mille nauroit viimeksi vedet silmissä?
Eiköhän laiteta vähän piristystä tänne kaikkien vakavamielisten ketjujen keskelle! Kerro siis mille sinä nauroit viimeksi vedet silmissä?
Itse naureskelin niin että vatsaan sattui, kun luin ketjua jossa miehet kertovat huonoja seksikokemuksia naisista. Huhhuh :'D
Kommentit (76)
Nauroin vaimolleni :( itseä jopa vähän hävettää.... Kysyin vaimolta osaako hän sanoa Osvald. No mutta nauru meni niin kamalaksi että sattui vatsaan hirveästi enkä pystynyt lopettamaan. Onneksi vaimo nauroi lopulta mukana. -ah niin rakas-
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 06:44"]Eilen nauratti niin vitusti se mungoannan uusi poikaystävä- ketju ja se draamaa voileivän blogissa ketju. Harmi, kun poistettiin. Oli ihan parasta viihdettä!
[/quote]
mielestäni siinä ei ollut mitään hauskaa, todella röyhkeitä väitteitäkin
Olen kaupankassa ja istuin ohi tuolilta, jalat vaan lensi kattoon ja heilui siinä asiakkaille ja minä räkätin maassa :D
Ainiin ja sitten nauroin vielä tälle:
Miten saa putkimiehen itkemään?
Tappaa sen perheen.
Joo omituinen huumorintaju, tiedän, mutta totaalihajoaminen kun tuon kuulin.
Olenpa tylsä, mutta taisi olla Possea katsoessa.
Feissarimokissa sille "Muumi keksi juhlavuoden peltipurkissa!" -mainokselle
ja erityisesti niille kommenteille :D "Muumi rikastuu!" "Oliko se joku rangaistus vai miksi se oli siellä purkissa?"
joo, olin tosi väsynyt
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:07"]Miten joku voi OIKEASTI pitää Putousta yms. hauskana? Onko se niin, että pitää alleviivata "hauskuutta", että on lupa nauraa? Vai mistä ihmeestä on kyse? Nauran vedet silmissä lähes päivittäin, mutta Putousta katsoessa tulee lähinnä myötähäpeän tunteita. Onko kyse huumorintajuttomuudesta, vai onko huumorintajuttomuutta se, että pitää olla peruukkia, kummia vaatteita, outoja puhetapoja ja sutkautuksia? [/quote] mulla meni pitkään että tajusin kuinka Putouksessa parodioidaan todella paljon esim kuluneen viikon juttuja. Ei välttämättä suuria juttuja mutta kuitenkin. Esimerkikai yksi sketsi, jossa oli neljä naista (äitiä) kahvilassa kitisemässä elämästään, ei naurattanut kaveriani ollenkaan, mutta minä nauroin koska seuraan Erilaiset äidit -sarjaa. Mutta totta se on, se ei vaan aukee kaikille
[/quote]
Putouksessa on paljon viitteitä juuri esim. viihdemaailmaan. Samoille ihmisille suunnattu ketkä muutenkin paljon katsovat televisiota jne. Onhan siinä usein semmoista väkisinnaurattamisen tuntua. En tiedä onko studioyleisölle erikseen kehotukset milloin tulee taputtaa ja milloin nauraa. Samat henkilöt tuntuvat katsovan Putousta, salkkareita, tosi-tv:tä, Possea jne.
[/quote]
Okei, se selittää. Olen yrittänyt katsoa Putousta ja lähinnä hävetti...kauhea kohellus ja huuto mutta mitään hauskaa ei tapahdu.
oikeasti nauroin joskus Kummelille, siinä oli sellaista aitoa tekemisen meininkiä ja rehellisen paskaa läppää, näyttelijät itsekin repeilee vähän väliä. Eikä ollut yleisöä kertomassa milloin pitää nauraa
Ruotsalaisten sukellusvenejahdille....taas. Muistan edellisenkin. Eduskunnan täysistunnolle ,sitä pönötyksen määrää. Teinille,joka teki superpallosta superneliön.
Johtuu varmaan väsymyksestä, mutta selasin näitä kuvia eilen yöllä läppärillä sängyssä, mies nukkui vieressä ja mulla valu vedet silmistä kun piti tukahduttaa kovaäänistä naurua ettei toinen herää :D
http://www.buzzfeed.com/erinchack/photos-guaranteed-to-make-you-snicker
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:11"]En edes muista..
[/quote]
melkein surullista :(
Viikonloppuna kun kaveri kertoi värikkäästi läheistensä toilailuista
Jostain syystä minua nauratti viime yönä ihan kauheasti nämä, kun väsyneenä shoppailin ebayssa:
http://www.ebay.com/itm/Nursery-Hand-Towel-Soft-Plush-Fabric-Cartoon-Animal-Hanging-Wipe-Bathing-TowelSH-/261652190905?pt=Bath_Towels_Washcloths&var=&hash=item3cebaf96b9
Söpöjä! :D
Kun katsottiin Putousta, jossa näyttelijät joutuivat toistamaan Pirkka-Pekka Peteliuksen kertoman tarinan. Minä ja mieheni naurettiin vedet silmissä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:20"]Kun katsottiin Putousta, jossa näyttelijät joutuivat toistamaan Pirkka-Pekka Peteliuksen kertoman tarinan. Minä ja mieheni naurettiin vedet silmissä.
[/quote]
en ole vielä katsonut! Jee jos on hyvä jakso!
Putoukselle nauroin.:) Ja Posselle. Eipä millekkää muulle ole oikein tullu naurettua
Olin juhlissa, ja nauroin vedet silmissä videolle, jonka pari työkaveria oli tehnyt. Se oli hulvaton. Liittyi meidän työpaikkaan, joten sitä ei voi oikein selittää:-). Kundit oli laittanut itsensä likoon...
Eilisen Vino Shown vinohuone. Ihan totaalinen repeäminen...
Eilen nauratti niin vitusti se mungoannan uusi poikaystävä- ketju ja se draamaa voileivän blogissa ketju. Harmi, kun poistettiin. Oli ihan parasta viihdettä!