Mies uhkailee erolla jos ei saa seksiä
Minä taas kyllä haluaisin seksiä jos mies joskus kohtaisi minut myös tunnetasolla. Kyllähaluqn miestä todella, mutta olen vihainen, koska tuntuu
, että olen hänelle vain esine. 😞
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisun avain on tässä tapauksessa miehen kädessä. Jos hän ottaisi ap:n tarpeet huomioon, hän "saisi" sitä seksiäkin, ja se olis taatusti hauskempaa hänellekin kuin se että väkisin pökkii halutonta. Mies vain on liian tyhmä tajutakseen tämän. Valitettavan yleistä tuntuu olevan.
No kuule kipsipilluisuus on naisten keskuudessa valitettavan yleistä eikä se ole miesten käsissä ollenkaan.
On vaikea kuvitella kenenkään naisen kiihottuvan miehestä joka käyttää sellaisia ilmaisuja kuin 'kipsipilluisuus'.
Monenko miehen luulet kiihottuvan kipsipilluista? win - win.
Katso ensin peiliin ja jos näyttää hyvältä, jätä se sika.
Jos ei näytä, mieti mitä voisit tehdä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisun avain on tässä tapauksessa miehen kädessä. Jos hän ottaisi ap:n tarpeet huomioon, hän "saisi" sitä seksiäkin, ja se olis taatusti hauskempaa hänellekin kuin se että väkisin pökkii halutonta. Mies vain on liian tyhmä tajutakseen tämän. Valitettavan yleistä tuntuu olevan.
No kuule kipsipilluisuus on naisten keskuudessa valitettavan yleistä eikä se ole miesten käsissä ollenkaan.
On vaikea kuvitella kenenkään naisen kiihottuvan miehestä joka käyttää sellaisia ilmaisuja kuin 'kipsipilluisuus'.
Monenko miehen luulet kiihottuvan kipsipilluista? win - win.
En tiedä mikä se on, mutta ei tarvitse kertoakaan.
Ihan rehellisesti mitä pihtaavalla naisella edes tekee
Toivottavasti olet hyvilläsi, että miehesi haluaa sinua seksuaalisesti, eikö se ole ihanaa.
Yritä tuntea se itsessäsi ja nauti.
Valitettavasti asiassa on toinenkin puoli.
On vain olemassa miehiä, ja ehkä naisiakin, jotka eivät vain pysty hellyyteen, läheisyyteen
keskinäiseen lämpöön eikä ymmärtämään toisen sielunelämää.
Nämä ihmiset pelkäävät näyttää tunteitaan, he pelkäävät tulla nauretuksi, pelkäävät
avata sydämensä ja olla aito ihminen.
Yritä ymmärtää miestäsi tässä asiassa, jos muut asiat ovat kunnossa
Ps. Sain kerran mieheltäni sukupuolitaudin ja lääkäri sanoi ”älkää olko vihainen
miehellenne.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet hyvilläsi, että miehesi haluaa sinua seksuaalisesti, eikö se ole ihanaa.
Yritä tuntea se itsessäsi ja nauti.
Valitettavasti asiassa on toinenkin puoli.
On vain olemassa miehiä, ja ehkä naisiakin, jotka eivät vain pysty hellyyteen, läheisyyteen
keskinäiseen lämpöön eikä ymmärtämään toisen sielunelämää.
Nämä ihmiset pelkäävät näyttää tunteitaan, he pelkäävät tulla nauretuksi, pelkäävät
avata sydämensä ja olla aito ihminen.
Yritä ymmärtää miestäsi tässä asiassa, jos muut asiat ovat kunnossa
Ps. Sain kerran mieheltäni sukupuolitaudin ja lääkäri sanoi ”älkää olko vihainen
miehellenne.
Mielenvikaisen ihmisen höpinää
Vierailija kirjoitti:
Anna sille, mitä haluaa....eli eron.
Siinä menisi keskiluokkainen elämä sitten.
