Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkailee erolla jos ei saa seksiä

Vierailija
26.09.2021 |

Minä taas kyllä haluaisin seksiä jos mies joskus kohtaisi minut myös tunnetasolla. Kyllähaluqn miestä todella, mutta olen vihainen, koska tuntuu
, että olen hänelle vain esine. 😞

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä ilman  Erolla uhkailu ei kuulu kumpaankaan kategoriaan.

Koettakaa miehet toista lähestymistapaa, kuin uhkailu. Uhkailu aiheuttaa kaunaa ja epäluottamusta, sillä ei haluttomuus parane. Myöskään vonkaaminen ei ole oikea keino.

Romantiikkaa, kosketusta, syvä henkinen yhteys ja luottamus.

Ja paskat.

Paljon helpompi on etsiä uusi nainen, joka osaa antaa, kuin tanssia loppuelämä päivittäin naisen muuttuvien ja eskaloituvien mielihalujen mukaan. Jossain vaiheessa on helpompi alkaa vain runkata, kuin miettiä mitä se tänään haluaa.

Entäs jos nainen olisi vaikka joka toinen kerta se joka saa ja sinä se joka annat? Mullistavaa 😘

Entä jos musta olisikin valkoista.

No jos 8 minuuttia selällään kolme kertaa viikossa estää kumppanin muuttumisen runkkari inceliksi niin miksei.

Vierailija
82/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne. Naista ei kiinnosta seksi ollenkaan. Viime kerrasta aikaa kuukausia ja yritys minkäänlaiseen toimintaan omalta osaltani on loppunut. Otettu puheeksi, että jos kissa ei saa ruokaa kotona niin sitten se menee mistä sitä saa..nainen ei korviaan lotkauttanut. Olen koittanut olla hyvä ja huomaavainen, mutta se ei auta. En näe muuta vaihtoehtoa kuin eron. Säälittää yhteisen lapsen puolesta vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haa. Kerrankin miesoletettu joka myöntää että naisen saaminen on helppoa. Ulisuus on loppu.

Asun Saksassa. Täällä naisen saa viidellä kympillä ja naisetkin sen ymmärtää.

Aa oletkin tuollainen käyttäjä. 🤮

Vierailija
84/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haa. Kerrankin miesoletettu joka myöntää että naisen saaminen on helppoa. Ulisuus on loppu.

Asun Saksassa. Täällä naisen saa viidellä kympillä ja naisetkin sen ymmärtää.

Aa oletkin tuollainen käyttäjä. 🤮

Prostituoidutkin on ihmisiä niiden kanssa voi jutella höpöjuttuja ja harrastaa päälle hauskaa seksiä.

Lopuksi voi olla tyytyväinen, että tytöllä riittää rahat opiskelun jatkamiseen tai lapsi saa uudet kengät.

Vierailija
85/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostut seksiin painostettuna, se tekee miehestä raiskaajan. Sillä se ei ole mikään oikea suostumus.

Vierailija
86/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletko exäni kanssa? Meillä oli joka viikko sek..., mutta mikään ei riittänyt. Toisella kerralla, kun uhkasi erolla. Totesin, että erotaan sitten. ENKÄ JATKANUT ENÄÄ SUHDETTA.

Vierailija
87/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suostut seksiin painostettuna, se tekee miehestä raiskaajan. Sillä se ei ole mikään oikea suostumus.

Voisitko tatuoida tämän otsaasi.

Vierailija
88/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin suomalainen arkkitehti Tampereella - hän jättää avioliitonsa saadakseen kullankaivajan Italiaan. Nyt hän maksaa seksistä.

Vierailija
89/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei suostu seksiin, olisiko kyse miehen taitamattomuudesta seksissä? Mikäli mies on suorituskeskeinen ja vaan panee että saa itse tyydytyksen, ei nainen kovin kauan häntä halua. Kun kerrot mitä haluaisit hänen tekevän itsellesi, hän ihmettelee, että juurihan minä räpläsin sua ja kääntää selän, kun itse tyydytetty. Ei jatkoon

Vierailija
90/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlailla naiset uhkailee erolla jos heidän tahtoo ei toteuteta niin mikä tässä muuttuu muu kuin sukupuolet?

Vierailija
91/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itekkin lähtisin äkkiä kävelemään jos emännällä menis pihtailuksi. Se on yks tärkeimmistä syistä miksi me miehet jaksetaan naisia saman katon alla

Vierailija
92/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän tasan olet hänelle vain esine. Pelkkä reikä. Älä edes haaveile muusta. :D

Vierailija
93/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-unkkari kirjoitti:

Meillä sama tilanne. Naista ei kiinnosta seksi ollenkaan. Viime kerrasta aikaa kuukausia ja yritys minkäänlaiseen toimintaan omalta osaltani on loppunut. Otettu puheeksi, että jos kissa ei saa ruokaa kotona niin sitten se menee mistä sitä saa..nainen ei korviaan lotkauttanut. Olen koittanut olla hyvä ja huomaavainen, mutta se ei auta. En näe muuta vaihtoehtoa kuin eron. Säälittää yhteisen lapsen puolesta vain.

Iloisesti vaan kadulle ja pökkimään vaikka pikkupoikia perceecen, mikään ei ole niin tärkeetä kuin se että mies saa reikää. Siinä ei mielipiteitä kysellä. Kalu ennen kaikkea!

Vierailija
94/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisun avain on tässä tapauksessa miehen kädessä. Jos hän ottaisi ap:n tarpeet huomioon, hän "saisi" sitä seksiäkin, ja se olis taatusti hauskempaa hänellekin kuin se että väkisin pökkii halutonta. Mies vain on liian tyhmä tajutakseen tämän. Valitettavan yleistä tuntuu olevan.

Kumpi tuon korjaamisen kierteen aloittaisi ensin? Ja kai te olette puhuneet tosiaan tuosta, sä olet kertonyt selvästi mitä tahdot mieheltäsi jotta antaisit seksiä.. eikun toihan on ihan vaihtokauppaa. Etkö sä halua hyvää miehellesi? Tai se sulle? 

Vierailija
95/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on vähän huono panostamaan tunneyhteyteen. Hänelle riittäisi melko lailla pelkkä seksiin perustuva parisuhde. Toki hän on osoittanut kykenevänsä olemaan ilman seksiäkin, eikä lähde mihinkään, mutta hänen tunne-elämänsä kyllä jotenkin minua kohtaan muuttuu silloin. Jo viikon tauko seksissä näkyy hänellä etääntymisenä minusta. Kyseessä fiksu, luotettava, vaativaa asiantuntijatyötä tekevä korkeakoulutettu mies. 

Onneksi olen joustava sekä oppinut hyväksymään sen, että parisuhteessamme minä olen se, jonka tehtäväksi on langennut säilyttää lämpimät tunteet toisiamme kohtaan. Mies kyllä lähtee mukaan, hänellä on aina avoin sydän minua varten, mutta tosiaan se olen minä, joka sinne kainaloon sujahtaa, puhelee, vaatii hellyyttä, osoittaa hellyyttä, hymyilee lämpimästi jne. Mies on vain jotenkin niin poikamainen edelleen 40v, että hän vain syttyy heti. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin syttyä tai käytännössä olla näyttämättä mitään tunteita. 

Mutta joo, kuulostaa pahemmalta kuin on. Mies kuitenkin kertoo rakastavansa ja halailee aamulla ennen töihin lähtöä. Olen päättänyt, että en jaksa rasittua ja ottaa itseeni siitä, että minun vastuulla on lämpimien tunteiden, hellyyden ja tunneyhteyden ylläpitäminen ja niiden vaatiminen ja toistuva asian esille ottaminen. Mies hoitaa oman tonttinsa haluamalla minua vuodesta toiseen. Toimii ihan hyvin, kun pääsee yli ensimmäiset kymmenen parisuhdevuotta ja ymmärtää, ettei toinen koskaan siitä mihinkään muutu, eikä täydellistä parisuhdetta ole. 

