Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkailee erolla jos ei saa seksiä

Vierailija
26.09.2021 |

Minä taas kyllä haluaisin seksiä jos mies joskus kohtaisi minut myös tunnetasolla. Kyllähaluqn miestä todella, mutta olen vihainen, koska tuntuu
, että olen hänelle vain esine. 😞

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan siitä väkisin tulee, jos mies ei saa seksiä. Anna miehen mennä, niin saa panna niin paljon kuin sielu sietää. On taatusti myös onnellisempi sen jälkeen.

Vierailija
62/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tärkeä elämänohje. Jos nainen ei pysty levittämään jalkoja 8:ksi minuutiksi pelkästään miehen huviksi etsi toinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tärkeä elämänohje. Jos nainen ei pysty levittämään jalkoja 8:ksi minuutiksi pelkästään miehen huviksi etsi toinen nainen.

Millä lihaksilla sinä annat elämänohjeita kun et ole ikinä päässyt ensimmäistäkään naista lähellekään.

Vierailija
64/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua tätä erouhkailusta jankkausta. Joskus suhteessa on niin isoja ongelmia, että ne on pakko korjata tai suhde ei ole enää toiselle tai kummallekaan osapuolelle jatkamisen arvoinen. Miksi tästä ei saisi puhua silloin kun jotain on vielä mahdollista korjata? Pitäisi ilmeisesti vaan tehdä yllärilähtö ilman selityksiä? Pitkäaikainen tyhjä uhkailu on tietysti typerää, mutta kyllä kerran tai kaksi saa minusta sanoa että nyt tämä on niin iso asia että vakavasti harkitsen lähtemistä ellei tämä muutu. Harrastaahan tätä naisetkin. Jostain syystä ne naisten kriittiset tarpeet on vaan jotenkin parempia ja erouhkaukset oikeutetumpia.

Vierailija
65/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lihaksilla sinä annat elämänohjeita kun et ole ikinä päässyt ensimmäistäkään naista lähellekään.

Kalikka siis kolahti.

Älkää miehet hyväksykö "sen" käyttöä kauppatavarana. Jos nainen ei pysty levittämään jalkoja 8:ksi minuutiksi pelkästään miehen huviksi etsi toinen nainen.

Vierailija
66/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jatkaisi suhdetta jossa ei ole seksiä. Enkä olisi parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka reaktio kaikkiin haasteisiin ja vaikeuksiin on lopettaa seksi. Elämä ei ole täydellistä, parisuhde ei ole täydellinen mutta perusasioista pitää huolehtia. Jos loppuu seksi niin loppuu myös yrittäminen ja on ihan turha enää jatkaa.

Vierailija
67/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole parempi, että haluaa sinua kuin ei haluaisi laisinkaan. 

Vierailija
68/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna juoksisin.

Miksi?

Jos ei kohtaa tunnetasolla ja erolla uhkailee, mikä on henkistä väkivaltaa, luulisi jo siitä ymmärtävän lähteä, vaikka sitten juosten.

-eri

Seksin pihtaamisen käyttäminen rangaistuksena ja kiristyskeinona on ihan yhtä pahaa henkistä väkivaltaa. Sinänsä samaa mieltä, että kun tällainen käytös alkaa niin on aika juosta.

-eri

Vierailija
69/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies toteaa eron olevan edessä, kun ei saa seksiä. Yllättääkö?

Meidän ongelma on siinä, että meillä olisi seksiä, jos mies huomioisi minut muutenkin kuin seksuaalisesti. Jostain syystä mies ei tätä halua tehdä. Jotenkin se on häneltä pois.

Millä tavalla sinä huomioit miehesi? Vai onko vain miehen tehtävä saada kaikin mahdollisin kikkakolmosin sut tuntemaan itsesi turvalliseksi, rakastetuksi,

jumalattareksi, ihanaksi, kauniiksi, seksikkääksi, upeaksi, voimaantuneeksi, kuningattareksi....??

Toimiiko tämä vain yhteen suuntaan?

👍👍👍

Vierailija
70/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin (nainen) uhkaisin erolla jos kumppani alkaisi pihtaamaan seksiä. Se ei ole ainut syy olla suhteessa, mutta se on viime kädessä ainut asia jota ei yksiavioinen ihminen voi hakea muualta ja siksi sen pitää olla kunnossa. Sitäpaitsi minulle seksi on osa rakkautta. Jos puoliso ei halua, niin koen että jotain oleellista on sammunut hänen rakkaudessaan minua kohtaan ja elämä on liian lyhyt rakkaudettomassa suhteessa kärvistelyyn.

Vierailija
71/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lapsellista taas asiaa, jätä hyvä veikkonen jos uhkailee, seksi kuuluu parisuhteeseen, meillä taas sitä ei ole mutta mieheni onkin sairas joten ymmärrän sen hyvin enkä valita.

Kai sinäkin nyt aikuinen ihminen tajuat, ettei kykenemättömyyttä voi verrata tilanteeseen jossa toista ei vaan huvita? Ihan eri ongelma, ihan eri ratkaisut.

Vierailija
72/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi sellaisen miehen kanssa ollenkaan, joka ei tajua ettei seksi ole minulle mitään "antamista". Itsekeskeisyys on muutenkin hyvin epäseksikäs luonteenpiirre miehessä.

Vierailija
73/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en olisi sellaisen miehen kanssa ollenkaan, joka ei tajua ettei seksi ole minulle mitään "antamista". Itsekeskeisyys on muutenkin hyvin epäseksikäs luonteenpiirre miehessä.

Jos joskus etsit miestä niin sano sitten suoraan ettet pysty antamaan ilman "sitä mikä nyt sillä hetkellä sattuu huvittamaan".

Vierailija
74/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä ilman hellyyttä ja rakkautta. Erolla uhkailu ei kuulu kumpaankaan kategoriaan.

Koettakaa miehet toista lähestymistapaa, kuin uhkailu. Uhkailu aiheuttaa kaunaa ja epäluottamusta, sillä ei haluttomuus parane. Myöskään vonkaaminen ei ole oikea keino.

Romantiikkaa, kosketusta, syvä henkinen yhteys ja luottamus.

Vierailija
75/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä ilman  Erolla uhkailu ei kuulu kumpaankaan kategoriaan.

Koettakaa miehet toista lähestymistapaa, kuin uhkailu. Uhkailu aiheuttaa kaunaa ja epäluottamusta, sillä ei haluttomuus parane. Myöskään vonkaaminen ei ole oikea keino.

Ja paskat.

Paljon helpompi on etsiä uusi nainen, joka osaa antaa, kuin tanssia loppuelämä päivittäin naisen muuttuvien ja eskaloituvien mielihalujen mukaan. Jossain vaiheessa on helpompi alkaa vain runkata, kuin miettiä mitä se tänään haluaa.

Vierailija
76/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa. Kerrankin miesoletettu joka myöntää että naisen saaminen on helppoa. Ulisuus on loppu.

Vierailija
77/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä ilman  Erolla uhkailu ei kuulu kumpaankaan kategoriaan.

Ja paskat.

Paljon helpompi on etsiä uusi nainen, joka osaa antaa, kuin tanssia loppuelämä päivittäin naisen muuttuvien ja eskaloituvien mielihalujen mukaan. Jossain vaiheessa on helpompi alkaa vain runkata, kuin miettiä mitä se tänään haluaa.

Entäs jos nainen olisi vaikka joka toinen kerta se joka saa ja sinä se joka annat? Mullistavaa 😘

Vierailija
78/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haa. Kerrankin miesoletettu joka myöntää että naisen saaminen on helppoa. Ulisuus on loppu.

Asun Saksassa. Täällä naisen saa viidellä kympillä ja naisetkin sen ymmärtää.

Vierailija
79/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mikä on tilanne. Onko seksi kokonaan loppunut, vai miten? 

Mulla on se tilanne, että mies syytti mua haluttomaksi vaikken sitä ollut. Ehdotti vaan aina sellaiseen aikaan kun ei ollut mahdollista. Mitä enemmän riitoja ja mun syyttelyjä oli, sitä haluttomammaksi oikeasti muutuin. 

Ja nyt olen sitten oikeasti haluton. Tai siis en ole, olen aina ollut hyvin seksuaalinen, en vain halua seksiä mieheni kanssa enää. Ero on tulossa, ja vain siksi, ettei mies tajunnut, ettei ole hyvä hetki pyytää kun olen jo eteisessä vaatteet päällä lähdössä. 

Vierailija
80/104 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollako tavalla hän luulee sinun muuttuvan halukkaaksi? Noin sanomalla törppö varmistaa, että menee toiselta varmasti viimeisetkin halut. Anna huonon miehen mennä ja toivottavasti löydät paremman. Tiedän, ei ole kivaa jos itse rakastat miestä, mutta hän ei selvästikään rakasta sinua. Ja silloin on parempi olla yksin.