Te naiset, jotka sanotte, että vientiä riittää?
Täällä saa usein lukea kommentin, kun naiset sanoo, että vientiä olisi, siltikin, vaikka olisi "viat" x, y ja z. Minä olen 35, eikä kukaan ole koskaan lähestynyt millään tavoin, vaikka olen suunnilleen ihan normaali. Olen utealias tietämään, että missä teitä sitten lähestytään ja miten? Minkälaisia aloitteita miehet teille tekee ja millaisissa tilanteissa?
Kommentit (85)
En koskaan ota "lähestyjää". Minun pitää tuntea mies jotain kautta entuudestaan, töistä, harrastuksesta, vapaalta ja olla tehnyt hänen kanssaan jotain "suhdevalmisteluun" liittymätöntä, esim. työprojektia, ennen kuin voin harkita muuta tutustumista. Ainoa tilanne, missä voin lähteä tuntemattoman miehen kanssa johonkin, on jos luotettava ystävätär suosittelee ja järjestää treffit. Kaikenlainen muu ehdottelu ja tarjoilu on big turn off.
Ravintolassa on mies tullut pyytämään treffeille (siis ihan syömässä oltiin molemmat eri porukoissa), baarissa tullaan juttelemaan ja pyytämään treffeille, osalla tietysti yhen yön juttukin mielessä. Töissä asiakkaat on tuonu mulle suklaata ja pyytäny treffeille. Yksi työkaverikin oli ihastunut. Muutama miespuolinen opiskelukaveri/tuttu on osoittanut kiinnostustaan.
Olen 22-vuotias, normaalipainon ylärajoilla, persjalkainen, en kovin timmi, kasvoni ovat ihan nätit mutta aika maskuliiniset, oon kaukana nyjypäivän fitness-ihanteesta, mulla on b-kuppi, enkä ole edes erityisen sosiaalinen. Olen kyllä iloinen, hymyilevä ja älykäs.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 05:55"]
Jos menen baariin tulee useampi kuin pari miestä iskemään, osa seksimielessä, mutta osa ihan tosissaan eli haluaisi nähdä muulloinkin.
Mua ei koskaan ole kyllä arkena tultu iskemään enkä tiedä ketään naista Suomessa ketä olisi noin kukaan mies lähestynyt.
[/quote]
No tässäkin ketjussa meitä on monta joille tullaan juttelemaan ja ehdottelemaan ihan päivänvalossa:) En itse edes olisi imarreltu ravintolassa valomerkin aikaan örveltävistä seuranhakijoista...
10
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:54"]
Tässä maassa on liikatarjontaa kunnollisista miehistä joka vaikuttaa tähän aiheeseen suhteellisen paljon. Ja tämä ei ole nyt kritiikkiä suomalaisia naisia kohtaan. Ylitarjonnan kautta myös aina on tarjolla se "parempi" jota sitten metsästetään. Jos tuntuu ettei homma oikein lähde lentoon niin käännä katse ulkomaalaisiin. Yllätyt miten paljon homma muuttuu.
[/quote]
Liikatarjontaa kunnollisista miehistä??? Joo, olen kuullut huhuja, että Suomessa olisi yksi hyvä mies, mutta onko niitä toinenkin?!!
Aloin muistelemaan, että onhan muakin lähestytty junassa kaksi kertaa ja ruokalassa, noiden tavanomaisten raflojen lisäksi:)
Ai niin, on tultu kotiinkin, työpaikalle ja koulutuksessa. Tää kuulostaa kyllä jo leuhkimiselta. Mutta todella harvasta sitä itse kiinnostuu.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 05:55"]Mua ei koskaan ole kyllä arkena tultu iskemään enkä tiedä ketään naista Suomessa ketä olisi noin kukaan mies lähestynyt.
[/quote]
Minun yksi seurustelusuhteiasta alkoi kahvilasta keskellä arkipäivää. Mies alkoi jutella ensin. Olen myös saanut puhelinnumeron lapulla kouraani muutaman kerran, ihan keskellä kirkasta päivää. Työpaikoilla moni on ehdottanut kahville menoa, mutta niistä olen kieltäytynyt kohteliaasti. Samoin koulussa.
