Yle, MOT - sähkömagneettinen säteily - oletko kokenut haittoja?
Onko sinulle tullut säteilystä haittoja tai jotakin oireita?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta uskon että esim lisääntyneet syövät ihmisillä sekä monet muut sairaudet osin johtuvat näistä.
Miksi uskot näin?
En siedä säriseviä kattovaloja, varsinkaan neonputkia. Muuten ei ihmeempiä.
Mutta olen kulttuurialalla ja vaikka nyt juuri en Koneen rahoitusta nautikaan, jutun kommentoiminen muuten kuin nimettömänä saattaisi aiheuttaa haittoja :D
Eipä ole somekuplassani kommentoinut kukaan muukaan 🤷🏼♀️
Minä uskon että ihmisten oireet ovat todellisia, mutta niitä ei aiheuta sähkö tai verkkojen säteily vaan ne ovat psykosomaattisia oireita. Koska ihminen uskoo että hän on herkkä säteilylle niin hän saa oireita. Hän ei kuitenkaan itse voi oireilleen mitään eli hän ei pysty kontrolloimaan niitä järjellä. Jonkin verran on tutkittu tätä ja kokeissa on osoitettu että ihminen saa oireita tilassa, jossa sanotaan olevan laitteita vaikka niitä ei ole. Ja kun sanotaan ettei laitteita ole niin oireita ei ole vaikka huoneessa olisi esim. kännykkä.
Älkää kertoko "sähköallergisille" että heidän aivojen sisällä kulkee kemiallisia sähköärsykkeitä jatkuvasti. Voivat saada paniikkikohtauksen ja tehdä jotain itsetuhoista.
Onko sähköyliherkkyydessä ja piikkiyliherkkyydessä kyse samasta asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta uskon että esim lisääntyneet syövät ihmisillä sekä monet muut sairaudet osin johtuvat näistä.
Kyllä, pitää paikkansa. Siitä huolimatta ihmiset ottavat aurinkoa vaikka tietävät hyvin sen aiheuttavan syöpää. Sitten on röntgenit jotka aiheuttavat syöpää. Tosin niissäkin kuvauksissa pitää käydä melko ahkeraan että riski kasvaa merkittävästi. Gammasäteilyyn taitaa altistua pääasiassa lentäessä.
Tämä sähkö säteily pitäisi kieltää lailla! Kyllä tulee oireita ja pakko piikistä myös.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sähkö säteily pitäisi kieltää lailla! Kyllä tulee oireita ja pakko piikistä myös.
Aurinko pitäisi sammuttaa. Siinäpä vasta hommaa.
Pienenä Viron matkalla ihoni paloi, kun olin leikkinyt liian pitkään vedessä ilman aurinkovoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä selität? 5g tappo säteily tulee äly kännyköistä ja sulattaa aivot. Tämä on tieteellisesti todistettu!!
Olen sokkotestillä todennut että kyseessä ei ole luulosairaus vaa ihan oikea yliherkkyys: henkilö sai oireita kun hänen tietämättään tuotiin kännykkä hänen lähelleen: oireet myös loppuivat kun känny vietiin pois.
Joten syökää Pskaa ilkkujat
Tein läppäri sylissä töitä noin 2 vuotta. Jalkani alkoivat jomottaa pikkuhiljaa. En voi enää pitää läppäria sylissä, koska jomotus alkaa pian ja kestää aika pitkään.
Syöpä pelottaa...
Olen, kun kesällä olen vähissä vaatteissa ulkona liian pitkään niin iho palaa ja sitten kirvelee muutaman päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä selität? 5g tappo säteily tulee äly kännyköistä ja sulattaa aivot. Tämä on tieteellisesti todistettu!!
Nyt on kyse sähkömagneettisesta säteilystä jota aurinko porottaa koko skaalalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen sokkotestillä todennut että kyseessä ei ole luulosairaus vaa ihan oikea yliherkkyys: henkilö sai oireita kun hänen tietämättään tuotiin kännykkä hänen lähelleen: oireet myös loppuivat kun känny vietiin pois.
Joten syökää Pskaa ilkkujat
No oikeissa tieteellisissä tutkimuksissa tuota ei ole todennettu ja ne nyt merkitsevät enemmän kuin sun henkkoht sokkotesti, ymmärrät varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Tein läppäri sylissä töitä noin 2 vuotta. Jalkani alkoivat jomottaa pikkuhiljaa. En voi enää pitää läppäria sylissä, koska jomotus alkaa pian ja kestää aika pitkään.
Syöpä pelottaa...
Mulla ihan täysin sama oire! Enkä uskalla enää pitää sylissä hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyse sähkömagneettisesta säteilystä jota aurinko porottaa koko skaalalla.
Ai jos laitan magneetin aurinkoon niin se leijjuu?? Ei taida ihan pitää paikkansa.
5g ja pakko piikit aiheuttavat syöpää.
nukun paremmin niinä öinä, kun olen sammuttanut virrat modeemista. Tapahtuu riippumatta siitä tiedänkö modeemin olevan kiinni vai enkö tiedä.