Miesasiamies, millainen on unelmiesi nainen?
Millainen on päiväuniesi nainen? Vai onko sinulla jo kotona sellainen? Mitkä piirteet tekevät naisesta mielestäsi täydellisen tai ainakin mahtavan?
Vai oletko kenties homo tai vannoutunut sinkku?
Olisi kiva kuulla ihan asiallisia vastauksia. Kysyn ihan vain uteliaisuuttani, koska teitä tuntuu pyörivän tällä palstalla ainakin pari, ja oikeita mielipiteitänne on usein vaikea erottaa trolleista.
Kommentit (58)
Osaa olla hiljaa kun tarvitaan, nuorempi, ei vielä korruptoitunut mieleltään.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:02"]
eikö teitä vaivaa nuo pyhävulvalompakollaloisimishullut?
Totta kai vaivaa, mutta eihän täällä voi olla varma mitä feministitrolleja ne ovat, siksi ohitan sellaiset kirjoitukset ottamatta niihin mitään kantaa. Suosittelen muillekin, sillä trollit pitävät saamastaan huomiosta, joten heidän kirjoituksiinsa ei pidä ottaa mitään kantaa.
[/quote]
Minusta on aika loukkaavaa, että kuvittelet heidän olevan feministejä. Eihän sitä voi mistään tietää. Miksi ihmeessä feministi kirjoittelisi jotain tuollaista? Henk. koht. mielipiteeni on, että noita avauksia tekee joku todella epävakaa henkilö.
[/quote]
Ajattelen ihan samaa. Itse olen tasa-arvoa kannattava eli feministi ja tuomitsin mm täällä lapset kyydissä bussia päin ajaneen naisen. En hyväksy miesten tekemiä perhesurmia tietenkään en suvaitse myöskään niitä naisten tekeminä. Kannatan sitä, että poikiakin rohkaistaan olemaan mitä ovat, herkempiä ja avoimempialin, aivan kuten kannatan tytöillekin oikeutta olla mitä he haluavat.
Päiväunieni nainen (oletan että tällä tarkoitetaan seksiunia) vaihtelee, mutta yleensä se on hoikka, eikä liian persevä tai tissikäs nainen. Lempeä ja halukas.
Naisesta (nyt ei puhuta enää päiväunista vaan ns. vaimoehdokkaasta) mahtavan tekee mukava luonne, älykkyys, empaattisuus ja luotettavuus. Ollaan samalla aaltopituudella ja on samoja kiinnostuksen kohteita. Olisi myös hyvä että tasa-arvoideologia kohtaa jossain määrin. Liiallinen miesten demonisointi tai pomottaminen olisi dealbreaker, kuten myös liiallinen alistuminen ja uhriksi heittäytyminen.
En ole homo mutta olen puolivannoutunut sinkku.
t: miesasiamies
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:49"]
Siis onko miesasialiike sitä, että isillä on yhtäläinen oikeus lapsiinsa kuin äidillä ja että asevelvollisuus pitäisi koskea kaikkia? Sehän olisi pelkästään järkevää, ja tasa-arvoista.
Olen jotenkin tämän palstan perusteella kuvitellut, että miesasialiike liittyy jotenkin noihin Laasasen kirjoituksiin, jotka ovat kyllä aika kuvottavaa luettavaa. Näin ei siis olekaan?
[/quote]
Kyllä myös Laasanen vaatii isille yhtäläistä oikeutta lapsiin ja muutosta miehiä syrjivään asevelvollisuuteen. Ja kyllä Laasasen kirjoitukset ovat osa miesasialiikettä. Miksi ne ovat sinusta kuvottavaa luettavaa?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:01"]
Siis onko miesasialiike sitä, että isillä on yhtäläinen oikeus lapsiinsa kuin äidillä ja että asevelvollisuus pitäisi koskea kaikkia? Sehän olisi pelkästään järkevää, ja tasa-arvoista.
Olen jotenkin tämän palstan perusteella kuvitellut, että miesasialiike liittyy jotenkin noihin Laasasen kirjoituksiin, jotka ovat kyllä aika kuvottavaa luettavaa. Näin ei siis olekaan?
[/quote]
Kyllä myös Laasanen vaatii isille yhtäläistä oikeutta lapsiin ja muutosta miehiä syrjivään asevelvollisuuteen. Ja kyllä Laasasen kirjoitukset ovat osa miesasialiikettä. Miksi ne ovat sinusta kuvottavaa luettavaa?
[/quote]
Itse miesasiamiehenä suhtaudun välillä skeptisesti Laasasen kirjoituksiin - vaikka kyllä hänellä tietysti ansionsakin on.
