaan arkipäivän tilanteissa. Lisään vielä, että miehet kyllä katsovat, joten en liene lähellekään susiruma, enkä toisaalta ole häikäisevän kauniskaan, jota pelättäisiin lähestyä. Ainoastaan ulkomaalaiset ovat joskus lähestyneet iskemismielessä, sekä Suomessa että varsinkin ulkomailla ollessani.
Ja ulkomailla, ihan Keski-Euroopassa (jossa en ole ruskeahiuksisena mitenkään eksoottinen, että olisin muka siksi suosittu) on ihmetelty vilpittömästi miten olen sinkkuna ja perheetön, koska siellä kelpaan kyllä. Suomessakin minulle on työkuvioissa osoitettu kiinnostusta ja flirttailtu, mutta kyseiset miehet ovat olleet varattuja, joten niitä en laske. Siis joko minä tai mies tai molemmat olemme olleet siinä tilanteessa töissä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:15"]Oletteko te oikeasti kuinka kauniita, joita tullaan iskemään päiväsaikaan?
[/quote]
En kaunis mutta hoikka ja sievä kuulema yhä. Paksut punertavanruskeat (luonnostaan) taipuisat ja sina huolletut hiuksrt, pukeudun perustyylikkäästi, hymyilevä ja annan kuvan sina sktiivisesta ihmisestä. Ihan tavis
Olen viihteellä ollessani aika villi, flirttailen avoimesti ja saan sitä kautta usein seuraa.
Mulle miehet laittaa Facebookin tai sähköpostin kautta kutsuja kahville, syömään tms. Olen tasokas nainen ja hyvin harva mies saa huomioni tai muuten kelpaisi. Olen iloinen, älykäs, vaalea, hoikka ja pienikokoinen lääkäri. Töissä kollegat tekevät treffipyyntöä, sh:t tms. ei koskaan. Menetin puolisoni aikoinaan ja vielä en ole valmis suhteeseen, joten kaikenlaisista kutsuista kohteliaasti kieltäydyn.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:47"]
Itse olen laitettuna ihan nätti ja ulos lähtiessäni meilestäni hyvin pukeutunut. Ikää 31v. Joskus ollessani 18-22v minua lähestyivät 40-60v spurgut, sen jälkeen ei mitään.
Ainoa ihminen, jota tiedän arkipäivässä lähestytyn, on mallintöitä tehnyt kaverini, jota on tultu kaupassa iskemään kerran.
Että tosi ihmeellisiltä kuulostavat nämä kokemukset että koko ajan on joku iskemässä. Koska itse en tunne ketään, jota iskettäisiin vaikkapa nyt baarissa edes joka toinen tai joka kolmas tai joka viideskään kerta.
[/quote]
Tän palstan perusteella saa sellaisen kuvan, että suurinta osaa tytöistä ja naisista ollaan joka paikassa iskemässä, vislaillaan perään, huomautellaan muodoista ja yritetään vongata pimppaa kaiken aikaa. Mä voin laskee varmaan kahden käden sormilla, kuinka monta kertaa mua on tultu missään koskaan iskemään. Häirintää en koe lainkaan. Liikun julkisilla, kuljen kaupungilla, käyn kuntosalilla, jossa on miehiä, käyn töissä jne. eli tilaisuuksia kyllä olisi. Baareissa oon käynyt nuorempana, sielläkin tosi harvoin kukaan teki itseään tykö. Jos halusin olla rauhassa kavereiden kanssa, yleensä sain olla.
En ole ruma, en missään määrin pelottavan kaunis, en murjota joskaan en jatkuvasti hymyilekään, olen hiukan ujo, mutta tykkään silmäpelistä ja osaan kyllä flirttailla. Olen 37 v. Näytän ikäiseltäni tai ehkä muutaman vuoden nuoremmalta. Miksi mua ei siis lähestytä/ nuorempanakaan lähestytty, jos melkein kaikkia muita lähestytään melkein jatkuvasti?
[/quote]
Asut paikkakunnalla jossa naisenemmistö?