Pihtarin palkka on ero! Ennemmin tai myöhemmin. Joten eroa heti tai anna!
Mikä se ongelma on? Miehellä on oikeus jättää AP ja AP:lla on oikeus olla harrastamatta seksiä. Nyt pitää AP:n päättää eron ja seksin väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies toteaa eron olevan edessä, kun ei saa seksiä. Yllättääkö?
Juttelin yhden kaverin kanssa, ja hän sanoi hyvin että nykyajan yksi ongelma on suhteissa kun ihmiset luulee että avioliitto on seksiä ja rakkautta varten pelkästään. Avioliitto on perheyksikkö, perheen perustaminen, yhteisen kodin perustaminen, KUMPPANUUS elämässä. Heikot juoksee heti pois kun ei saa seksiä tosta vaan eikä lähde asiaa kunnolla selvittää. Kun menee naimisiin, pitää muistaa että jotta suhde toimii on myös velvollisuuksia ja vastuita, ei vaan panemista ja sama osoite. Jos haluaa hyvää seksiä sit hoidetaan syyt miksi tunneyhteys on katki - se ei ole sitä että antaa vaan panna väkisin.
Siis naisille yksikkö, harvemmin miehille.
Jaa-a pitäisi tietää eikö mies saa ikinä, kieltäydytkö aina vai minkälaisia tilanteita nuo on. Jos esim. tulee vaatimaan kun olet jo nukkumassa ja ilmaiset, että et jaksaisi on vähän kohtuutonta ehkä syyttää toista pihtailusta, jonka takia pitäisi lähteä hakemaan muualta. Jos taas et saa seksiä ikinä, koska ikinä ei sovi, on ehkä kumppanin vaihdon aika.
Tietenkin huomaavainen kumppani huomaa, koska mahdollisesti olisi sopiva hetki kummankin kannalta eikä vain silloin kun itselle sopisi parhaiten esim. jos kömpii itse sänkyyn klo 1 ja kumppani on jo ollut tunnin nukkumassa tai nukahtamaisillaan pitäisi olla vähän pelisilmää, vaikkka toinen ei ihan umpiunessa ole. Ja ei kai kieltäytyminen ole raivostumisen aihe varsinkaan näyttäisi olevan joku muukin syy kun nyt ei halua.
Juu ei tulisi mieleenkään käydä käsiksi mieheen jos on jo nukkumassa tai ei enää kännyllä tms. Huvittaa ajatus: "Nyt jumal....ta hommiin."Mies siihen: "hei mä olin jo nukahtanut." "Vit...u mä vaihdan nuorempaan mieheen joka ei ole väsyny" Mitä tuollasella vätyksellä tekee, joka ei ole käytettävissä aina. Mä voin nukkuu huomenna pitkään, joten mulle nyt sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi per Su?
Ei vaan kokkareinen mursu.
Vaihtoon kirjoitti:
Juu ei tulisi mieleenkään käydä käsiksi mieheen jos on jo nukkumassa tai ei enää kännyllä tms. Huvittaa ajatus: "Nyt jumal....ta hommiin."Mies siihen: "hei mä olin jo nukahtanut." "Vit...u mä vaihdan nuorempaan mieheen joka ei ole väsyny" Mitä tuollasella vätyksellä tekee, joka ei ole käytettävissä aina. Mä voin nukkuu huomenna pitkään, joten mulle nyt sopisi.
Meillä oli valitettavasti usein näin. Jouduin itse menemään nukkumaan lasten takia aikaisemmin ja jouduin myös heräämään aikaisin lasten takia. Miehellä iltavuoro, joten valvoi myöhään ja nukkui aamulla puoleenpäivään. Tuli hel...vetin vihaiseksi, ja painokelvotonta tekstiä, jos sai kielteisen vastauksen seksiehdotukseen, kun olin itse jo nukahtanut, mutta havahduin hereille kun tuli sänkyyn. Ei oikein ymmärtänyt, että kun itse en kuitenkaan voi suoraan puoleenpäivään nukkua ei oikein jaksaisi nyt herätä seksihommiin. Jos noin tärkeää saada, voisi tulla itse aikaisemmin sänkyyn, mutta ei ollut kiire kun seuraavana päivänä sai nukkua puoleen päivään.
