Sain taas silmittömän raivokohtauksen, ysynä epävakaa pesoonallisuus ja masennus. huomenna varaan ajan lääkäriin että pääsen taas hoitoon. :(
Tämä on niin rankkaa, elämänhalu mennyt täysin. Elämä on kohdellut kaltoin, suurin syy tämä sairauteni. Olen tehnyt peruuttamattomia asioita joista kärsin loppuelämän. Enää minulla ei ole kuin aviomies ja hänen takia nyt hakeudun taas hoitoon. Nyt ensimmäistä kertaa elämässä pystyn ehkä sitoutumaan hoitoon 100%:sti. Sairauteni vuoksi olen pistänyt säästöön nyt rahaa että jos olisi mahdollista päästä eutanasiaan esim. Sveitsiin. Tiedän, hankalaa se on. Olen vajaa 40v ja en ole tähän helpostusta saanut mistään vaikka olen yrittänyt. Vielä kerran haen apua, jos ei nyt auta niin luovutan. Vertaistukea?
Kommentit (23)
Keskity turvallisuudentunteesi kehittämiseen, ja saamaan elämäsi vakaalle pohjalle, niin että sinulla on valta omiin asioihisi. Opettele tunnistamaan ja erottamaan toisten asiat ja omat asiasi, ja omat rajasi. Silloin ei ole enää mitään tarvetta räjähdellä.
Vierailija kirjoitti:
Keskity turvallisuudentunteesi kehittämiseen, ja saamaan elämäsi vakaalle pohjalle, niin että sinulla on valta omiin asioihisi. Opettele tunnistamaan ja erottamaan toisten asiat ja omat asiasi, ja omat rajasi. Silloin ei ole enää mitään tarvetta räjähdellä.
Tämähän se. Terveisin eräs jolla epävakaan piirteitä mutta ei pershäiriöksi asti.
DKT