Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskoa itseensä vaikka muut haukkuvat?

Vierailija
15.11.2014 |

Olen jatkuvasti surullinen ja masentunut. Aina joku on haukkumassa minua tyhmäksi. Joo, enhän minä ole mikään älykkäin ihminen maapallolla, mutta tänne minä olen syntynyt, joten en jaksa sitä jäädä murehtimaan. En voi geeniperimälleni mitään. Olen tehnyt kaikkeni, jotta minusta tulisi älykkäämpi, mutta kun ei ole loogista ymmärrystä niin hankalaa se on.

En jaksaisi koko ajan olla surullinen muiden sanomista. Milloin olen tyhmä ja milloin ärsyttävä. Miten te koko elämänne haukutut jaksatte olla välittämättä muiden sanoista? Minusta se on täysin mahdotonta! Vaikka kuinka yritän ajatella positiivisesti, niin silti ne sanat vain kaikuvat päässäni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, täällä kuule toinen. Mäkin olen tyhmä. Mutta kuitenkin juuri niin älykäs, että tajuan kirkkaasti tyhmyyteni.

Olen myös sosiaalisissa tilanteissa jännittäjä, ja annan itsestäni tyhmemmän kuvan kuin muuten antaisin.

Kuka sua silti haukkuu? Se kertoo enenmmän hakkujista itsestään, kuin susta, muista aina se!

Vierailija
2/6 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen helvetin fiksu ja älykäs ja minua haukutaan silti. Toisia syrjitään enemmän. What you gonna do?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse mietin, kuinka oppisin pitämään itsestäni, kun en ole koskaan pitänyt. Samoin myös mulla muiden haukut muistuu mieleen, kun koen jotain hyvää.

Oon jotenki niin loppu, en vaan jaksa enää. Elämäkin tuntuu yhtä suorittamiselta, eikä mikään ole kivaa.

Vierailija
4/6 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko siihen että olet paras mahdollinen sinä! Vai voiko joku muka elää sun elämää sua paremmin;) ei oo mahdollista olla kaikessa hyvä, eikä tarviikaan. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen mutta yritä sivuuttaa ilkeät sanat, ne kertoo sanojasta, ei sinusta. Etsi omat juttusi joissa olet hyvä tai joista pidät. Innostu itsestäsi. Ja pidä lähelläsi ne jotka tajuaa sun ihanuuden:)

Vierailija
5/6 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko olet ympäröinyt itsesi todella ilkeillä ihmisillä, tai sitten lauot sellaisia mielipiteitä mihin ei ihmiset vaan voi olla sanomatta, että tuo on kyllä typerästi sanottu (eli siis sanot jotain sellaista, mihin muut ihmiset kokevat että on pakko puuttua, siis joko loukkaavaa tai sitten sellaista missä muut huolestuvat sinun tai muiden turvallisuudesta).

En kyllä usko jälkimmäiseen, joten etsi itsellesi parempaa seuraa! Ei ole normaalia moittia toista kokoajan tyhmäksi!

Vierailija
6/6 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään aloituksen perusteella ap ei mitenkään voi olla niin tyhmä, että voisi provosoida lähimmäisiään jatkuvaan tyhmyyden kritisointiin.