En kannata vapaata aborttioikeutta
Valtaosa aborteista nykyäänkin on täysin turhia.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:16"]Mieti miltä tuntuisi jos sinut pakotettaisiin synnyttämään? Itse käyttäisin päihteitä varmaan päivittäin jos en saisi aborttia, ajatuskin raskaudesta, synnytyksestä, komplikaatioista ja lopullisista muutoksista kehooni ahdistaa hirvittävästi. Mulla on oikeus harrastaa seksiä ja jos pillerit tai kumi pettää niin kellään ei ole oikeutta rangaista mua, tai siitä syntyvää lasta siitä.
[/quote] Jos sä harrastat seksiä niin sitten sun pitää olla valmis kantamaan siitä vastuu. Ei lapsi ole mikään rangaistus vaan ihan luonnollinen seuraus siitä mitä touhuat. Jos ei halua lapsia niin sitten ei kannata toimia sillä tavalla että niitä saattaisi tulla. Teen näin itse ja hyvin toimii, eipä ole lapsia vielä näkynyt.
[/quote]
Se vastuu mitä kannan on ehkäisyn käyttö ja kehoni muutosten tarkastelu, jos jotain tuntuu olevan vinossa niin teen ajoissa raskaustestin ja se viimeinen vastuu on ajoissa tehty abortti. Mä en ole mikään synnytysautomaatti eikä mulla 2010-luvun länsimaassa ole mitään pakkoa synnyttää vaikka joku konservatiivi kuinka valittaisi.
[/quote] Ehkäisy ei suojaa raskaudelta vaan ainoastaan pienentää sen todennäköisyyttä joten aina kun harrastaa seksiä niin on mahdollisuus tulla paksuksi ja siihen pitäisi osata varautua. Ehkäisyn käyttö on muutenkin haitallista sillä se lisää abortteja juuri tuon asenteen vuoksi että jos ehkäisy pettää niim sitten voi abortoida.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:13"] [quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:07"]En kannata nykyistä holtitonta väestönkasvua. Vain harvoista lapsista pidetään nykyäänkään kunnolla huolta, eikä luonnon kantokyky kestä ihmispopulaation jatkuvaa paisumista. [/quote] Päinvastoin, Suomi ja muu Eurooppa tarvitsee lapsia nyt enemmän kuin koskaan sillä väestömme vähenee koko ajan. Väestönkasvu on kehitysmaiden ongelma joten se että teollisuusmaiden asukkaat ehkäisevät ja abortoivat itsensä sukupuuttoon ei auta yhtään. Muutenkin tosi outo ajatus että jos lapsia on liikaa niin sitten niitä voi tappaa. Siis että tapetaan liiat lapset pois. Hieno moraali sulla. [/quote] Teollisuusmaat voivat avata rajansa sellaisille kehitysmaan nuorille, jotka ovat halukkaita tekemään työtä ja rakentamaan Eurooppaa. Ei Euroopan tulevaisuuden ole mikään pakko olla valkoinen, vai arvotatko sinä ihmiset ihonvärin mukaan? Miksi Euroopan lapset olisivat arvokkaampia kuin kehitysmaiden? [/quote] Euroopassa on jo nyt valtava työttömyysprosentti eli ei todellakaan ole tarvis tuoda tänne porukkaa kehitysmaista. Kehitysmaista tuleville ei ole täällä töitä eikä heillä ole sellaista osaamista josta olisi hyötyä Euroopalle. Ranskassa, Saksassa, Hollannissa, Belgiassa ja länsinaapurissa on jo saatu nähdä kuinka "töihin tullut nuoriso" syrjäytyy ja muuttuu veronmaksajan kukkarolle kalliiksi elätiksi. Sitten nämä elätit ghettoutuvat (Rinkeby, Husby, Tensta, Rosengård...) ja pian on ongelmalähöitä joihin edes Securitaksen vartijat eivät uskalla mennä (Rinkeby). Monikulttuurisuus ei toimi.
