Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko harrastaa seksiä niin ettei sitä muista?

Vierailija
22.10.2014 |

Siis humalassa, niin että seuraavana päivänä on epävarma olo siitä että mitä on tapahtunutkaan? Entä jos olisi kyse raiskauksesta. Voiko olla niin humalassa että siitä ei jäisi mitään muistikuvia? Naiset, voisitteko vastata, kiitos.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itse olen joskus kysynyt vaimolta että oltiinko me sillai viime yönä, eikä välttämättä kumpikaan ole muistanut. :-)

Vierailija
2/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeesti, eikö muka mitään muistikuvia jää???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista yhtä tapausta harrastinko seksiä vai en. En ollut humalassa sillä rahaa oli vain kahteen ravintoladrinkkiin enkä koskaan ota miesten tarjoamia drinkkejä vastaan. Sinkkuna opiskelijana baari-illan jälkeen olin tuolloin jatkoilla luonani miehen kanssa, joka halusi seksiä ja minä en. Olimme sopineet ettei siihen mennä.

En jostain syystä muista oliko varmasti niin, etten sitä hänen kanssaan harrastanut sillä tilanne ahdisti sillä  hän painosti seksiä ja minä olin eri mieltä. Olen ihmetellyt miten en muista oliko seksiä vai ei. Muistan kaikki muut seksikumppanit eikä niitä ole kovin monta. Uskon tilanteen olleen minulle liian hankala, mutta ei väitä hänen ainakaan raiskanneen sillä sen varmaan muistaisin. Muistan vain sen kuinka hän painosti kovasti seksiin.

Vierailija
4/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että pitää olla aika kovassa humalassa tai muun päihteen vaikutuksen alaisena jos ei muista. Itse muistan jokaisen kerran, vaikka humalassa olisinkin ollut. Paitsi yhden. Silloin minut huumattiin jollain aineella, nukuin ilmeisesti monta tuntia, kaiken muistan kyllä ennen nukahtamista ja sen jälkeen. Harmi, etten tehnyt rikosilmoitusta.

Vierailija
5/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Ex-mies harrasti seksiä mun kanssani sen jälkeen kun olin jo sammunut. exää se ei kuulemma haitannut.

Vierailija
6/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut humalassa enkä missään aineissa. Uskon, että jos tilanteeseen liittyy jotain ahdistavaa ja vaikeaa niin sen voi aktiivisesti unohtaa ja luulen siitä olleen kyse ainakin minun kohdallani.

4

Vierailija
7/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:15"]

Kyllä voi. Ex-mies harrasti seksiä mun kanssani sen jälkeen kun olin jo sammunut. exää se ei kuulemma haitannut.

[/quote]

Tuohan on raiskaus.

Vierailija
8/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä kävi kerran niin, että oltiin miehen kanssa kahden juhlimassa ja nautin tavoistani poiketen alkoholia, joka ei noin sivumennen sanoen sovi minulle ollenkaan. Seuraavana päivänä mies sitten kommentoi, että olipas olipas melkoista menoa eilen punkassa ja mun piti tunnustaa, että rakas, mulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa koko asiasta. Miehelle tämä oli kova kolaus, kun ilmeisesti oli jotain urotöitä suorittanut. Ne urotyöt ovat minulle itselleni edelleenkin täysi mysteeri ja mies oli saanut elämänsä kyydit. Että sellaista.

Vierailija
9/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:16"]Minä en ollut humalassa enkä missään aineissa. Uskon, että jos tilanteeseen liittyy jotain ahdistavaa ja vaikeaa niin sen voi aktiivisesti unohtaa ja luulen siitä olleen kyse ainakin minun kohdallani.

4
[/quote]

Oletko varma, ettei mies huumannut sinua, kun kerran painostikin?

Vierailija
10/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista. Mulle näin on käynyt kerran, hyvin pitkän valvomisen ja voimakkaan humalatilan yhdistelmä oli taustalla. Ihan kotona oman miehen kanssa olin, ja seksiä harrastettiin illalla, mutta mä en vaan kertakaikkiaan muista siitä mitään. Olin ihan tajuissani kuitenkin sen seksin aikaan siis, mutta mitään muistikuvia mulle ei siitä jäänyt. Mä oon yli kolmekymppinen, ja oon tainnut jonkun 4 kertaa elämässäni olla lähellekään niin kännissä kuin tuossa tapauksessa, ja oon varmaaan oppinutkin läksyni - varokaa tekin, kyllä alkoholia voi juoda ja ihan humalassakin olla, mutta älkää sitten enää juoko hirveesti enempää, koska toi on todella inhottava tunne,  jos ei muista paria viimeistä tuntia edellisestä illasta. Saati sitten mitä sinä aikana, jota ei muista, on saattanut tapahtua.

Vierailija
11/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä esim. poliisille on turha asiasta mennä itkemään jos ei ole selviä muistikuvia tapahtumista? Vain se tunne että on ollut sängyssä toisen kanssa ilman omaa tahtoa ei taida riittää. Hankala juttu kun toinen ei vaan muista, edes asuntoa.

Vierailija
12/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:28"]Elikkä esim. poliisille on turha asiasta mennä itkemään jos ei ole selviä muistikuvia tapahtumista? Vain se tunne että on ollut sängyssä toisen kanssa ilman omaa tahtoa ei taida riittää. Hankala juttu kun toinen ei vaan muista, edes asuntoa.
[/quote]

Kyllä kannattaa mennä, jos on varma että seksiä on harrastettu ilman omaa tahtoa tai edes kykyä siihen. Asioita saa selvitettyä. Raiskaushan se on. Ja jos epäilee tulleensa huumatuksi, niin heti vaan testeihin terveyskeskukseen/lääkäriin kun kykenee.

Vierailija
13/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.Minä olen tullut raskaaksi tällaisesta.
Olin silloin 18 v & juuri aloittanut baari elämän no siinä tuli sitten otettua muutama liikaa tai sitten joku oli laittanut lasiin jotain, lopputulema oli ettei seuraavia menkkoja tullut ja aloin tätä kämppikselle ihmettelemään. Hän sitten epäili raskautta ja minä siihen että pyhästä hengestäkö jolloin hän tuumasi että paljaat pyllyt oli vilkkunu yöllä makkarista kun hän oli tullut kotiin.Aamulla ei näkynyt miestä minulla housut jalassa ja ei mitään muistikuvaa seksistä.

Vierailija
14/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:16"]Minä en ollut humalassa enkä missään aineissa. Uskon, että jos tilanteeseen liittyy jotain ahdistavaa ja vaikeaa niin sen voi aktiivisesti unohtaa ja luulen siitä olleen kyse ainakin minun kohdallani. 4 [/quote] Oletko varma, ettei mies huumannut sinua, kun kerran painostikin?

[/quote]

Se oli aikaa ennen tyrmäystippoja ja aika siihen asti kun tulimme asunnolleni ja alkoi painostus on hyvin muistissa mitä nyt voi olla niin monen vuoden takaa, mutta aika painostuksen alkamisesta miehen pois lähtöön on jotenkin poissa mielestä. Meillä emme syöneet emmekä juoneet mitään.

Vierailija
15/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle luvattiin kimppaa,useamman tunnin. No yksi niistä pani peppuun pikaisesti ja lähti pois. Yksi jäi pudemmäksi aikaa,mutta melko kovakourainen oli.

Vierailija
16/16 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi vaimolla sama kokemus 16 vuotiaana tuli 48 vuotiaana mieleen joitain pätkiä tapahtumasta mut ei ole vieläkään varma tapahtuko oikeesti vai ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi