Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesasiamies, millainen on unelmiesi nainen?

Vierailija
15.11.2014 |

Millainen on päiväuniesi nainen? Vai onko sinulla jo kotona sellainen? Mitkä piirteet tekevät naisesta mielestäsi täydellisen tai ainakin mahtavan?

Vai oletko kenties homo tai vannoutunut sinkku?

Olisi kiva kuulla ihan asiallisia vastauksia. Kysyn ihan vain uteliaisuuttani, koska teitä tuntuu pyörivän tällä palstalla ainakin pari, ja oikeita mielipiteitänne on usein vaikea erottaa trolleista.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
2/58 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, itsenäinen, itsevarma, tasapainoinen, huumorintajuinen, keskustelutaitoinen, valmis ottamaan vastuuta omasta ja yhteisestä onnesta, avarakatseinen, positiivinen, elämäniloinen ja -janoinen,  näitähän riittää jos unelmista puhutaan :)

T: Maltillinen miesasiamies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:49"]

Siis onko miesasialiike sitä, että isillä on yhtäläinen oikeus lapsiinsa kuin äidillä ja että asevelvollisuus pitäisi koskea kaikkia? Sehän olisi pelkästään järkevää, ja tasa-arvoista.

Olen jotenkin tämän palstan perusteella kuvitellut, että miesasialiike liittyy jotenkin noihin Laasasen kirjoituksiin, jotka ovat kyllä aika kuvottavaa luettavaa. Näin ei siis olekaan?

[/quote]

Laasasella on omat seuraajansa, jotka liikkuvat sen verran hämärän rajamailla, että en heitä miesasiamieheksi laskisi. Niihin kuuluvat tälläkin palstalla huomiota saaneet muutamat nimet, joita en nyt mainitse ja sitten nämä 'miehet', jotka trollaavat ja huorittelevat 24/7. Asialliset miesasiamiehet eivät kuuluu yhdistyksiin Miesten Tasa-arvo ry, tai Isät lasten asialla (kun vain voisin kertoa mitä yksityiskohtia tostakin tiedän). Miessakit ry sen sijaan on toista maata.

Vierailija
4/58 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tunnetulta miesasiamieheltä maine jos hänen vaimonsa rikkoo miesasiamiesten naisille antamia sääntöjä, esim. äänestää, ajaa autolla, puhuu muille miehille, lihoo tai paljastuu ettei ole ollut neitsyt naimisiin mennessä? Pitääkö miesasiamiehen säännöllisin väliajoin vaihtaa vaimonsa nuorempaan että arvostus miesasiamiesten parissa säilyy? 

Vierailija
5/58 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskis pitkällä tikullakaan mihinkään "miesasiamieheen". Se nyt vaan on niin että äidin oikeudet lapsiinsa ovat syystäkin suuremmat kuin miehillä jotka ovat monet erittäin vastuuntunnottomia ja itsekkäitä ja kykenemättömiä vastaamaan lastensa tarpeisiin.
Jos heikompi terveys ottaa päähän niin kannattaa ottaa mallia naisista ja käydä lääkärissä useammin ja polttaa ja tupakoida vähemmän.
Jos taas koulumenestys ei ole mieleen niin sen kun ottaa vaan mallia tytöistä ja on hiljaa tunnilla, lukee kirjasta mitä pitääkin ja tekee tehtävät. Ihan turha valittaa että koululaitos suosisi muka tyttöjä, ei suosi, se suosii hyviä ja fiksuja oppilaita ihan sukupuoleen katsomatta.
Ja mitä asevelvollisuuteen tulee niin totta kai se on vain miehille. Kaikkina aikoina ja kaikissa kulttuureissa sotiminen on ollut miesten hommaa ja naiset ovat siinä sivussa huolehtineet lapsista, vanhuksista ja haavoittuneista. Ei naisia pidä rangaista siitä että miehet ovat väkivaltaisia ja sotivat.

Vierailija
6/58 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:15"]

Pitääkö ihannenaisen käydä töissä ja ansaita hyvin vai mieluummin olla kotona miestä varten? :D

[/quote]

Kannatan yksilönvapautta, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee ja mikää sopii parhaiten heille. En tuomitse ihmisiä, jos he tekevät vaikka eri valintoja kuin me teemme. Meillä kumpikin käy töissä.

Terveisin miesasiamies

[/quote]

Mukava huomata että teidän joukossanne on ihan järjen miehiä. Oma mokani tietysti, kun minulla oli ennakkoluuloja tämän palstan perusteella...

Mikä tekee sinusta miesasiamiehen, sitä en kyllä oikein ymmärrä? Vastustatko esim. nykyistä asevelvollisuutta? Feministitkin muuten vastustavat sitä.