Eri aikataulut kirjoitti:
Vaihtoon kirjoitti:
Meillä oli valitettavasti usein näin. Jouduin itse menemään nukkumaan lasten takia aikaisemmin ja jouduin myös heräämään aikaisin lasten takia. Miehellä iltavuoro, joten valvoi myöhään ja nukkui aamulla puoleenpäivään. Tuli hel...vetin vihaiseksi, ja painokelvotonta tekstiä, jos sai kielteisen vastauksen seksiehdotukseen, kun olin itse jo nukahtanut, mutta havahduin hereille kun tuli sänkyyn. Ei oikein ymmärtänyt, että kun itse en kuitenkaan voi suoraan puoleenpäivään nukkua ei oikein jaksaisi nyt herätä seksihommiin. Jos noin tärkeää saada, voisi tulla itse aikaisemmin sänkyyn, mutta ei ollut kiire kun seuraavana päivänä sai nukkua puoleen päivään.
Alkoholilla osuutta asiaan myös, mutta ei aina.
juu elikkäs seksiä ei harrasteta. Ymmärrän miestäsi.
Pelisilmä kirjoitti:
Jaa-a pitäisi tietää eikö mies saa ikinä, kieltäydytkö aina vai minkälaisia tilanteita nuo on. Jos esim. tulee vaatimaan kun olet jo nukkumassa ja ilmaiset, että et jaksaisi on vähän kohtuutonta ehkä syyttää toista pihtailusta, jonka takia pitäisi lähteä hakemaan muualta. Jos taas et saa seksiä ikinä, koska ikinä ei sovi, on ehkä kumppanin vaihdon aika.
Tietenkin huomaavainen kumppani huomaa, koska mahdollisesti olisi sopiva hetki kummankin kannalta eikä vain silloin kun itselle sopisi parhaiten esim. jos kömpii itse sänkyyn klo 1 ja kumppani on jo ollut tunnin nukkumassa tai nukahtamaisillaan pitäisi olla vähän pelisilmää, vaikkka toinen ei ihan umpiunessa ole. Ja ei kai kieltäytyminen ole raivostumisen aihe varsinkaan näyttäisi olevan joku muukin syy kun nyt ei halua.
Juu samaa mieltä. Jos täysin seksitön liitto, kuka nyt sellaisessa haluaisi olla. Mutta jos satunnaisesti jostain syystä tulee pidempi tauko, pitäisi ymmärrystä riittää ja jos sitä seksiä kuitenkin on joka viikko, niin vähän kohtuutonta kutsua suhdetta seksittömäksi, vaikka välillä toinen kieltäytyisikin. Ap ei oikein kertonut miten heillä. Joskushan naista voidaan syyttää pihtariksi, vaan jos ei aina anna kun mies pyytää, vaikka ei olisi edes pitkiä taukojakaan.
Tunnetasolla, my ass! Etsit vain hyväksyttävän syyn eroon ja uuteen mieheen. Jospa sitten löytyisi samalla tunnetasolla oleva mies.
Ja jos pakotat miehesi esittämään että hän olisi samalla tunnetasolla ennen kuin heruu, niin sinä syyllistyt seksiin pakottamiseen.
On lapsellista taas asiaa, jätä hyvä veikkonen jos uhkailee, seksi kuuluu parisuhteeseen, meillä taas sitä ei ole mutta mieheni onkin sairas joten ymmärrän sen hyvin enkä valita.
Kyllä. Juuri näin. Yhdessä jo 26 vuotta ja toimii. Kokeilepa sitä.