Olen maannut yli sadan miehen kanssa sängyssä. Saa kysellä :)
Kommentit (95)
Hei, täällä sama! Aloitin seksin 14-vuotiaana, ja noin parikymmentä vuotta myöhemmin, joskus sadan kohdalla lakkasin laskemasta.
Olen aina ollut erittäin kiinnostunut seksistä, ja pitänyt siitä paljon, halunnut kokeilla kaikenlaista, mutta valitettavasti parisuhteessa olen saanut olla melko vähän (kaksi pidempää). Siksi seksisuhteita on ollut suhteellisen paljon. Suhteellisella tarkoitan sitä, että aikaakin on kulut 28 vuotta, sisältäen useita monien kuukausien "kuivia kausia".
Tauteja ei ole, kaikki testit olen teettänyt viimeksi kaksi vuotta sitten (ihan kaikki).
Jos jotain olen oppinut, niin sen, että kukaan ei ole kenenkään toisen ihmisen omia elämänvalintoja tuomitsemaan. Hurskastelu on ihan typerää.
Ja myös sen, että yksi hyvä ja läheinen rakkauteen perustuva seksisuhde olisi voinut olla yhtä hyvä. Eipä vain sattunut kohdalle aikaisemmin. Hiukan vitsikkäästi voisi sanoa että yrittämisen puutteesta se ei ainakaan ole johtunut.
Sellainen minulla on nyt, ja seksi on parempaa kuin koskaan. Ikäkin vaikuttaa asiaan positiivisesti: seksi on HUOMATTAVASTI nautittavampaa yli 40-vuotiaana. Herkkyyttä on enemmän, ja ymmärrystä siitä mistä itse pitää.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:59"]Hei, täällä sama! Aloitin seksin 14-vuotiaana, ja noin parikymmentä vuotta myöhemmin, joskus sadan kohdalla lakkasin laskemasta.
Olen aina ollut erittäin kiinnostunut seksistä, ja pitänyt siitä paljon, halunnut kokeilla kaikenlaista, mutta valitettavasti parisuhteessa olen saanut olla melko vähän (kaksi pidempää). Siksi seksisuhteita on ollut suhteellisen paljon. Suhteellisella tarkoitan sitä, että aikaakin on kulut 28 vuotta, sisältäen useita monien kuukausien "kuivia kausia".
Tauteja ei ole, kaikki testit olen teettänyt viimeksi kaksi vuotta sitten (ihan kaikki).
Jos jotain olen oppinut, niin sen, että kukaan ei ole kenenkään toisen ihmisen omia elämänvalintoja tuomitsemaan. Hurskastelu on ihan typerää.
Ja myös sen, että yksi hyvä ja läheinen rakkauteen perustuva seksisuhde olisi voinut olla yhtä hyvä. Eipä vain sattunut kohdalle aikaisemmin. Hiukan vitsikkäästi voisi sanoa että yrittämisen puutteesta se ei ainakaan ole johtunut.
Sellainen minulla on nyt, ja seksi on parempaa kuin koskaan. Ikäkin vaikuttaa asiaan positiivisesti: seksi on HUOMATTAVASTI nautittavampaa yli 40-vuotiaana. Herkkyyttä on enemmän, ja ymmärrystä siitä mistä itse pitää.
[/quote]
Kiitos viestistäsi.
Olen huomannut jo tässä kolmenkympin kieppeillä, että nautin entistä enemmän seksistä ja olen vapautuneempi ja paremmaksi muuttuu vaan. Kiva tietää että on vielä mukavaa tiedossa tälläkin saralla! ;)
Ap
Horot lesoo. Miksei spurgutkin vois leveillä sillä, kuinka monta pulloo on tullut tyhjennettyä!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:17"]Horot lesoo. Miksei spurgutkin vois leveillä sillä, kuinka monta pulloo on tullut tyhjennettyä!
[/quote]
Niin, miksei? Kaikin mokomin vaan! Jonkinlaisesta riippuvuudesta on kyse molemmissa tapauksissa!
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:59"]Mitä äitisi on mieltä? Aiotko opastaa mahdollisia tyttäriäsi jälijillesi?
[/quote]
En ole keskustellut äitini kanssa aiheesta kovin paljon.
Ap
Mä olen maannut yhtäaikaa varmaan parinkymmenen miehen kanssa. Meni koko yö, eikä paljoa ehditty nukkumaan kun vähän väliä piti herätä hommiin.
Suomen puolustusvoimat tarjosi minulle tämän kokemuksen.
Sama homma. Ja ei kaduta ja klamydia ollut kerran. N.28v. Onhan meitä monia :)
Tuli vaan mieleen että niinku mitä pitäs kysellä? Miltä nyt tuntuu? Onko voittaja fiilis?
Millanen on ulkonäkösi? Laiha? Kasvoista nätti? Miten pukeuduit kun metsästit miehiä?
Etkö ole ikinä maannut miehen kanssa lattialla? Sohvalla? Riippukeinussa?
Mitä mieltä olet Ukrainan tilanteesta?
Lattialla ja sohvalla kyllä, riipukeinussa en :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:09"]Pyrin vastaamaan totuudenmukaisesti.
[/quote]
Mikä on nimesi?
Öö okei. Aika sairasta. Oletko ylpeä?
Ei ole ollut tauteja. Olen ollut hyvin seksuaalinen aina ja nauttinut seksistä ja sitä edeltävästä saalistusvaiheesta, siinä ehkä se päällimmäinen syy.
Huora en ole, en ole maksullinen. :)
Ukrainan tilanne. No, voisin sanoa, että huolestuttava, mutta rehellisesti sanottuna en ole enää seurannut kovin aktiivisesti...
Nimeä en kyllä paljasta, mutta voit kutsua minua vaikka Hilmaksi.
Ap
En ole ylpeä enkä toisaalta häpeissäni. Jotkut kaduttaa, etenkin sähellykset parikymppisenä, mutta joitakin muistelen lämmöllä. Olen sinut asian kanssa.
Ap
Mitä äitisi on mieltä? Aiotko opastaa mahdollisia tyttäriäsi jälijillesi?