[/quote]

Yksittäiset feministit voivat mahdollisesti vastustaakin nykyistä sukupuolisidonnaista asevelvollisuutta, mutta sen sijaan alan merkittävin järjestö - Naisunioni - ei ole missään vaiheessa vaatinut (tai edes ehdottanut) nykyisen järjestelmän purkua. Eli ovat ilmeisestikin vankasti nykyjärjestelmän kannattajia.
[/quote]

ei vaan Unioni nimenomaan EI kannata yleistä asevelvollisuutta

Vierailija
7/58 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:37"]

ei vaan Unioni nimenomaan EI kannata yleistä asevelvollisuutta

[/quote]

Laitapa linkki siihen tekstiin, jossa Naisunioni kertoo vastustavansa yleistä asevelvollisuutta, kiitos.

Vierailija
8/58 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:33"]

Ajattelen ihan samaa. Itse olen tasa-arvoa kannattava eli feministi ja tuomitsin mm täällä lapset kyydissä bussia päin ajaneen naisen. En hyväksy miesten tekemiä perhesurmia tietenkään en suvaitse myöskään niitä naisten tekeminä. Kannatan sitä, että poikiakin rohkaistaan olemaan mitä ovat, herkempiä ja avoimempialin, aivan kuten kannatan tytöillekin oikeutta olla mitä he haluavat.

[/quote]

Minäkin olen tasa-arvoa kannattava eli maskulisti ja tuomitsen miesten tekemät rikokset. Enkä tietenkään hyväksy naisten tekemiä rikosiakaan. Yhdyn myös näkemykseesi siitä, että lapsia tulisi kasvattaa olemaan sitä mitä haluavat olla.

Erona sinulla ja minulla on oikeastaan vain se, että sinä kannatat liikettä, joka puolustaa naisten oikeuksia, ja minä kannatan liikettä, joka puolustaa miesten oikeuksia. Molempia liikkeitä tarvitaan, jotta kaikkien oikeuksia puolustettaisiin tasapuolisesti.

Vierailija
9/58 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 08:47"]

En koskis pitkällä tikullakaan mihinkään "miesasiamieheen". Se nyt vaan on niin että äidin oikeudet lapsiinsa ovat syystäkin suuremmat kuin miehillä jotka ovat monet erittäin vastuuntunnottomia ja itsekkäitä ja kykenemättömiä vastaamaan lastensa tarpeisiin. Jos heikompi terveys ottaa päähän niin kannattaa ottaa mallia naisista ja käydä lääkärissä useammin ja polttaa ja tupakoida vähemmän. Jos taas koulumenestys ei ole mieleen niin sen kun ottaa vaan mallia tytöistä ja on hiljaa tunnilla, lukee kirjasta mitä pitääkin ja tekee tehtävät. Ihan turha valittaa että koululaitos suosisi muka tyttöjä, ei suosi, se suosii hyviä ja fiksuja oppilaita ihan sukupuoleen katsomatta. Ja mitä asevelvollisuuteen tulee niin totta kai se on vain miehille. Kaikkina aikoina ja kaikissa kulttuureissa sotiminen on ollut miesten hommaa ja naiset ovat siinä sivussa huolehtineet lapsista, vanhuksista ja haavoittuneista. Ei naisia pidä rangaista siitä että miehet ovat väkivaltaisia ja sotivat.

[/quote]

En koskis pitkällä tikullakaan mihinkään "naisasianaiseen". Se nyt vaan on niin, että naisen oikeudet lapsiin ovat suuremmat, koska naiset ovat itsekkäitä, pikkusieluisia kieroilijoita, joille ei tuota mitään omantunnon tuskia käyttää sitä lasta eron tullen pelinappulana. Jos heikompi palkkaus ottaa päähän, niin kannattaisi tehdä töitä enemmän, pyytää työstä kunnon palkka ja rohkeasti hakea niitä ylennyksiä urallaan. Ja mitä kodinhoitoon tulee, niin tottakai se on vain naisille. Kaikkina aikoina ja kaikissa kulttuureissa kodinhoito on aina ollut naisten hommaa ja miehet ovat siinä sivussa tuoneet elannon taloon. Ei miehiä pidä rangaista siitä, että naiset ovat heikompaa sukupuolta ja tarvitsevat sen elättäjän ja perheen pään taloon.

Toisin sanoen, tekstisi on ihan sitä samaa stereotypioita vilisevää sontaa mitä pitkän linjan sovinistit tarjoilee, eri paketissa vaan. Kaltaisesi "feministit" voisi minun puolestani ampua kuuhun yhdessä näiden fanaattisimpien "miesasiamiesten" kanssa, teistä molemmista on pelkästään haittaa aidosti tasa-arvoisen yhteiskunnan edistämiselle.

Vierailija
10/58 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:00"]

Millainen on päiväuniesi nainen? Vai onko sinulla jo kotona sellainen? Mitkä piirteet tekevät naisesta mielestäsi täydellisen tai ainakin mahtavan?

[/quote]

Neitsyt, neljän lapsen äiti, joka on lastentarhanopettaja tai omaa muun lastenhoidon ylemmän tason tutkinnon. Viisas, joka ajattelee ja ymmärtää yhteiskunnallisesti oman lähipiirin ulkopuolelle. Vahva mielipiteiltään ja valmis keskustelemaan syvemminkin. Tärkeimpänä kuuluu kirkkoon ja on uskossa.