[/quote]
Mutta siis valkoisten eurooppalaiseten pitäisi tehdä kuitenkin enemmän lapsia? Varsinkin suomalaisten? No nyt varmasti kerrot, että mistäs niille lisälapsille otetaan töitä, kun niitä ei nytkään riitä jo olemassa oleville valkoisille, puhumattakaan maahanmuuttavista "vääränvärisistä"?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:16"]Mieti miltä tuntuisi jos sinut pakotettaisiin synnyttämään? Itse käyttäisin päihteitä varmaan päivittäin jos en saisi aborttia, ajatuskin raskaudesta, synnytyksestä, komplikaatioista ja lopullisista muutoksista kehooni ahdistaa hirvittävästi. Mulla on oikeus harrastaa seksiä ja jos pillerit tai kumi pettää niin kellään ei ole oikeutta rangaista mua, tai siitä syntyvää lasta siitä.
[/quote] Jos sä harrastat seksiä niin sitten sun pitää olla valmis kantamaan siitä vastuu. Ei lapsi ole mikään rangaistus vaan ihan luonnollinen seuraus siitä mitä touhuat. Jos ei halua lapsia niin sitten ei kannata toimia sillä tavalla että niitä saattaisi tulla. Teen näin itse ja hyvin toimii, eipä ole lapsia vielä näkynyt.
[/quote]
Se vastuu mitä kannan on ehkäisyn käyttö ja kehoni muutosten tarkastelu, jos jotain tuntuu olevan vinossa niin teen ajoissa raskaustestin ja se viimeinen vastuu on ajoissa tehty abortti. Mä en ole mikään synnytysautomaatti eikä mulla 2010-luvun länsimaassa ole mitään pakkoa synnyttää vaikka joku konservatiivi kuinka valittaisi.
[/quote] Ehkäisy ei suojaa raskaudelta vaan ainoastaan pienentää sen todennäköisyyttä joten aina kun harrastaa seksiä niin on mahdollisuus tulla paksuksi ja siihen pitäisi osata varautua. Ehkäisyn käyttö on muutenkin haitallista sillä se lisää abortteja juuri tuon asenteen vuoksi että jos ehkäisy pettää niim sitten voi abortoida.
[/quote]
Jos ehkäisy pettää, voi lapsen synnyttää ja tappaa sitten. Se on varmaan aika helppoakin sen jälkeen kun on joutunut olemaan raskaana vasten tahtoaan 9kk ja sen jälkeen vielä synnyttämään tuskallisesti. Ei ole mielenterveys ihan niin kohdillaan etteikö tuollainen olisi mahdotonta. Sitäkö sinä haluat? Vai oletko niitä jotka haluavat että kaikki rakastavat lapsiaan ja ovat onnellisia pikku perheitä? Kannattaisi herätä todellisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:16"]Mieti miltä tuntuisi jos sinut pakotettaisiin synnyttämään? Itse käyttäisin päihteitä varmaan päivittäin jos en saisi aborttia, ajatuskin raskaudesta, synnytyksestä, komplikaatioista ja lopullisista muutoksista kehooni ahdistaa hirvittävästi. Mulla on oikeus harrastaa seksiä ja jos pillerit tai kumi pettää niin kellään ei ole oikeutta rangaista mua, tai siitä syntyvää lasta siitä. [/quote] Jos sä harrastat seksiä niin sitten sun pitää olla valmis kantamaan siitä vastuu. Ei lapsi ole mikään rangaistus vaan ihan luonnollinen seuraus siitä mitä touhuat. Jos ei halua lapsia niin sitten ei kannata toimia sillä tavalla että niitä saattaisi tulla. Teen näin itse ja hyvin toimii, eipä ole lapsia vielä näkynyt.
[/quote]
En ole tuo ylempi kirjoittaja enkä edes harrasta seksiä, mutta... vaikka periaatteesi on hyvä ja itsekin sitä noudattaisin, eikö mielestäsi juuri vastuuttomien ihmisten kannattaisi tehdä abortti? Jos ihminen ei kanna vastuuta edes ehkäisystä tai sen mahdollisestä pettämisestä, miten ihmeessä sellainen ihminen kantaisi vastuuta lapsen elämästä?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:16"]Mieti miltä tuntuisi jos sinut pakotettaisiin synnyttämään? Itse käyttäisin päihteitä varmaan päivittäin jos en saisi aborttia, ajatuskin raskaudesta, synnytyksestä, komplikaatioista ja lopullisista muutoksista kehooni ahdistaa hirvittävästi. Mulla on oikeus harrastaa seksiä ja jos pillerit tai kumi pettää niin kellään ei ole oikeutta rangaista mua, tai siitä syntyvää lasta siitä. [/quote] Jos sä harrastat seksiä niin sitten sun pitää olla valmis kantamaan siitä vastuu. Ei lapsi ole mikään rangaistus vaan ihan luonnollinen seuraus siitä mitä touhuat. Jos ei halua lapsia niin sitten ei kannata toimia sillä tavalla että niitä saattaisi tulla. Teen näin itse ja hyvin toimii, eipä ole lapsia vielä näkynyt. [/quote] Se vastuu mitä kannan on ehkäisyn käyttö ja kehoni muutosten tarkastelu, jos jotain tuntuu olevan vinossa niin teen ajoissa raskaustestin ja se viimeinen vastuu on ajoissa tehty abortti. Mä en ole mikään synnytysautomaatti eikä mulla 2010-luvun länsimaassa ole mitään pakkoa synnyttää vaikka joku konservatiivi kuinka valittaisi. [/quote] Ehkäisy ei suojaa raskaudelta vaan ainoastaan pienentää sen todennäköisyyttä joten aina kun harrastaa seksiä niin on mahdollisuus tulla paksuksi ja siihen pitäisi osata varautua. Ehkäisyn käyttö on muutenkin haitallista sillä se lisää abortteja juuri tuon asenteen vuoksi että jos ehkäisy pettää niim sitten voi abortoida.
[/quote]
Meinasitko ruveta rajoittamaan panemista?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:13"] [quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:07"]En kannata nykyistä holtitonta väestönkasvua. Vain harvoista lapsista pidetään nykyäänkään kunnolla huolta, eikä luonnon kantokyky kestä ihmispopulaation jatkuvaa paisumista. [/quote] Päinvastoin, Suomi ja muu Eurooppa tarvitsee lapsia nyt enemmän kuin koskaan sillä väestömme vähenee koko ajan. Väestönkasvu on kehitysmaiden ongelma joten se että teollisuusmaiden asukkaat ehkäisevät ja abortoivat itsensä sukupuuttoon ei auta yhtään. Muutenkin tosi outo ajatus että jos lapsia on liikaa niin sitten niitä voi tappaa. Siis että tapetaan liiat lapset pois. Hieno moraali sulla. [/quote] Teollisuusmaat voivat avata rajansa sellaisille kehitysmaan nuorille, jotka ovat halukkaita tekemään työtä ja rakentamaan Eurooppaa. Ei Euroopan tulevaisuuden ole mikään pakko olla valkoinen, vai arvotatko sinä ihmiset ihonvärin mukaan? Miksi Euroopan lapset olisivat arvokkaampia kuin kehitysmaiden? [/quote] Euroopassa on jo nyt valtava työttömyysprosentti eli ei todellakaan ole tarvis tuoda tänne porukkaa kehitysmaista. Kehitysmaista tuleville ei ole täällä töitä eikä heillä ole sellaista osaamista josta olisi hyötyä Euroopalle. Ranskassa, Saksassa, Hollannissa, Belgiassa ja länsinaapurissa on jo saatu nähdä kuinka "töihin tullut nuoriso" syrjäytyy ja muuttuu veronmaksajan kukkarolle kalliiksi elätiksi. Sitten nämä elätit ghettoutuvat (Rinkeby, Husby, Tensta, Rosengård...) ja pian on ongelmalähöitä joihin edes Securitaksen vartijat eivät uskalla mennä (Rinkeby). Monikulttuurisuus ei toimi.
[/quote]
Jos työttömyysprosentti on valtava eikä maahanmuuttajille ole töitä, mihin ihmeeseen muka tarvitaan LISÄÄ lapsia? Aikuiselle maahanmuuttajalle on nopeampaa opettaa jotain hyödyllistä kuin vastasyntyneelle vauvalle.
[/quote] No vaikka siihen että väestöpyramidi ei vinoutuisi entistäkin pahemmin ja että omilla lapsenlapsillamme ei olisi eläkepommia maksettavanaan niin kuin meillä. Lapsista sentään saa veronmaksajia kun taas ghettoihin syrjäytyneistä/syrjäytyvistä maahanmuuttajista ei. Tutki vähän asioita niin huomaat että muualla Euroopassa, ihan vaikka Ruotsissa, humanitääristen maahanmuuttajien syrjäytyminen on sukupolvelta toiselle periytyvää ja koska tämä porukka (=elätettävät) lisääntyy melkein tuplasti nopeammin kuin kantaväestö (=elättäjät) niin jossain vaiheessa rahat loppuvat ja monikulttuuri voidaan todeta epäonnistuneeksi kokeiluksi.
Raiskaus olisi varmaan useimpien mielestä riittävä syy aborttiin. Jos muut syyt eivät kelpaisi, miettikää miten paljon syyttömiä miehiä väitettäisiin raiskaajiksi vain että saisi tehdä abortin.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:16"]Mieti miltä tuntuisi jos sinut pakotettaisiin synnyttämään? Itse käyttäisin päihteitä varmaan päivittäin jos en saisi aborttia, ajatuskin raskaudesta, synnytyksestä, komplikaatioista ja lopullisista muutoksista kehooni ahdistaa hirvittävästi. Mulla on oikeus harrastaa seksiä ja jos pillerit tai kumi pettää niin kellään ei ole oikeutta rangaista mua, tai siitä syntyvää lasta siitä. [/quote] Jos sä harrastat seksiä niin sitten sun pitää olla valmis kantamaan siitä vastuu. Ei lapsi ole mikään rangaistus vaan ihan luonnollinen seuraus siitä mitä touhuat. Jos ei halua lapsia niin sitten ei kannata toimia sillä tavalla että niitä saattaisi tulla. Teen näin itse ja hyvin toimii, eipä ole lapsia vielä näkynyt. [/quote] Se vastuu mitä kannan on ehkäisyn käyttö ja kehoni muutosten tarkastelu, jos jotain tuntuu olevan vinossa niin teen ajoissa raskaustestin ja se viimeinen vastuu on ajoissa tehty abortti. Mä en ole mikään synnytysautomaatti eikä mulla 2010-luvun länsimaassa ole mitään pakkoa synnyttää vaikka joku konservatiivi kuinka valittaisi. [/quote] Ehkäisy ei suojaa raskaudelta vaan ainoastaan pienentää sen todennäköisyyttä joten aina kun harrastaa seksiä niin on mahdollisuus tulla paksuksi ja siihen pitäisi osata varautua. Ehkäisyn käyttö on muutenkin haitallista sillä se lisää abortteja juuri tuon asenteen vuoksi että jos ehkäisy pettää niim sitten voi abortoida.
[/quote]
Meinasitko ruveta rajoittamaan panemista?
[/quote] No en. Ehkäisyvalistusta ja ehkäisyvälineiden myymistä voisi kyllä rajoittaa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:45"]
Raiskaus olisi varmaan useimpien mielestä riittävä syy aborttiin. Jos muut syyt eivät kelpaisi, miettikää miten paljon syyttömiä miehiä väitettäisiin raiskaajiksi vain että saisi tehdä abortin.
[/quote]
Totta. Ja koska abortti päätös kuitenkin on tehtävä kohtalaisen nopealla aikataululla, pitää vähän hutkia, sitten myöhemmin ehkä tutkia.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:37"] [quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:16"]Mieti miltä tuntuisi jos sinut pakotettaisiin synnyttämään? Itse käyttäisin päihteitä varmaan päivittäin jos en saisi aborttia, ajatuskin raskaudesta, synnytyksestä, komplikaatioista ja lopullisista muutoksista kehooni ahdistaa hirvittävästi. Mulla on oikeus harrastaa seksiä ja jos pillerit tai kumi pettää niin kellään ei ole oikeutta rangaista mua, tai siitä syntyvää lasta siitä. [/quote] Jos sä harrastat seksiä niin sitten sun pitää olla valmis kantamaan siitä vastuu. Ei lapsi ole mikään rangaistus vaan ihan luonnollinen seuraus siitä mitä touhuat. Jos ei halua lapsia niin sitten ei kannata toimia sillä tavalla että niitä saattaisi tulla. Teen näin itse ja hyvin toimii, eipä ole lapsia vielä näkynyt. [/quote] Se vastuu mitä kannan on ehkäisyn käyttö ja kehoni muutosten tarkastelu, jos jotain tuntuu olevan vinossa niin teen ajoissa raskaustestin ja se viimeinen vastuu on ajoissa tehty abortti. Mä en ole mikään synnytysautomaatti eikä mulla 2010-luvun länsimaassa ole mitään pakkoa synnyttää vaikka joku konservatiivi kuinka valittaisi. [/quote] Ehkäisy ei suojaa raskaudelta vaan ainoastaan pienentää sen todennäköisyyttä joten aina kun harrastaa seksiä niin on mahdollisuus tulla paksuksi ja siihen pitäisi osata varautua. Ehkäisyn käyttö on muutenkin haitallista sillä se lisää abortteja juuri tuon asenteen vuoksi että jos ehkäisy pettää niim sitten voi abortoida. [/quote] Meinasitko ruveta rajoittamaan panemista? [/quote] No en. Ehkäisyvalistusta ja ehkäisyvälineiden myymistä voisi kyllä rajoittaa.
[/quote] Haluat siis lisää abortteja!?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:37"] [quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:16"]Mieti miltä tuntuisi jos sinut pakotettaisiin synnyttämään? Itse käyttäisin päihteitä varmaan päivittäin jos en saisi aborttia, ajatuskin raskaudesta, synnytyksestä, komplikaatioista ja lopullisista muutoksista kehooni ahdistaa hirvittävästi. Mulla on oikeus harrastaa seksiä ja jos pillerit tai kumi pettää niin kellään ei ole oikeutta rangaista mua, tai siitä syntyvää lasta siitä. [/quote] Jos sä harrastat seksiä niin sitten sun pitää olla valmis kantamaan siitä vastuu. Ei lapsi ole mikään rangaistus vaan ihan luonnollinen seuraus siitä mitä touhuat. Jos ei halua lapsia niin sitten ei kannata toimia sillä tavalla että niitä saattaisi tulla. Teen näin itse ja hyvin toimii, eipä ole lapsia vielä näkynyt. [/quote] Se vastuu mitä kannan on ehkäisyn käyttö ja kehoni muutosten tarkastelu, jos jotain tuntuu olevan vinossa niin teen ajoissa raskaustestin ja se viimeinen vastuu on ajoissa tehty abortti. Mä en ole mikään synnytysautomaatti eikä mulla 2010-luvun länsimaassa ole mitään pakkoa synnyttää vaikka joku konservatiivi kuinka valittaisi. [/quote] Ehkäisy ei suojaa raskaudelta vaan ainoastaan pienentää sen todennäköisyyttä joten aina kun harrastaa seksiä niin on mahdollisuus tulla paksuksi ja siihen pitäisi osata varautua. Ehkäisyn käyttö on muutenkin haitallista sillä se lisää abortteja juuri tuon asenteen vuoksi että jos ehkäisy pettää niim sitten voi abortoida. [/quote] Meinasitko ruveta rajoittamaan panemista? [/quote] No en. Ehkäisyvalistusta ja ehkäisyvälineiden myymistä voisi kyllä rajoittaa.
[/quote]
Haluat rajoittaa ehkäisyä ja kieltää abortit?
Noh, entäpä jos painottaisimme nuorille anaalisen yhdynnän iloista? Sitä vastaan sinulla ei varmaan ole mitään, sillä vaikka paskiaisia on maailma pullollaan, ei perseestä ole kukaan syntynyt.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:45"]Raiskaus olisi varmaan useimpien mielestä riittävä syy aborttiin. Jos muut syyt eivät kelpaisi, miettikää miten paljon syyttömiä miehiä väitettäisiin raiskaajiksi vain että saisi tehdä abortin.
[/quote] Niin :( Mun mielestä raiskauksesta alkanut raskaus on ihan helvetin väärin ja ymmärrän kyllä oikeesti että se on ihan hirveä asia ja että raiskaajaa pitäisi silloin rangaista raiskauksen lisäksi myös raskaudesta mutta lapsi on asiaan ihan yhtä syytön kuin äitinsäkin. Kun miettii raiskauksesta alkunsa saaneita ihmisiä esim. Pam Stenzelia ja Rebecca Kiesslingia niin ihan yhtä arvokkaita ihmisiähän hekin ovat vaikka ne olosuhteet joissa he saivat alkunsa ja syntyivät olivat väärin.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:46"]
[/quote]
Haluat rajoittaa ehkäisyä ja kieltää abortit?
Noh, entäpä jos painottaisimme nuorille anaalisen yhdynnän iloista? Sitä vastaan sinulla ei varmaan ole mitään, sillä vaikka paskiaisia on maailma pullollaan, ei perseestä ole kukaan syntynyt.
[/quote] Perseeseen paneminen on synti ihan niin kuin esiaviollinenkin seksi, ehkäisy, itsetyydytys ja porno joita nuorille markkinoidaan jopa kouluissa "ihan normaaleina asioina" joten hyi ei sitä pitäisi opettaa nuorille. Omat lapset jos sellaisia joskus tulee laitan kyllä ihan muualle kuin julkiseen kouluun niin säästyvät paljolta.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:37"] [quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 12:16"]Mieti miltä tuntuisi jos sinut pakotettaisiin synnyttämään? Itse käyttäisin päihteitä varmaan päivittäin jos en saisi aborttia, ajatuskin raskaudesta, synnytyksestä, komplikaatioista ja lopullisista muutoksista kehooni ahdistaa hirvittävästi. Mulla on oikeus harrastaa seksiä ja jos pillerit tai kumi pettää niin kellään ei ole oikeutta rangaista mua, tai siitä syntyvää lasta siitä. [/quote] Jos sä harrastat seksiä niin sitten sun pitää olla valmis kantamaan siitä vastuu. Ei lapsi ole mikään rangaistus vaan ihan luonnollinen seuraus siitä mitä touhuat. Jos ei halua lapsia niin sitten ei kannata toimia sillä tavalla että niitä saattaisi tulla. Teen näin itse ja hyvin toimii, eipä ole lapsia vielä näkynyt. [/quote] Se vastuu mitä kannan on ehkäisyn käyttö ja kehoni muutosten tarkastelu, jos jotain tuntuu olevan vinossa niin teen ajoissa raskaustestin ja se viimeinen vastuu on ajoissa tehty abortti. Mä en ole mikään synnytysautomaatti eikä mulla 2010-luvun länsimaassa ole mitään pakkoa synnyttää vaikka joku konservatiivi kuinka valittaisi. [/quote] Ehkäisy ei suojaa raskaudelta vaan ainoastaan pienentää sen todennäköisyyttä joten aina kun harrastaa seksiä niin on mahdollisuus tulla paksuksi ja siihen pitäisi osata varautua. Ehkäisyn käyttö on muutenkin haitallista sillä se lisää abortteja juuri tuon asenteen vuoksi että jos ehkäisy pettää niim sitten voi abortoida. [/quote] Meinasitko ruveta rajoittamaan panemista? [/quote] No en. Ehkäisyvalistusta ja ehkäisyvälineiden myymistä voisi kyllä rajoittaa. [/quote] Haluat rajoittaa ehkäisyä ja kieltää abortit? Noh, entäpä jos painottaisimme nuorille anaalisen yhdynnän iloista? Sitä vastaan sinulla ei varmaan ole mitään, sillä vaikka paskiaisia on maailma pullollaan, ei perseestä ole kukaan syntynyt. [/quote] Perseeseen paneminen on synti ihan niin kuin esiaviollinenkin seksi, ehkäisy, itsetyydytys ja porno joita nuorille markkinoidaan jopa kouluissa "ihan normaaleina asioina" joten hyi ei sitä pitäisi opettaa nuorille. Omat lapset jos sellaisia joskus tulee laitan kyllä ihan muualle kuin julkiseen kouluun niin säästyvät paljolta.
[/quote]
Nyt mentiinkin sitten uskonnon puolelle ja kuten sinä anaaliseksin, saan minä julistaa sinisen synniksi, sillä on kirjoitettu "Sininen väri on iljetys Nugganin silmissä." Ja hauskaahan on se, että nyt voimme huudella mitä vain järjettömyyksiä ja olemme molemmat koko ajan 100% oikeassa.
Miksi uskonto on pakko vetää mukaan näihin väittelyihin? Olen katolinen, ja silti minusta on sulaa hulluutta edes leikitellä ajatuksella, että kiellettäisiin abortit. Jos "synneistä" puhutaan, niin minusta on suurempi synti rajoittaa toisen ihmisen määräämisoikeutta omaan kehoonsa. Miten se eroaa orjuudesta? Ei mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:05"]Miksi uskonto on pakko vetää mukaan näihin väittelyihin? Olen katolinen, ja silti minusta on sulaa hulluutta edes leikitellä ajatuksella, että kiellettäisiin abortit. Jos "synneistä" puhutaan, niin minusta on suurempi synti rajoittaa toisen ihmisen määräämisoikeutta omaan kehoonsa. Miten se eroaa orjuudesta? Ei mitenkään.
[/quote] Hei. Katolinen kirkko on aina tuominnut ja tulee aina tuomitsemaan abortin joten eikö jokaisen kunnon katolilaisen tulisi olla samaa mieltä asiasta ja vastustaa aborttia? Kysyn tätä ihan vilpittömästi koska olen itse liittymässä kat. kirkkoon alkukesästä jos Luoja suo niin haluaisin tietää.
KAKKOSEEN TAHTOSIN PÄÄSTÄ OI SUURI AV:N KAKKANE MOBIILIVERSIO
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 13:24"]KAKKOSEEN TAHTOSIN PÄÄSTÄ OI SUURI AV:N KAKKANE MOBIILIVERSIO
[/quote]
Pienemmällä vaivalla olisit kirjoittanut urlin perään /sivu/2
Joko abortti on murha tai sitten se ei ole. Ei ole olemassa mitään välimuotoa. Murha ei voi olla oikein, jos lapsen äiti on raiskattu. Murha ei voi olla oikein, vaikka lapsi olisi kehitysvammainen. Murha ei voi olla oikein, vaikka äidin henki olisi vaarassa.
Jos siis sallitte abortin missään tilanteessa, se ei mielestänne voi olla murha, tai olette moraalisesti hyvin heikoilla jäillä. Täten päästään johtopäätökseen, että abortin pitää olla sallittu ilman sen kummempia perusteita (tosin ehkäisynä sitä ei voi käyttää sen yhteiskunnalle aiheutuvista kustannuksista johtuen). Tietysti joku raja pitää vetää ja nykyinen 12 viikkoa on oikein hyvä.