Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkailee erolla jos ei saa seksiä

Vierailija
26.09.2021 |

Minä taas kyllä haluaisin seksiä jos mies joskus kohtaisi minut myös tunnetasolla. Kyllähaluqn miestä todella, mutta olen vihainen, koska tuntuu
, että olen hänelle vain esine. 😞

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 45v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisun avain on tässä tapauksessa miehen kädessä. Jos hän ottaisi ap:n tarpeet huomioon, hän "saisi" sitä seksiäkin, ja se olis taatusti hauskempaa hänellekin kuin se että väkisin pökkii halutonta. Mies vain on liian tyhmä tajutakseen tämän. Valitettavan yleistä tuntuu olevan.

"Väkisin pökkii halutonta" :)

Ok.  En käsitä millään sitä mitä mies siitä saa kun tosiaan vonkaa s..xiä vaimoltaan joka jostain syystä ei siihen kykene! Ei se vaimokaan nauti hyvänen aika tilanteesta. Täysi umpikujahan tuo on ja pitkittyessään ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ero. Kummankin kannalta. Ei kumpikaan tuosta mitään saa. Kaikki lomamatkatkin hermojen kiristystä kummaltakin; mies vonkaa ja suree kun ei "saa". Ja vaimo ajattelee että ei jessus, taas se vonkaaminen alkaa ja viimeisimmätkin halun rippeet rapisevat. 

Mutta tätä en ole ymmärtänyt: mitä ne miehet siitä s..xistä saa jos tosiaan vaimo suostuu väkisten joskus ja kelailee samalla viikon kauppalistaa ja lasten koululäksyjen aikatauluja. 

Eihän seksissä haluttoman kanssa mitään järkeä olekaan. Ei kukaan normaali mies sellaista vonkaa. Miehelle on tärkeää olla itsekin haluttu, aivan kuin naisellekin. 

Vierailija
102/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-unkkari kirjoitti:

Meillä sama tilanne. Naista ei kiinnosta seksi ollenkaan. Viime kerrasta aikaa kuukausia ja yritys minkäänlaiseen toimintaan omalta osaltani on loppunut. Otettu puheeksi, että jos kissa ei saa ruokaa kotona niin sitten se menee mistä sitä saa..nainen ei korviaan lotkauttanut. Olen koittanut olla hyvä ja huomaavainen, mutta se ei auta. En näe muuta vaihtoehtoa kuin eron. Säälittää yhteisen lapsen puolesta vain.

Oletko puhunut vaimon kanssa, miksi hän ei "anna" (että mä inhoan tätä lähestymistapaa...)? Kun käytit tuota kielikuvaa että jos ei kissa saa ruokaa kotoa, hakee muualta. Eli koet vaimon antajaksi. Mieti miltä se vaimosta tuntuu kun pidetään vain antajana? Ja kiristetään, vongataan. Luuleeko mies että tällä se ongelma ratkeaa. 

Mies voi vongata että tee mulle hyvä täytekakku, jookos, mutta ei tuota sänkytouhuasiaa kyllä noin lähestytä. 

Teillä on joku paha läheisyysongelma jonka vuoksi vaimoa ei enää kiinnosta. Ei hänkään nauti tilanteesta. Voi olla jo että hakee uutta miestä. 

Miehet, jotka olette kärsineet vaimon "pihtaamisesta" vuosikaudet ja sitten ero tulee: oletteko ihmetelleet kun ex-vaimo ottaakin kohtapuoleen uuden miehen ja takuulla makuukammarihommat toimii? Eli ei se vaimo oikeasti ollut menettänyt haluaan makuukammarihommiin vaan vain sinun kanssasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa, jossa itse (nainen) olen ollut haluton, sekä suhteessa, jossa asetelma onkin aivan toisin päin.

Haluttomuuden taustalla voi olla paljon sitä, että toinen on ikään kuin koko ajan saatavilla - silloin seksistä katoaa kaikki mielenkiinto ja hauskuus ja siitä muuttuu velvollisuus sille, joka ei halua niin usein. Seuraa riittämättömyyden kehä sille, joka haluaa vähemmän, ja puutteessa olemisen kehä sille, joka haluaa enemmän. Kumpikin osapuoli kärsii lopulta lähes yhtä paljon. Puutteessa olevat ovat sitten varmaan useammin niitä, ketkä tekevät aloitteen eroon tai nostavat kissan pöydälle erouhkailulla tai muulla, siitä yksinkertaisesta syystä, että jos jatkuvasti tekee mieli muttei saa, niin ennemmin tai myöhemmin kiinnostuu myös muista naisista/miehistä. Silloin tilanne on jo vaikealla tasolla. 

Se on minusta palturia, kun parisuhdeasiantuntijat ynnä muut usein tuntuvat hokevan, että läheisyyskin voi olla seksiä ja itsekseen touhuilu. Ei se ole yhtään sama asia. Kyllä haluava osapuoli haluaa useimmiten ihan tasan tarkkaan sitä hommailua itseään, eikä jotain sohvalla silittelyä ja pusuttelua.

Vierailija
104/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt paljon sitä, miten rakkaudentunteen kehittyminen pitkässä suhteessa voi vaikuttaa seksuaaliseen halukkuuteen. Joissain suhteissa kumppaniin muodostuu ennemmin kiintymyssuhde kuin intohimoinen suhde. Kumppani muistuttaa liikaa huollettavaa (kuten lasta), jolloin seksuaalinen innokkuus karisee "huoltajan" asemaan joutuneelta kumppanilta. Halukkaampi kumppani monkuu seksiä, mutta muutenkin huoltajan asemassa oleva kumppani ei syty, koska se on jatkuvan huolenpidon, siivoustyön, muistuttelun ja arjen hallinnan ohella yksi kumppanille "annettava" asia lisää. Aamulla kumppani kyselee keittämään kahvia, päivällä kyselee ruuan perään, iltapäivällä toivoo kauppareissulta karkkeja kotiin ja illan päätteeksi pyytelee seksiä. 

Toisaalta tylsin selitys on, että halukkuus seksiin vaihtelee elämäntilanteiden ja yksilöiden välillä todella huomattavasti. Voikin olla silkkaa sattumaa, että osuvatko ne halut kumppanin kanssa yhteen. Eivät välttämättä edes riipu suuresti siitä, mitä kumppani tekee tai on tekemättä.