Ja ei, en ole trolli, en välttämättä miesasiamieskään, mutta kyllä miestenkin asemassa on joissain tilanteissa parantamista. Jonkun provovastauksen saatan joskus kirjoittaa, mutta olen mieluusti kirjoittelemassa täällä ihan asiapitoisissakin ketjuissa.

Vierailija
11/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:07"]"Neitsyt enkeli, mutta seksihullu ja tietää kaikki niksit penikseni hyväilyyn :))) Tekee minulle ruoat, siivoaa ja on hiljaa silloin kun keskustelen miesten juttuja älykkäiden herrasmies ystävieni kanssa :) Ja ai niin, tuo silloin kysymättä minulle ja vierailleni juotavaa :) ja syötävää. Minä saisin myös käydä panemassa kylillä lorttoja eikä siitä tulisi mitään valitusta :) Muutenkin nainen voisi pysyä vain ihan hiljaa ja ymmärtäisi että hänen paikkansa on keittiössä :) Siinä unelmieni nainen!"
[/quote]

Tämä ei itseasiassa edes yllättäisi vastauksissa. Varmaan pitäisi olla myös pilluinspektiot ennen suhdetta, ettei sielläole hiekkaa, lorttomaisuutta, ämpäriä yms mitä tämä vulva miesasiamies aina toitottaa.

Vierailija
12/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni, joka on älykäs, kaunis, huolehtiva ja kaikinpuolin mahtava. Ihannenainen minulle.

Terveisin miesasiamies

Vierailija
13/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikas nainen joka ahkeroi tukien koti-isyyttäni :)

Vierailija
14/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ihannenaisen käydä töissä ja ansaita hyvin vai mieluummin olla kotona miestä varten? :D

Vierailija
15/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tätä olen itseasiassa miettinyt myös, kun noista muista ketjuista on välillä vaikea ottaa selvää. -ap

Vierailija
16/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:07"]

"Neitsyt enkeli, mutta seksihullu ja tietää kaikki niksit penikseni hyväilyyn :))) Tekee minulle ruoat, siivoaa ja on hiljaa silloin kun keskustelen miesten juttuja älykkäiden herrasmies ystävieni kanssa :) Ja ai niin, tuo silloin kysymättä minulle ja vierailleni juotavaa :) ja syötävää. Minä saisin myös käydä panemassa kylillä lorttoja eikä siitä tulisi mitään valitusta :) Muutenkin nainen voisi pysyä vain ihan hiljaa ja ymmärtäisi että hänen paikkansa on keittiössä :) Siinä unelmieni nainen!"

[/quote]

Arvasin ettei joku malta olla vastaamatta näin... -ap

Vierailija
17/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:11"]

Vaimoni, joka on älykäs, kaunis, huolehtiva ja kaikinpuolin mahtava. Ihannenainen minulle.

Terveisin miesasiamies

[/quote]

Jotenkin mulla tuli tästä vastauksesta sellainen tunne, että sä et ole se miesasiamies, joka huutelee lompakolla loisimista ja Pyhää Vulvaa...

Vierailija
18/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun spammaavien naistrollien jälkeen alkaa onneksi tulla oikeita miesasiamiehiäkin esille. Huom: Miesasiamiehet ovat arkisesti töissä ja ehtivät vauva-palstalle lukemaan ja vastaamaan vasta illalla. Ja lauantaisin pitää käydä ostoksilla ja viedä lapsia jumppasalille ja hallille eikä nettiin pääse kovin aikaisin. Nyt on naisporukka saunassa ja pääsin kurkkaamaan.

Oma vaimoni on minua kolme vuotta vanhempi, sopusuhtainen, vartalostaan huolehtiva kuntoilija, hyvä lapsieni äiti ja hyvä ruoanlaittaja. Hän osaa myös huolehtia ulkonäöstään, paitsi omaa työyhteisöään, myös minua ilahduttaakseen. Hän vaatii, että silloin kun en ole työmatkoilla, jaamme kotityöt tasan ja se käy minulle. Ja jos hän on työmatkoilla, huolehdin tietysti perheen arjesta omatoimisesti.

Me miesasiamiehet olemme todellisen tasa-arvon kannattajia ja vaimomme ovat samaa mieltä. Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
19/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kannatan yksilönvapautta, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee ja mikää sopii parhaiten heille. En tuomitse ihmisiä, jos he tekevät vaikka eri valintoja kuin me teemme. Meillä kumpikin käy töissä.

Terveisin miesasiamies

Vierailija
20/58 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee miksi miesasiamiehiä tarvitaan. Naiset koittavat rajata minkälaisia naisia olisi hyvä valita. Kyllä mieskin saa muuttaa mieltään ja treffailla kaikenlaisia naisia!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan