Ihastunut opettajaan, mitä teen?? :(
Oon siis lukiolaistyttö, alaikäinen vielä. Oon tosi ihastunut mun yhteen opettajaan, ja se on itsekin nainen... En ole ikinä ajatellut että olisin joku lesbo tai bi, mutta en enää tiedä.. Tää opettaja on siis ollut tosi kiva mulle, kuunnellut monesti mun murheita ja auttanut. Ja joskus meillä on ollut tosi hauskaakin. Tää nainen on tosi nätti, ystävällinen ja ihana. Pystyn puhumaan hänelle avoimesti oikeastaan kaikesta. Oon vaan korviani myöten rakastunut häneen. Olisiko mun hyvä kertoa sille mun tunteista? Vai nolaisinko vaan itseni? :( Tää on kauheeta, en saa tuota opettajaa pois mun mielestä... Ja ikäeroakin meillä on, hän on ehkä n. 40-vuotias.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia tulee ja menee. Kuuluu kehitykseen. Nauti tunteesta, mutta ehkä en itse tunnustaisi tunteitani, kun se ei johda mihinkään. Opettaja tuskin ottaisi riskiä ja vankilatuomiota, vaikka jostakin syystä olisikin sinusta kiinnostunut. T. Jo aikuinen nainen, joka myös lapsena ihastui useampaan opettajanaiseen
Saanko kysyä, että oletko nyt aikuisena suuntautunut miehiin vai naisiin päin? Ap
Minullakin ollut ihastuksia lapsena naisopettajiin, mutta myös miesopettajiin ja itse olen biseksuaali nyt aikuisena. Jos sinulla on ollut vain ihastuksia naisiin, niin olet todennäköisesti lesbo, eikä siinä ole mitään väärää.
Musta se vaan tuntuu väärältä... Olen lestadiolaisesta perheestä, ja itsellänikin löytyy uskoa Jumalaan. Häiritsee ajatus, että joudun kadotukseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, miten ihmiset voivat olla sekaisin.
Jos ap:ta tarkoitat, niin on ihan normaalia ihastua opettajaan.
Moi. Kävin yhen n40v open luona kouluasiois. Lopuks halattiin ja sain viel suukon suulle. Ei tuntunu pahalta. Ei meil suhdetta, mut kiva muisto jäi ; ) Olin sillon 16v.
Mitä eroa siinä onko nainen tai mies tai vaikka muunsukupuolinen?
Ihmiseen on lupa ihastua ja jopa rakastua, sitä ei ole missään laissa kielletty.
Kyllä maailmaan ihastusta mahtuu ja rakkautta ei totisesti ole liikaa.
Se pitääkö sille jotain tehdä on ihan sinusta itsestä kiinni. Haluatko tehdä sille jotain? Onko järkeä kertoa siitä? Mikä elämäntilanne teillä molemmilla on? Onko kyseessä pelkkä kaukoihastus josta tulee kiva tunne kun näkee ihastuksen kohteen? Jne.
Koska olet alaikäinen paras pitää mahd. lähempi tutustuminen ystävyyden tasolla. Kun täytät 18 voit harkita asiaa uudelleen jos ihastus on vielä voimassa.
Minullakin ollut ihastuksia lapsena naisopettajiin, mutta myös miesopettajiin ja itse olen biseksuaali nyt aikuisena. Jos sinulla on ollut vain ihastuksia naisiin, niin olet todennäköisesti lesbo, eikä siinä ole mitään väärää.