Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, jotka sanotte, että vientiä riittää?

Vierailija
17.11.2014 |

Täällä saa usein lukea kommentin, kun naiset sanoo, että vientiä olisi, siltikin, vaikka olisi "viat" x, y ja z. Minä olen 35, eikä kukaan ole koskaan lähestynyt millään tavoin, vaikka olen suunnilleen ihan normaali. Olen utealias tietämään, että missä teitä sitten lähestytään ja miten? Minkälaisia aloitteita miehet teille tekee ja millaisissa tilanteissa? 

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia aloitteita kaikenlaisissa tilanteissa. Työpaikanruokalassa viereen istunut mies tai kirjastossa joku hyllyjen välissä tai uimahallissa tai vastaavassa saattaa ehdottaa kahville lähtöä lähemmän tutustumisen merkeissä. Nämä on yleensä ns. tositarkoituksella. Baareissa ja illanvietoissa tulee suoria seksiehdotuksia ja joskun myös etelänmatkaehdotuksia jms. Töissä joskus myös. Nämä on sit lähinnä kertapanoehdotuksia, ei vakavia.

koska oon naimisissa, multa saa kaikki kahdesti: saa pyytää ja saa kohteliaat pakit. Mutta mä olen kohtelias ja luulen, että juuri se houkuttaa näitä miehiä. Oon kyllä ihan kohtuullisen näköinenkin, mutta palstakriteereillä pitäis varmaan pukeutua säkkiin ja tuhkaan.

Vierailija
62/85 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helposti lähestyttävä, tasainen, rauhallinen, hymyilevä ja hyvä kuuntelemaan. Katson ihmisiä silmiin ja olen kohtelias ja iloinen. Miehet lähestyvät ja tulevat jutustelemaan niitä näitä esimerkiksi kirjastossa tai vaikka Lidlissä ollessani. Kassajono on hyvä paikka hetken jutustelulle ja kassan takana voi hyvin jäädä juttelemaan tuulikaappiin tai auton luokse, kirjaston lukusalissa tai hyllyjen välissä on mukavan rauhallista jutella ja kartoittaa maaperää ja kirjoista saa hyviä keskustelunaiheita. Molemmat myös huomaavat nopeasti onko mitään itua jatkaa. N37 toisella kierroksella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ihmisille aidon kiinnostuneesti, katson silmiin. Olen kaunis ja urheilullinen, aika usein minua on pyydetty ulos silloin kun olen menossa tai tulossa salille. Jos menen baariin tyttöporukalla niin aina joku tulee. Luultavasti tämä johtuu siitä että käyttäydyn rauhallisesti, en esim. juo liikaa ja kiroile.

Jos joku pyytää minua ulos, en tee siitä numeroa, juoruile tai naura vaan kieltäydyn kohteliaasti (yleensä sanon kohteliaisuudesta, että minulla on toinen, vaikka olisinkin sinkku)

Vierailija
64/85 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa on liikatarjontaa kunnollisista miehistä joka vaikuttaa tähän aiheeseen suhteellisen paljon. Ja tämä ei ole nyt kritiikkiä suomalaisia naisia kohtaan. Ylitarjonnan kautta myös aina on tarjolla se "parempi" jota sitten metsästetään. Jos tuntuu ettei homma oikein lähde lentoon niin käännä katse ulkomaalaisiin. Yllätyt miten paljon homma muuttuu.

Vierailija
65/85 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objektiivisesti tarkasteltuna olisi parempi, että ne, joilla on naispuolinen kaveri, jolla riittä vientiä, tulisivat kuvailemaan kaveriaan. 

Minä en tunne naista, jolle olisi vientiä joka suunnasta.

Vierailija
66/85 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:34"]

Objektiivisesti tarkasteltuna olisi parempi, että ne, joilla on naispuolinen kaveri, jolla riittä vientiä, tulisivat kuvailemaan kaveriaan. 

Minä en tunne naista, jolle olisi vientiä joka suunnasta.

[/quote]

Näinpä. Itse olen parikymppinen, hoikka, ihan perusnätti nainen (hui kauhea, saako itseään kehua? en nyt ainakaan rumin nainen ole), joka pukeutuu siististi ja trendikkäästi. Samaten mun sinkkukaverit on samannäköisiä ja ei meitä ole kyllä isketä pääasiassa kuin baareissa, mua kerran työpaikalla. 

Usein jos on sosiaalinen vientiä riittää ihan kivasti, koska kavereiden kaverit ja suuret piirit. Mulla sellaisia ei ole joten on aina ollut aika hiljaista ellei itse hakeudu aktiivisesti miesten seuraan esim. juurikin yöelämään tai kokeile nettideittailua.