Olen kaunis kasvoiltani, mutta ylipainoinen. Baareissa harvemmin kukaan iskee, juttelee kyllä niitä näitä mutta jätän sen aina siihen itse ennen kuin kukaan ehtiää ehdottaa mitään.
Todella kummallista... Mitäköhän nyt voisin kertoa itsestäni, että olisi oleellista... Olen siis jo 35, normaalipainoinen, mutta en laiha(170cm/65kg), naiset kehuu toisinaan nätiksi, kukaan mies ei ole koskaan sanonut mitään positiivista ulkonäöstäni, minulla on pitkät, kauniit hiukset, olen tumma, pukeudun yleensä aika asiallisesti (siis esim. polvipituinen hame, paitapusero, maltilliset korot, villakangastakki, jne.), en polta enkä juo, olen aika rauhallinen, mutta saan ihmiset nauramaan, olen fiksu ja uskoisin ihmisten pitävän minua ihan mukavana. Minulle kyllä jutellaan julkisilla paikoilla, mutta kukaan ei ole koskaan lähestynyt siinä mielessä. Edes baarissa, vaikka niissä kävin vain joskus nuorena. Olen siis neitsyt, eikä minulla ole mitään muuta kuin platonista kokemusta miehistä. Olen ajatellut, että olen varmaan sitten miesten mielestä ihan susiruma, kun kukaan ei kiinnostu.
Terveisin aloittaja. :)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:50"]
aika usein minua on pyydetty ulos silloin kun olen menossa tai tulossa salille.
Luultavasti tämä johtuu siitä että käyttäydyn rauhallisesti, en esim. juo liikaa ja kiroile.
[/quote]
Kuinka moni nyt muutenkaan juo ja kiroilee salin ovella?
Mun kaverille kävi just näin; yhtäkkiä miehet alkoivat tehdä treffikutsuja ihan kaupan kassalla ja vaikka missä. Ystäväni, joka on ollut pitkään sinkku, oli kauan keskittynyt ihan vain työhön ja opiskeluun, kunnes viime vuonna päätti, että nyt haluaa myös miehen ja perheen. Eli väittäisin, että kun hänellä tuli saada elämäänsä muutakin kuin työn, hänestä alkoi huokua sellainen "aura", että miehet uskalsivat lähestyä häntä helpommin. Ne, joita lähestytään usein ihan arkipäivänkin tilanteissa, lähettänevät sitten sellaista viestiä, että ovat helpommin lähestyttäviä.
No minua ei ainakaan päiväsaikana lähesty yhtään kukaan ja ei välttämättä aina baarissakaan. Kerran, joku mies tuli antamaan neuvoja salilla, mutta hänkään ei todellakaan yrittänyt mitään. Toisaalta aina, kun lähden ulkomaille, ihan minne tahansa päin maailmaa, on komeita miehiä tarjolla vaikka kuinka paljon. Eikä pelkästään baarissa vaan he lähestyvät myös ihan päivälläkin.
En tiedä mistä johtuu, että suomalaiset miehet eivät minua lähesty. Olen ihan nätti naamasta, en mikään supermalli tosin, ja todella hyvä vartaloinen; tiimalasi, iso kiinteä pylly, pieni vyötärö ja keskikokoiset tissit (omakehu haisee, mutta onhan sitä aika paljon treenattu salilla). Minulla on mös paljon kauniita ja kuumia kavereita, joita ei myöskään lähestytä Suomessa päivänvalossa tai aina baarissakaan. Pukeudumme kaikki siististi ja olemme kohteliaita ja iloisia parikymppisiä.
Haluaisin tietää, mistä tämä suunnaton flaksi ero johtuu. Ei nyt voi johtua pelkästään eksoottisuudestakaan, koska monet ruotsalaiset miehet lähestyvät.
Ne naiset, joita lähestytään paljon, usein asuvat paikoissa joissa on paljon sinkkumiehiä tai sitten ovat sen ikäisiä, että sinkkuja omissa ikäisisissä on vielä runsaasti.
Olen yli 35-vuotias perusnätti helposti lähestyttävä ja hymyileväinen nainen pääkaupunkiseudulta. Minusta kyllä kiinnostutaan, mutta ne miehet ovat yleensä varattuja (eli seksiä olisi tarjolla, mutta en halua sitä varatuilta). Jos he eivät ole varattuja, he ovat sitten olleet ikisinkkuja, jotka eivät omien sanojensa mukaan edes halua sitoutua suhteeseen.
Ongelmana siis on, että pääkaupunkiseudulla on paljon enemmän sinkkunaisia kuin miehiä, ja moni hyvä nainen jää yksin, ainakin jos moraali ei veny varatun miehen nappaamiseen.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:22"]
Mun kaverille kävi just näin; yhtäkkiä miehet alkoivat tehdä treffikutsuja ihan kaupan kassalla ja vaikka missä. Ystäväni, joka on ollut pitkään sinkku, oli kauan keskittynyt ihan vain työhön ja opiskeluun, kunnes viime vuonna päätti, että nyt haluaa myös miehen ja perheen. Eli väittäisin, että kun hänellä tuli saada elämäänsä muutakin kuin työn, hänestä alkoi huokua sellainen "aura", että miehet uskalsivat lähestyä häntä helpommin. Ne, joita lähestytään usein ihan arkipäivänkin tilanteissa, lähettänevät sitten sellaista viestiä, että ovat helpommin lähestyttäviä.
[/quote]
Minä olisin kyllä ihan aina halunnut miehen ja perheen. Ei ole kysyntää lisännyt. :)
Terveisin aloittaja. :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:48"]
Ne naiset, joita lähestytään paljon, usein asuvat paikoissa joissa on paljon sinkkumiehiä tai sitten ovat sen ikäisiä, että sinkkuja omissa ikäisisissä on vielä runsaasti.
Olen yli 35-vuotias perusnätti helposti lähestyttävä ja hymyileväinen nainen pääkaupunkiseudulta. Minusta kyllä kiinnostutaan, mutta ne miehet ovat yleensä varattuja (eli seksiä olisi tarjolla, mutta en halua sitä varatuilta). Jos he eivät ole varattuja, he ovat sitten olleet ikisinkkuja, jotka eivät omien sanojensa mukaan edes halua sitoutua suhteeseen.
Ongelmana siis on, että pääkaupunkiseudulla on paljon enemmän sinkkunaisia kuin miehiä, ja moni hyvä nainen jää yksin, ainakin jos moraali ei veny varatun miehen nappaamiseen.
[/quote]
Nojaa, mua on lähestytty nimenomaan HY:n kirjastossa, kasvihuoneissa, jne. Ja Tampereella vastaavissa paikoissa. Tätä on myös sattunut jokseenkin tasaisesti sinä aikana kun olen ollut 15-42. Miesten siviilistatuksesta ei ole tietoa, olivatko varattuja tai ei.
Olen huomannut, että nämä joilla "vientiä riittää" ja kaikkialla miehet katsoo ja on kiinnostuneita, on useimmiten sellaisia joille on ensinnäkin todella tärkeää ylipäätään miesten huomio jonka vuoksi esim baarissa pää pyörii kuin onnenpyörä kun etsitään mahdollisia katsovia miehiä ja tokihan moinen pyöriminen herättää huomota = miehet katsoo kun joku heiluu sinne tänne ja heti hymyilee kun kenen tahansa miehen katseen tavoittaa. Toisekseen miehet, jotka "vientiä riittää"-naisia lähestyvät, eivät aina ole kaikkein ns. tasokkaimpia, mutta koska se huomio ja vienti on heille tärkeintä, ei sen väliä vaikka mies olisi kaamea turjake, tyhmä tai umpikännissä, kunhan sitä kiinnostaa ja se notkuu luo kertomaan , kuin kaunish shä oot ja lähetkö tansshhiin.
Ja menee se vähän niinkin, että jos on kovasti itsekin sen viennin perään, sen huomaa helpommin = vientiä riittää. Jos taas on vaatimuksia miesseuralle, vientiä on olennaisesti vähemmän koska ei-tasokkaat ei edes kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:42"]
Vaikka aina väitetään, että parinkympin jälkeen peli on menetetty, niin näitä iskuyrityksiä mulle ainakin satelee nyt kolmekymppisenä todella paljon enemmän. Olen ajatellut, että itsetuntoni ja -tuntemukseni on kasvanut, ja olen jotenkin seesteisempi kuin ennen, ja se vetää miehiä puoleensa.
[/quote]
Miehet vain haistavat epätoivon ja helppouden. Aivan kuten saalistajat luonnossa, monet miehetkin hakevat sitä helpointa saalista.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:29"]
Kaikenlaisia aloitteita kaikenlaisissa tilanteissa. Työpaikanruokalassa viereen istunut mies tai kirjastossa joku hyllyjen välissä tai uimahallissa tai vastaavassa saattaa ehdottaa kahville lähtöä lähemmän tutustumisen merkeissä. Nämä on yleensä ns. tositarkoituksella. Baareissa ja illanvietoissa tulee suoria seksiehdotuksia ja joskun myös etelänmatkaehdotuksia jms. Töissä joskus myös. Nämä on sit lähinnä kertapanoehdotuksia, ei vakavia.
koska oon naimisissa, multa saa kaikki kahdesti: saa pyytää ja saa kohteliaat pakit. Mutta mä olen kohtelias ja luulen, että juuri se houkuttaa näitä miehiä. Oon kyllä ihan kohtuullisen näköinenkin, mutta palstakriteereillä pitäis varmaan pukeutua säkkiin ja tuhkaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:05"]
No minua ei ainakaan päiväsaikana lähesty yhtään kukaan ja ei välttämättä aina baarissakaan. Kerran, joku mies tuli antamaan neuvoja salilla, mutta hänkään ei todellakaan yrittänyt mitään. Toisaalta aina, kun lähden ulkomaille, ihan minne tahansa päin maailmaa, on komeita miehiä tarjolla vaikka kuinka paljon. Eikä pelkästään baarissa vaan he lähestyvät myös ihan päivälläkin.
En tiedä mistä johtuu, että suomalaiset miehet eivät minua lähesty. Olen ihan nätti naamasta, en mikään supermalli tosin, ja todella hyvä vartaloinen; tiimalasi, iso kiinteä pylly, pieni vyötärö ja keskikokoiset tissit (omakehu haisee, mutta onhan sitä aika paljon treenattu salilla). Minulla on mös paljon kauniita ja kuumia kavereita, joita ei myöskään lähestytä Suomessa päivänvalossa tai aina baarissakaan. Pukeudumme kaikki siististi ja olemme kohteliaita ja iloisia parikymppisiä.
Haluaisin tietää, mistä tämä suunnaton flaksi ero johtuu. Ei nyt voi johtua pelkästään eksoottisuudestakaan, koska monet ruotsalaiset miehet lähestyvät.
[/quote]
Suomalaisten miesten huono itsetunto?
Jos nainen on nätti naamasta ja hyvä vartalo, niin miehet luulevat sen olevan jo aikoja sitten varattu.
Millä muuten osaisi selittää sen, että suomalaiset naiset kertovat miesten tulevan iskemään baareissa eniten juuri kun on lähtenyt kiireellä ja laittautumattomana baariin?
Olemus ratkaisee: se oletko helposti lähestyttävän oloinen. Kavereiden taakse linnoittautuminen ja kyräily kulmien alta karkottavat miehet pois.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:54"]Tässä maassa on liikatarjontaa kunnollisista miehistä joka vaikuttaa tähän aiheeseen suhteellisen paljon. Ja tämä ei ole nyt kritiikkiä suomalaisia naisia kohtaan. Ylitarjonnan kautta myös aina on tarjolla se "parempi" jota sitten metsästetään. Jos tuntuu ettei homma oikein lähde lentoon niin käännä katse ulkomaalaisiin. Yllätyt miten paljon homma muuttuu.
[/quote]
Ei suurissa kaupungeissa, joissa naisia on miehia runsaammin.