Toisaalta miksi miesasialiikkeen pitäisi olla yhtä ja samaa merkitystä kuin Laasasen kirjoitukset ? Kyllä feminismin nimissä löytyy kirjoituksia ihan laidasta laitaan; vilpittömästä tasa-arvon tavoittelemisesta miesten kastroimiseen.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:57"]
Te tämän ketjun täyspäiset miehet - eikö teitä vaivaa nuo pyhävulvalompakollaloisimishullut? Ettekö koe että he kaivavat maata teidän jalkojenne alta? Osallistutteko noihin ketjuihin, ja jo osallistutte niin millaisia kommentteja kirjoitatte?
Itse feministinä ainakin inhoan sitä jos joku feminismin nimissä on lynkkaamassa koko miessukua.
[/quote]
Itseäni ei vaivaa. Ei kovinkaan monet ihmiset leimaa koko ryhmää parin kahelin vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:15"]
Pitääkö ihannenaisen käydä töissä ja ansaita hyvin vai mieluummin olla kotona miestä varten? :D
[/quote]
Kannatan yksilönvapautta, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee ja mikää sopii parhaiten heille. En tuomitse ihmisiä, jos he tekevät vaikka eri valintoja kuin me teemme. Meillä kumpikin käy töissä.
Terveisin miesasiamies
[/quote]
Mukava huomata että teidän joukossanne on ihan järjen miehiä. Oma mokani tietysti, kun minulla oli ennakkoluuloja tämän palstan perusteella...
Mikä tekee sinusta miesasiamiehen, sitä en kyllä oikein ymmärrä? Vastustatko esim. nykyistä asevelvollisuutta? Feministitkin muuten vastustavat sitä.
[/quote]
Yksittäiset feministit voivat mahdollisesti vastustaakin nykyistä sukupuolisidonnaista asevelvollisuutta, mutta sen sijaan alan merkittävin järjestö - Naisunioni - ei ole missään vaiheessa vaatinut (tai edes ehdottanut) nykyisen järjestelmän purkua. Eli ovat ilmeisestikin vankasti nykyjärjestelmän kannattajia.
[/quote]
Eivät he sitä aktiivisesti ajakaan, ovathan he naisten ja tyttöjen tasa-arvon parantamiseen keskittyvä liike. Aivan kuten esimerkiksi "oikeutta lapsille" keskittyisi lapsen oikeuksiin eikä aikuisten oikeuksiin: En silti usko että lastenoikeusjärjestö erityisemmin vastustaisi aikuisten oikeuksia. Toimintaa pitää rajata, jotta se olisi tehokasta. Jos miesasialiike ottaa asevelvollisuuden hoidettavakseen, eivät feministien vastusta sitä.
[/quote]
Se että Naisunioni ei aja tasa-arvoa asevelvollisuuden suhteen liittyy enemmänkin siihen että Naisunioni saa valtiolta merkittävää taloudellista tukea - eikä ole järkevää purra ruokkivaa kättä.
Logiikkasi mukaan miesasialiikkeen ei siis kannata puuttua naisia sortaviin rakenteisiin vaan keskittyä tehokkaasti ja yksinomaan miesten tasa-arvoon liittyviin ongelmiin. Eli emme vastusta, jos kohta emme tuekaan naisten tasa-arvon edistämistä.
Itselleni ihanne olisi tilanne jossa sekä miehet että naiset - niin yksilöinä kuin järjestöinäkin - tukevat toisiaan täyden tasa-arvon saavuttamiseksi. Mutta ehkä tämä nyt on sitten utopiaa.
[/quote]
Sanoit itsekin. Utopiaa se on...mutta en näe tässä systeemissä mitän vikaa, kun molempien liikkeiden lopullinen tavoite on yhteinen, siis tasa-arvo. Ei yksi järjestö voi millään hoitaa kaikkea. En minä ainakaan "paheksu" sitä, että miesasialiike keskittyy miesten ja poikien ongelmiin, niin kauan kuin ne vain ovat oikeita ongelmia eivätkä keksittyä sontaa jonka tarkoitus on palauttaa muijat hellan ääreen (sellaista saa palstalta lukea paljon)
[/quote]
[/quote]
Teksteistä paistaa selvästi se, että miehet ovat arvokkaita ja yksilöitä, naisen tehtävä taas on sopeutua ja olla miehille mieliksi. Se on todella kuvottavaa.
Yksi hyvä mielipide ei tee jotain henkilöstä arvokasta ajattelijaa tai hyvää. Hitlerinkin mielestä oli äärimmäisen tärkeää, että työttömyyttä vähennettäisiin.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:58"]
[/quote]
Teksteistä paistaa selvästi se, että miehet ovat arvokkaita ja yksilöitä, naisen tehtävä taas on sopeutua ja olla miehille mieliksi. Se on todella kuvottavaa.
