Minkä ikäiseltä mies näyttää täs kuvas?
Kommentit (42)
Paul Walker?
Hän on max. 40 v, koska kuoli 40-vuotiaana.
Terve vaan kaikille, joiden mielestä viisikymppiset näyttävät tuolle.
Eivät näytä, eivät edes julkkikset eivätkä höpeaketut.
Vierailija kirjoitti:
Max. 40, koska olen 99,99%:sti varma siitä, että kuva mies on amerikkalainen näyttelijä Paul Walker (1973-2013).
Look at me: walking off!
Vierailija kirjoitti:
Max. 40, koska olen 99,99%:sti varma siitä, että kuva mies on amerikkalainen näyttelijä Paul Walker (1973-2013).
Näin kertoo ystävämme google kuvahaulla. Herää kysymys, miksi arvuuttelemme kuolleen miehen ikää ja miksi noin huonolla kuvalla?
55, taitaa olla siinä adoptoidun tyttärensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kertoo ystävämme google kuvahaulla. Herää kysymys, miksi arvuuttelemme kuolleen miehen ikää ja miksi noin huonolla kuvalla?
Jälkimmäiseen vastauksena on tietenkin se, että hän kuoli jo 8 vuotta sitten, kuva on vähintään 8 v vanha, todennäköisesti yli 10 v vanha.
Ei se voi olla nykylaatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkimmäiseen vastauksena on tietenkin se, että hän kuoli jo 8 vuotta sitten, kuva on vähintään 8 v vanha, todennäköisesti yli 10 v vanha.
Ei se voi olla nykylaatua.
Tämä oli sarkasmia varmaan.
possu meni puuhun ja kundi multiin.
Vierailija kirjoitti:
Terve vaan kaikille, joiden mielestä viisikymppiset näyttävät tuolle.
Eivät näytä, eivät edes julkkikset eivätkä höpeaketut.
Et nyt ymmärrä - kuvan mies näyttää ikäistään vanhemmalta (eik tuo ole Paul Walker joka kuoli vissiin jotain nelikymppiseltä?). Tai siis jos pitäisi arvioida, niin...
Kun on näitä pimeitä, joiden mielestä sopivasti pukeutumalla voi näyttää kaksikymmentä-kolmekymmentä vuotta nuoremmalta.
45 v.