Vaatikaa kauniisti, ja jos toinen ei edes vaatimuksesta yritä, silloin lähtisin kävelemään. 

Vierailija
96/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-unkkari kirjoitti:

Onko seksi todella rakkautta tärkeämpää? Vai etkö rakasta vaimoasi? Hänen seuraansa, hänen huumorintajuaan?

Vierailija
97/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esineillä ei ole tunteita eivätkä niistä puhu. Jos koet olevasi miehellesi vain esine, puhu hänelle tunteistasi rehellisesti, ja kerro tarkoin, mitä toivot ja kuinka haluat hänen huomioivan sinua parisuhteessanne. Jos koet, että sinua on loukattu, kerro se hänelle, ei pintapuolisesti ja sievistellen, vaan suorin sanoin. Voit yllättyä myönteisesti. 

Miehet eivät lue ajatuksia, ja heidän on vaikea tietää, millaisella henkisellä tasolla toinen haluaa kommunikoida.  

Vierailija
98/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R-unkkari kirjoitti:

Onko seksi todella rakkautta tärkeämpää? Vai etkö rakasta vaimoasi? Hänen seuraansa, hänen huumorintajuaan?

Joskus aina mietin, vaikka en ole se kenelle vastasit, että kuka sen päättää, mikä on parisuhteessa tärkeintä: seksi vai rakkaus. Tai siis jos seksi on rakkautta tärkeämpää, onko se automaattisesti väärin, epänormaalia tai merkitsee huonoa parisuhdetta? 

Olen tuon muutaman viestin ylempää kirjoittanut nainen, jonka mies on hieman huono tunnejutuissa. Miehelleni parisuhde on enemmän seksiin perustuva jo ihan syystä, että hän on tosi itsenäinen. Ei hänellä ole sellaisia hellyyden, rakkauden ja kumppanuuden tarpeita, kuten minulla on. Hän pärjäisi mainiosti yksin, keskittyen omiin juttuihin ja pystyisi olemaan onnellinen. Minä taas pidän enemmän siitä tunteesta, että eletään elämää yhdessä ja jaetaan arki. Miestä ei tunnu niin nappaavan tuollainen, vaikka hän pitää siitä, että olen hänen elämässään. Seksi on kuitenkin hänelle merkityksellisempää kuin minulle. Molemmat tiedostamme tämän ja pyrimme yhdessä täyttämään molempien tarpeita. Ehkä parisuhteeseen voi ihan aidosti lähteä erilaisista tarpeista käsin: minulla se on enemmän elämän jakamista hyvän ihmisen kanssa, miehelläni taas halu minua kohtaan. 

Vierailija
99/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailu loppuu kun mies saa mitä haluaa.Jos ei saa se on moro ja näkemiin

Vierailija
100/104 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisun avain on tässä tapauksessa miehen kädessä. Jos hän ottaisi ap:n tarpeet huomioon, hän "saisi" sitä seksiäkin, ja se olis taatusti hauskempaa hänellekin kuin se että väkisin pökkii halutonta. Mies vain on liian tyhmä tajutakseen tämän. Valitettavan yleistä tuntuu olevan.

"Väkisin pökkii halutonta" :)

Ok.  En käsitä millään sitä mitä mies siitä saa kun tosiaan vonkaa s..xiä vaimoltaan joka jostain syystä ei siihen kykene! Ei se vaimokaan nauti hyvänen aika tilanteesta. Täysi umpikujahan tuo on ja pitkittyessään ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ero. Kummankin kannalta. Ei kumpikaan tuosta mitään saa. Kaikki lomamatkatkin hermojen kiristystä kummaltakin; mies vonkaa ja suree kun ei "saa". Ja vaimo ajattelee että ei jessus, taas se vonkaaminen alkaa ja viimeisimmätkin halun rippeet rapisevat. 

Mutta tätä en ole ymmärtänyt: mitä ne miehet siitä s..xistä saa jos tosiaan vaimo suostuu väkisten joskus ja kelailee samalla viikon kauppalistaa ja lasten koululäksyjen aikatauluja.