[/quote]
Voisitko heittää edes yhden tekstin joka osoittaisi väitteesi todeksi? Ehkä Laasasella on ollut tällaisia postauksia, ehkä ei, mutta itse en ainakaan ole törmännyt sellaiseen josta selvästi paistaa läpi naisten vähättely.
Unelmanaisella pitää olla seksin jälkeen uusiutuva immenkalvo, naiset ilman kalvoa ovat arvottomia.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:03"]
Nuori, nöyrä, nätti.
[/quote]
Kiitos vastauksesta! Miksi juuri nämä? Oletko itse samanlainen? Haluaisitko tarkentaa "nättiä"?
-ap
"Neitsyt enkeli, mutta seksihullu ja tietää kaikki niksit penikseni hyväilyyn :))) Tekee minulle ruoat, siivoaa ja on hiljaa silloin kun keskustelen miesten juttuja älykkäiden herrasmies ystävieni kanssa :) Ja ai niin, tuo silloin kysymättä minulle ja vierailleni juotavaa :) ja syötävää. Minä saisin myös käydä panemassa kylillä lorttoja eikä siitä tulisi mitään valitusta :) Muutenkin nainen voisi pysyä vain ihan hiljaa ja ymmärtäisi että hänen paikkansa on keittiössä :) Siinä unelmieni nainen!"
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:07"]
"Neitsyt enkeli, mutta seksihullu ja tietää kaikki niksit penikseni hyväilyyn :))) Tekee minulle ruoat, siivoaa ja on hiljaa silloin kun keskustelen miesten juttuja älykkäiden herrasmies ystävieni kanssa :) Ja ai niin, tuo silloin kysymättä minulle ja vierailleni juotavaa :) ja syötävää. Minä saisin myös käydä panemassa kylillä lorttoja eikä siitä tulisi mitään valitusta :) Muutenkin nainen voisi pysyä vain ihan hiljaa ja ymmärtäisi että hänen paikkansa on keittiössä :) Siinä unelmieni nainen!"
[/quote]Onnea etsintään. Taitaa jäädä löytymättä. onneksi. mieti jos sanoisit tuon ääneen julkisesti niin kukaan nainen ei suhun sen jälkeen vilkasiskaan. eiku ai niin henry, oot jos sanonu. Ei oo paluuta enää. et saa ketään.heke
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:57"]
Te tämän ketjun täyspäiset miehet - eikö teitä vaivaa nuo pyhävulvalompakollaloisimishullut? Ettekö koe että he kaivavat maata teidän jalkojenne alta? Osallistutteko noihin ketjuihin, ja jo osallistutte niin millaisia kommentteja kirjoitatte?
Itse feministinä ainakin inhoan sitä jos joku feminismin nimissä on lynkkaamassa koko miessukua.
[/quote]
En avaa sairaita aloituksia. Käsittelevätpä ne mitä aiheita hyvänsä! En usko että selvästi hullut ja huonot kirjoitukset kaivavat maata kenenkään jalkojen alta. Toisaalta en pidä asiattomana kirjoituksena, jos sanotaan että naiset hakevat rikasta miestä. Tai että miehet pitävät hauskaa huonojen naisten kanssa ja vievät vihille neitsyen...
Kyllä minä hullujenkin kiimaa ymmärrän. Täytyy olla turhauttavaa jos ei vaan saa naista? Tuntuu etteivät naiset aina ymmärräkään kuinka onnellisiksi voivat miehiä tehdä. Mutta ei se ole kenenkään velvollisuus tehdä ketään onnelliseksi.
[/quote]
Täältä saa joka ikinen päivä lukea, miten naisista ei ole kuin harmia, naiset ovat vain rahan perässä, naiset ovat tyhmiä, oksettavia, kaikessa huonompia kuin miehet, rumia, varsinkin suomalaiset naiset ja heidän pitäisi ottaa oppia alaikäisistä venäläisistä ja thai-kaunottarista, joille kelpaa mahakas suomalaismies, miehet haluavat vain isoja rintoja tai nainen ei ole nainen ollenkaan ja laudalle naiselle nauravat kaikki miehet ja niin edelleen ja niin edelleen...noita aloituksia on niin paljon, etteivät ne vaan voi olla yhden ainoan miehen tekemiä.
Kyllä siinä väkisinkin kyynistyy ja tulee mieleen, että noinko ne miehet sitten ajattelevatkin mutta eivät viitsi ääneen sanoa.
[/quote]
Kokeilepa niin että menet vaan jonkun miehen kanssa makkariin yhdeksi viikonlopuksi ja näe miten se hymyilee monta vuotta sitä muistellen. Jonkun sellaisen miehen kanssa jolle ei tuollaista ei koskaan tapahdu.