Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet iskee kaikkia naisia

Vierailija
16.11.2014 |

Minua ärsyttää se, miten miehet ovat käytännössä kiinnostuneet jokaisesta naisesta tällä maapallolla. He yrittävät melkein kaikkia vähänkin silmäänsä miellyttäviä naisia. Se, joka sitten suostuu, se otetaan. Mutta kun en minä halua olla vain yksi niistä naisista, jotka ovat olleet mukiinmeneviä. Haluaisin miehen, joka olisi oikeasti kiinnostunut juuri minusta ihmisenä ja toki myös ulkonäöllisesti, koska onhan sekin tärkeää. Tuntuu turhalta olla suhteessa, jossa minut voisi käytännössä korvata kuka tahansa toinen nainen.

Onko teillä muilla naisilla ikinä tällaisia tunteita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan yritetty iskeä. Millaista se on?

Vierailija
22/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan yritä iskeä läheskään kaikkia naisia. Itse asiassa todella harvoja. Pois laskuista läskit, yh:t, juopot, mt-tapaukset, vanhat jne. Tämän karsinnan jälkeen jää todella harvoja ketä huvittaa edes panna ja olematon määrä potentiaalisia seurustelukumppaneita. T: Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:15"]

En mä ainakaan yritä iskeä läheskään kaikkia naisia. Itse asiassa todella harvoja. Pois laskuista läskit, yh:t, juopot, mt-tapaukset, vanhat jne. Tämän karsinnan jälkeen jää todella harvoja ketä huvittaa edes panna ja olematon määrä potentiaalisia seurustelukumppaneita. T: Mies

[/quote]

Mutta ethän sä tiedä onko joku yh, mt tai välttämättä edes juoppo, ennen kuin yrität sitä iskeä, mistä seuraa useimmiten jotain yrityksiä tutustua ihmiseen. Iskemisyritykseen harvemmin kaivataan muuta kuin vetävä ulkomuoto, loppu riippuu sitten siitä muusta.

Vierailija
24/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:15"]

[/quote]

Mutta ethän sä tiedä onko joku yh, mt tai välttämättä edes juoppo, ennen kuin yrität sitä iskeä, mistä seuraa useimmiten jotain yrityksiä tutustua ihmiseen. Iskemisyritykseen harvemmin kaivataan muuta kuin vetävä ulkomuoto, loppu riippuu sitten siitä muusta.

[/quote]

Miten niin en tiedä? Tottahan mä nyt ihmisten kanssa juttelen/tutustun, ennen ku rupeen iskemään. Luuletko, että valitsen esim. baarissa jonkun naisen kohteeksi ja punkean sitä iskemään vailla mitään käsitystä millainen ihminen on kyseessä??? Tässä samalla yksi epäkohta. Monet naiset luulevat, että heitä isketään vaikka olisi muuten vaan juttutuulella ja haluisi keskustella jonkun kanssa. Missään muualla kun Suomessa ei naiset luule heti, että heitä isketään jos joku tulee juttelemaan! Veikkaan että ap:llakin on joku tällainen käsitys asiasta. Jo on tällaisilla eukoilla luulot itsestään! T: Mies

Vierailija
25/25 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa sen joka on löyhästi kiinni. t.Sale

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan