Olisitko mieluummin bmi 18,5 vai 22,5?
Kommentit (31)
22,5. Olen aikuisiällä ollut kaikkea 16-26 väliltä, ja ainakin mun ruumiinrakenteellani 22,5 näyttää paremmalta kuin 18,5.
22,5. Olen ollut molempia, ja näytän paljon paremmalta suuremmassa BMI:ssä.
22 on myös tutkimusten mukaan paitsi terveellisin, myös seksikkäin BMI.
Mä olen tällä hetkellä BMI 18,6 ja olen oikein tyytyväinen näin.
keski-ikäinen kun olen niin 22,5. toinen vaihtoehto tietäisi tämän ikäisellä todennäköisesti kurttuja, jänteitä ja luuta, roikkuvaa nahkaa ja tyhjiä tissejä
22,5, vaikka 18,5 on lähempänä omaani. Laihempi tästä en halua olla.
18,5. Nyt 21.5 ja en ole tyytyväinen.
Ilman muuta 22,5. Alipainoinenkin olen joskus ollut, ja kroppani oli silloin liian heikko. Ei ollut lihaksiakaan, enkä jaksanut mitään raskaampaa työtä tehdä.
22,5 tai mieluummin vielä vähän enemmän, niin jäisi vähän rasvaa vielä rintoihin.
18,5. Se olisi minun kropalleni ihanteellinen BMI. Nyt on 21 ja tämä on liikaa :/
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:01"]
keski-ikäinen kun olen niin 22,5. toinen vaihtoehto tietäisi tämän ikäisellä todennäköisesti kurttuja, jänteitä ja luuta, roikkuvaa nahkaa ja tyhjiä tissejä
[/quote]
Sen oikeastaan alkaa nähdä jo kolmissakymmenissä, kuinka ne BMI 17-19 alkaa oikeasti rypistyä ihan hirveän paljon nopeammin, kuin ikätoverinsa, joilla on edes vähän enemmän sitä massaa.
22.5. Minulla jos bmi menee alle 21:n, näytän todella nälkiintyneeltä ja kaikki luut törröttää.
Olen just sen 22,5. Vielä on plösö olo, vaikka olen liikunnallinen. On mahamakkaroita ja selluliittiakin löytyy. Olen laihtunut aika paljon.
18,5. Tällä hetkellä bmi 20 mikä on todella sopiva, mutta painaessani enemmän (bmi juurikin 22,5 - 23) olin koko ajan väsynyt ja huonovointinen. Mulle siis sopii selkeästi alempi paino paremmin.
18,5.
tosin mun bmi on aina ollut 16,2 - 18,3.
22,5.