Miten jonkun mielestä abortti on murha mutta lapsentappo on rakkautta?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:06"]Missä tällaiseen ajatteluun olet törmännyt?
Itse ihmettelen sitä kuinka abortti ei ole jonkun mielestä murha, vaan "äidin auttamista"
[/quote]
Äityleissä.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:06"]Missä tällaiseen ajatteluun olet törmännyt?
Itse ihmettelen sitä kuinka abortti ei ole jonkun mielestä murha, vaan "äidin auttamista"
[/quote]
Et voi murhata jotain, mikä ei ole vielä elävä olento.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:06"]Missä tällaiseen ajatteluun olet törmännyt? Itse ihmettelen sitä kuinka abortti ei ole jonkun mielestä murha, vaan "äidin auttamista" [/quote] Et voi murhata jotain, mikä ei ole vielä elävä olento.
[/quote]
Sikiö on elävä. Näytätkö vielä näitä "äityleiden" kommentteja asiaan liittyen?
Miten te jaksatte jauhaa samaa sontaa päivästä toiseen. Mielestäni abortteihin pitäisi suhtautua sallivammin, parempi lopettaa raskaus alkuunsa kuin synnyttää lapsia kärsimään. Perhesurmien ennaltaehkäisyn pitäisi lähteä jo perhesuunnittelusta.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:38"]Miten te jaksatte jauhaa samaa sontaa päivästä toiseen. Mielestäni abortteihin pitäisi suhtautua sallivammin, parempi lopettaa raskaus alkuunsa kuin synnyttää lapsia kärsimään. Perhesurmien ennaltaehkäisyn pitäisi lähteä jo perhesuunnittelusta.
[/quote]
No nimenomaan! Jos ei resurssit riitä niin parempi keskeyttää raskaus!
ap
Abortti on tietoinen murha, lapsensurma Luojan tahto. Tällaiseen järkeilyyn olen törmännyt.
Kaikilla maailman naisilla tulisi olla mahdollisuus aborttiin tarvittaessa.
Abortti on oman lapsen surmaamista. Ajankohta on vain erona, ei muuta. Ap ei ole kyennyt vieläkään osoittamaan missä avauksen mielipide on esiintynyt.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:06"]Missä tällaiseen ajatteluun olet törmännyt? Itse ihmettelen sitä kuinka abortti ei ole jonkun mielestä murha, vaan "äidin auttamista" [/quote] Et voi murhata jotain, mikä ei ole vielä elävä olento.
[/quote]
[/quote]
Kun sen ottaisi pois kohdusta ei se eläisi sekuntiakaan itse.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:55"]
Abortti on tietoinen murha, lapsensurma Luojan tahto. Tällaiseen järkeilyyn olen törmännyt.
[/quote]Joo, vaikea ymmärtää tuota logiikkaa :(
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:19"] [quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:06"]Missä tällaiseen ajatteluun olet törmännyt? Itse ihmettelen sitä kuinka abortti ei ole jonkun mielestä murha, vaan "äidin auttamista" [/quote] Et voi murhata jotain, mikä ei ole vielä elävä olento. [/quote] Sikiö on elävä. Näytätkö vielä näitä "äityleiden" kommentteja asiaan liittyen? [/quote] Kun sen ottaisi pois kohdusta ei se eläisi sekuntiakaan itse.
[/quote] Ei välttämättä elä vaikeasti sairaskaan ilman lääketieteelisiä toimenpiteitä. Tulisiko tällainen ihminen päästää päiviltä?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:55"]Abortti on tietoinen murha, lapsensurma Luojan tahto. Tällaiseen järkeilyyn olen törmännyt.
[/quote]
Joo hyi hitto, tähän olen itsekin törmännyt. Uskomatonta paskaa!
Sitäpaitsi, abortoiduja sikiötä on jäänyt henkiin. Jos henkiin jääminen on mielestäsi surmaamisen rajana, tulisiko vanhemmat tuomita tapon yrityksestä? Ei se hengissä selviäminen ole mikään kovin hyvä rajanveto. Aika moni ihminen sinnittelee lääketieteen avulla useissa tilanteissa.entä keskoset? Eivät hekään eläisi ilman hoitoa, mutta jos on vierekkäinen samanikäiset vauvat joista toinen on päätetty surmata ja toinen jättää henkiin, niin jälkimmäistä hoidetaan. Onko tää oikeesti eettistä?
Mä en taas millään ymmärrä, että kun vanhempi antaa vastasyntyneen lapsen jäädä henkeä haukkoen kuolemaan tää vanhempi on joku "enkelilapsen marttyyrivanhempi". Ei mene mun jakeluun.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:19"]
[/quote]
[/quote]
Höps. Laissa eläväksi ihmiseksi määritellään syntynyt ihminen.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:04"]
En ymmärrä tällaista ajattelua!
[/quote]Hulluilla on hullun logiikka.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:16"]
Sitäpaitsi, abortoiduja sikiötä on jäänyt henkiin.
[/quote]
Eikä ole.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:55"]
[/quote] 8 selventää: ihan outoja ovat tuollaisia ajattelevat, yleensä vieläpä "uskovaisia" :((( omaan uskoon ei tuollainen ajattelu sovi millään.
Lapsi, joka on vaikeasti vammainen ja saa esim. pahoja rytmihäiriöitä kohdussa ei siis saa helpotusta kipuunsa ja kärsimykseensä vaan raskautta jatketaan...
Missä tällaiseen ajatteluun olet törmännyt?