Tuttava poisti kavereista, nyt joudumme kohtaamaan pikkujouluissa
Tuttavani/kaverini poisti minut joka paikasta ja nyt joudun tulevana viikonloppuna näkemään hänet yhteisen kaverimme pikkujouluissa. Ahdistaa jostakin syystä. En edes osaa sanoa miksi hän poisti mut, koska ollaan aina tultu hyvin toimeen. Ketään muuta tämän porukan ihmisistä hän ei ole poistanut. Tuntuu kurjalta ja että olen jotenkin epämiellyttävä hänen mielestään.
Menenkö juhliin ihan pokalla vai pitäisikö perua?
Kommentit (10)
Ethän sä ketään ole poistanut vaan se tuttusi. Tottakai meet. Jos sulla on pokkaa niin kato sen " läpi" niin kuin häntä ei olisi olemassa.
Pimppa Penikseläinen😬 kirjoitti:
Mene juhliin, nauti juhlista, jätä tuttava huomiotta.
A vot.
Mitä väliä. On tuttava eikä ystävä.
Eihän työpaikallakaan jutella kaikkien kanssa.
hän jätti sinut, ei toisinpäin. Hänellä voi olla vaikeaa, ei sinulla. Rinta rottingilla vaan
Mene ja ole normaalisti. Mä poistan mm. somea käyttämättömät kaverit, tai esim. työkaverit monen vuoden takaa. Ei ole enää mikään juttu, että on mahdollisimman paljon kavereita. Jos "kaverin" kaikki julkaisut on synttärionnitteluja tyyliin kolmelta edelliseltä vuodelta ja itse jaan juttuja vähintään kerran viikossa niin mikä idea olla kaveri? Stallkereita on turha listoilla roikottaa. Ja jos eivät käy oikeasti niin eivät edes huomaa poistoa. Livenä voi silti olla normaali.
Vierailija kirjoitti:
Mene ja ole normaalisti. Mä poistan mm. somea käyttämättömät kaverit, tai esim. työkaverit monen vuoden takaa. Ei ole enää mikään juttu, että on mahdollisimman paljon kavereita. Jos "kaverin" kaikki julkaisut on synttärionnitteluja tyyliin kolmelta edelliseltä vuodelta ja itse jaan juttuja vähintään kerran viikossa niin mikä idea olla kaveri? Stallkereita on turha listoilla roikottaa. Ja jos eivät käy oikeasti niin eivät edes huomaa poistoa. Livenä voi silti olla normaali.
Ainakaan minä en olisi normaali sinua kohtaan, vaan suhtautuisin sinuun kuin olisit ilmaa - aivan samoin kuin itse teit.
Vierailija kirjoitti:
Siis sä itse jaat somessa sisältöä ja jos vain seuraa näitä, on stalkkeri? :D
Mun neuvo on, että olet kun et olisi edes huomannut, että hän on sut poistanut. Itellesi tulee vaan kurja mieli, jos alat jotain tuo ihminen on mulle ilmaa -leikkejä ja muutkin sen huomaa. Nautit juhlasta ja puhut niitä näitä, et toki mitään erityistä rakkautta hänelle osoita, mutta et nyt tuttavalle muutenkaan.
Joskus fb poistaa ihmisiä kavereista, vaikka kumpikaan ei ole poistanut. Minulle kävi näin. Tyyppi kysyi olenko poistanut hänet kavereistani? En ollut. Ei ollut hänkään poistanut minua.
Mene ja ole normaalisti, kuin et olisi huomannut asiaa.
Mene juhliin, nauti juhlista, jätä tuttava huomiotta.
A vot.