Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain taas silmittömän raivokohtauksen, ysynä epävakaa pesoonallisuus ja masennus. huomenna varaan ajan lääkäriin että pääsen taas hoitoon. :(

elämänhaluton
27.09.2021 |

Tämä on niin rankkaa, elämänhalu mennyt täysin. Elämä on kohdellut kaltoin, suurin syy tämä sairauteni. Olen tehnyt peruuttamattomia asioita joista kärsin loppuelämän. Enää minulla ei ole kuin aviomies ja hänen takia nyt hakeudun taas hoitoon. Nyt ensimmäistä kertaa elämässä pystyn ehkä sitoutumaan hoitoon 100%:sti. Sairauteni vuoksi olen pistänyt säästöön nyt rahaa että jos olisi mahdollista päästä eutanasiaan esim. Sveitsiin. Tiedän, hankalaa se on. Olen vajaa 40v ja en ole tähän helpostusta saanut mistään vaikka olen yrittänyt. Vielä kerran haen apua, jos ei nyt auta niin luovutan. Vertaistukea?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä huoli että pääset nimenomaan epävakaille tarkoitettuun hoitoon, se tehoaa mutta epämääräinen lässytys epämääräisessä terapiassa ei. Sulla on toivoa varsikin kun näyttää siltä että itsereflektiokyky. on kunnossa.

Mikä on nimenomaan epävakaille tarkoitettu hoito??

DKT

Vierailija
22/23 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity turvallisuudentunteesi kehittämiseen, ja saamaan elämäsi vakaalle pohjalle, niin että sinulla on valta omiin asioihisi. Opettele tunnistamaan ja erottamaan toisten asiat ja omat asiasi, ja omat rajasi. Silloin ei ole enää mitään tarvetta räjähdellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity turvallisuudentunteesi kehittämiseen, ja saamaan elämäsi vakaalle pohjalle, niin että sinulla on valta omiin asioihisi. Opettele tunnistamaan ja erottamaan toisten asiat ja omat asiasi, ja omat rajasi. Silloin ei ole enää mitään tarvetta räjähdellä. 

Tämähän se. Terveisin eräs jolla epävakaan piirteitä mutta ei pershäiriöksi asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi