Musiikin polttaminen levylle
Eli minulla kone, jossa polttavana asemana "SuperMulti DVD+/-RW asema, kaksikerrossuoritin". Millaisia levyjä minun tulee siis ostaa kun niitä on vaikka ja millä variaatioilla. Ja tarkoitus olisi siis saada muutamia kokoilmacd:tä normi cd-soittimella soitettaviksi. Musiikkia siis tarkoitus tallentaa levylle.
Kommentit (9)
Piti tarkistaa päivämäärästä, ettei tämä aloitus ole vuodelta 2006.
ap.
hahaa, ei tosiaan ole tultu ikinä tallennettua musiikkia cd:lle kun tikkujen ja puhelimen kanssa on toiminut. Töihin nyt kuitenkin tulisi niitä CD-muodossa saada, joten kiitos ! CD-R levyjä siis. plusssilla ja miinuksilla ei vissiin väliä kun koneen tiedoista löytyy kumpikin?
Minulla ei ole edes cd-soitinta eikä ainuttakaan cd-levyä. Tietokoneessanikaan ei ole optista asemaa. Melkeinpä antiikkista tekniikkaa jo.
se CD-R (eli miinuksella) varmaan sopii musiikkilevyille parhaiten.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:45"]
Minulla ei ole edes cd-soitinta eikä ainuttakaan cd-levyä. Tietokoneessanikaan ei ole optista asemaa. Melkeinpä antiikkista tekniikkaa jo.
[/quote]
Ja sitähän ap ei kysynyt. Luetun ymmärtäminen sinulla ainakin on hakusessa, vaikka miten oletkin moderni ja trendien huipulla.
[/quote]
Toisille äänenlaadullakin on merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:21"]
[/quote]
[/quote]
Jos oikeaa äänenlaatua haluaa, silloin kuunnellaan LP:eitä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:21"]
[/quote]
[/quote]
Jos oikeaa äänenlaatua haluaa, silloin kuunnellaan LP:eitä.
[/quote]
Kuuntelen myös niitä, mutta tässä oli kyse CD-levyistä. CD-levyjä on myös helpompi kopioida.
kirjoitettavia cd-levyjä, cd-r tms. cd-rw ei välttämättä toistu kunnolla kaikissa cd-soittimissa. Eipä nuo tosin paljon maksa yksittäin jos haluaa kokeilla. Noi kannattaa toki kirjoittaa kerralla valmiiksi, tai en ole varma voiko ääni cd:tä edes kirjoittaa osissa. data cd:t voi.