En meinaan sanoisi, että Suomessa voi luottaa siihen, että joku itselle täydellinen mies tulee ja iskee sut alepan kassajonosta...

Vierailija
67/85 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 15:15"]

Olen huomannut, että nämä joilla "vientiä riittää" ja kaikkialla miehet katsoo ja on kiinnostuneita, on useimmiten sellaisia joille on ensinnäkin todella tärkeää ylipäätään miesten huomio jonka vuoksi esim baarissa pää pyörii kuin onnenpyörä kun etsitään mahdollisia katsovia miehiä ja tokihan moinen pyöriminen herättää huomota = miehet katsoo kun joku heiluu sinne tänne ja heti hymyilee kun kenen tahansa miehen katseen tavoittaa. Toisekseen miehet, jotka "vientiä riittää"-naisia lähestyvät, eivät aina ole kaikkein ns. tasokkaimpia, mutta koska se huomio ja vienti on heille tärkeintä, ei sen väliä vaikka mies olisi kaamea turjake, tyhmä tai umpikännissä, kunhan sitä kiinnostaa ja se notkuu luo kertomaan , kuin kaunish shä oot ja lähetkö tansshhiin.

Ja menee se vähän niinkin, että jos on kovasti itsekin sen viennin perään, sen huomaa helpommin = vientiä riittää. Jos taas on vaatimuksia miesseuralle, vientiä on olennaisesti vähemmän koska ei-tasokkaat ei edes kiinnosta.

[/quote]

Voihan noinkin olla. Mulla ei ole ollut tarvetta hakea huomiota enkä ole koskaan pyörinyt baareissa. Lisäksi miehet jotka on olleet kiinnostuneita minusta on olleet ihan tarpeeksi tasokkaita (koulutettuja, johtavassa asemassa, kelvollisesti toimeentulevia jne). Usein en ole ensin edes huomannut heidän huomiotaan ennekuin monen tapaamisen jälkeen monissa tapauksissa.

t se jolla oli monta esimerkkiä kohtaamisista:)

Vierailija
68/85 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:39"]

No tässäkin ketjussa meitä on monta joille tullaan juttelemaan ja ehdottelemaan ihan päivänvalossa:) En itse edes olisi imarreltu ravintolassa valomerkin aikaan örveltävistä seuranhakijoista...

10

[/quote]

Ikävä jos sun kokemukset yökerhoista/baareista ja miesten antamasta huomiosta ovat tuollaisia. Mulla itsellä on erittäin positiivisia kokemuksia miehistä baareissa, miltei joka kerta tulee aina joku hyvältä vaikuttava mies (jo taustansakin takia) juttelemaan ja vaihdetaan yhteystiedot, jonka jälkeen tulee seuraavana päivänä kutsu treffeille :) 

Tästä syystä itse lasken baarissa saadun huomion vienniksi. 

Vierailija
69/85 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:39"]

No tässäkin ketjussa meitä on monta joille tullaan juttelemaan ja ehdottelemaan ihan päivänvalossa:) En itse edes olisi imarreltu ravintolassa valomerkin aikaan örveltävistä seuranhakijoista...

10

[/quote]

Ikävä jos sun kokemukset yökerhoista/baareista ja miesten antamasta huomiosta ovat tuollaisia. Mulla itsellä on erittäin positiivisia kokemuksia miehistä baareissa, miltei joka kerta tulee aina joku hyvältä vaikuttava mies (jo taustansakin takia) juttelemaan ja vaihdetaan yhteystiedot, jonka jälkeen tulee seuraavana päivänä kutsu treffeille :) 

Tästä syystä itse lasken baarissa saadun huomion vienniksi. 

[/quote]

Ehkä syy on siinä etten käy baareissa joten kuva voi olla vääristynyt, muutaman kerran joutunut olemaan laivalla illalla ja sieltä nuo kokemukset teini-iän jälkeen. Lapin reissulla tavannut kivan miehen yökerhossa mutta olimme työporukalla ja itse selvinpäin. Siinä mun yökerhokokemukset...

Vierailija
70/85 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on lähiaikoina pyydetty kahville tai pyydetty numeroa aika monta kertaa. Lisäksi on tultu juttelemaan ja oltu kiinnostuneen oloisia. Olen vaan sellainen etten koskaan flirttaile, hymyilen hyvin harvoin, ja olen melko ujokin. Joten ainut miksi luulen, että lähestytään niin olen ihan nätti, pitkähiuksinen ja helposti lähestyttävän näköinen. Olen 33v 164/66, b-kupit ja usein silmälasit. Kaupassa ehkä lähestytään useimmin ja joka työpaikassa on ollut vähintään yksi minuun ihastunut. Annan pakit lähes aina. Mutta jos ihan suoraan sanon, niin miehet ovat olleet ihan taviksia, ei mitään komistuksia. Paitsi baareissa sitten on yrittäjiä ihan laidasta laitaan.

Vierailija
71/85 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu olen 78-vuotias satakiloinen ja metrin pituinen yksijalkainen skitsofreenikkomummu ja aina kun meen baariin niin maailmanluokan miehiä saa hätistellä jo ovella kimpusta. Tämä on tosi.

Vierailija
72/85 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 17:17"]

Juu juu olen 78-vuotias satakiloinen ja metrin pituinen yksijalkainen skitsofreenikkomummu ja aina kun meen baariin niin maailmanluokan miehiä saa hätistellä jo ovella kimpusta. Tämä on tosi.

[/quote]

Ootko joku katkera mies :DD

Vierailija
73/85 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut suurimman osan elämästäni, mutta muutama sinkku kuukausi löytyy. Itse en ole löytänyt seuraa muustakuin baarista siellähän kaikki sinkut on. Tosin ei ole koskaan käyttänytkään mitään seuranhakupalveluita. En ole koskaan lähtenyt baarista ilman seuraa ellen sitten itse ole halunnut lähteä yksin. Enkä ole itse lähestynyt miestä kovinkaan montaa kertaa. Se alkaa vain katsekontakstilla ja jossain vaiheessa mies tulee juttelemaan. En tiedä mitään poppaskonsteja.

Vierailija
74/85 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kommenttina, ole itsevarma, katso silmiin ja ilmoita suoraan mitä haluat. Itse olen niin arka että en uskalla välttämättä edes juttusille mennä vaikka haluaisin

Vierailija
75/85 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laitettuna ihan nätti ja ulos lähtiessäni meilestäni hyvin pukeutunut. Ikää 31v. Joskus ollessani 18-22v minua lähestyivät 40-60v spurgut, sen jälkeen ei mitään.

Ainoa ihminen, jota tiedän arkipäivässä lähestytyn, on mallintöitä tehnyt kaverini, jota on tultu kaupassa iskemään kerran.

Että tosi ihmeellisiltä kuulostavat nämä kokemukset että koko ajan on joku iskemässä. Koska itse en tunne ketään, jota iskettäisiin vaikkapa nyt baarissa edes joka toinen tai joka kolmas tai joka viideskään kerta.

Vierailija
76/85 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariukot kannattaa jättää omaan arvoonsa. Känniläisiä. Jos naisella on oikeasti vientiä niin sitä lähestytään kaupassa kun se on ilman meikkiä.

Vierailija
77/85 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap edelleen sinkku? Palstalla pyörii kuitenkin.

Vierailija
78/85 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:01"]

Noh baarissa / tilanteissa jossa ollaa humalassa lähestytään oikeastaan aina, mutta tää nyt tuskin on kovin harvinaista. Myös koulussa ja työpaikoilla on pyydetty usein treffeille. Sellasia ihan randomeja, selvinpäin tapahtuneita iskuyrityksiä onkin sitten vähemmän.

Eli olet koulussa ja työpaikalla humalassa??

Eli luetun ymmärtäminen vähän niin ja näin?

Vierailija
79/85 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihdevuosi-ikäinen nainen tyyppiä kotka. On lähestytty Lidlissä ja Prismassa. Eilen viimeksi. Kävelin S-marketin ohi ja eräjorman näköinen n15vuotta nuorempi mies pysähtyi pyörän kanssa, otti blehat päästään, katsoi minuun ja silmät oli kuin sillä Britannia leipoo Paul Hollywoodilla.

Näitä riittää.

Ehkä johtuu siitä että olen täysin kylläinen tiikeri eli en odota niiltä yhtään mitään, koska minulla on jo mies.

Enkä koskaan käy baareissa, mutta jos kävisin, aivan varmasti selvinpäin oleva näyttää paremmalta kuin päihtyneet.

En voi käsittää miksi naiset hakeutuu tinderiin yms. IRL tulee miehiä vastaan joka suunnasta. Enemmän kuin jaksais kiinnostaa.

Vierailija
80/85 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ei ole mitään tekemistä ulkonäön tai luonteen kanssa. Jos tietynlainen karisma ja seksi puuttuu olemuksesta niin ei auta vaikka olisit täydellinen kaunotar.

Monestihan kuulee naisten ihmettelevän mitä miehet näkevät jossain naisessa "kun se ei ole minkään näköinen". Sama koskee tietenkin miehiä, joista naiset kiinnostuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi