Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kriisi miehen kanssa

Vierailija
15.11.2014 |

Olemme (tai siis olimme...) ihan alussa vasta mutta nyt jo ongelmia.

Olen temperamenttinen luonne ja en ujostele sanoa ääneen mielipiteitäni.

Mies taasen on vittumainen ja yrittää miellyttää kaikkia ja hänen sanansa muuttuvat. En usko että hän tekee sitä ilkeilläkseen vaan luulen, että hän on vain niin saamarin tyhmä ettei osaa puhua loogisesti.

Näin haluan ainakin uskotella. Nyt olemme eronneet mutta fakta on se, että tunteita on molemmilla ja kokemusta monista miehistä minulla. Kenenkään kanssa en ole kokenut samanlaista kuin tämän kanssa.

Mutta sitten taas mietin, että en voi enää hyväksyä tätä paskaa. Haluaisin unohtaa koko paskiaisen. Samalla tiedän, etten tule löytämään parempaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Eikö olisi parempi, että ette enää palaa yhteen? Mies tuntuu ärsyttävän sinua todella paljon. Jos hän vielä on kiinnostunut jostain toisestakin, niin miksi edes haluat hänet takaisin? Vain koston vuoksi?

Vierailija
22/25 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 05:58"]Kuules nyt. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Eikö olisi parempi, että ette enää palaa yhteen? Mies tuntuu ärsyttävän sinua todella paljon. Jos hän vielä on kiinnostunut jostain toisestakin, niin miksi edes haluat hänet takaisin? Vain koston vuoksi?
[/quote]

En tiedä. Sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 06:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 05:58"]Kuules nyt. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Eikö olisi parempi, että ette enää palaa yhteen? Mies tuntuu ärsyttävän sinua todella paljon. Jos hän vielä on kiinnostunut jostain toisestakin, niin miksi edes haluat hänet takaisin? Vain koston vuoksi? [/quote] En tiedä. Sattuu.

[/quote]

Voi sua. :( Eron jälkeen sattuu. Aina. Mitä jos menisit käsittelemäään näitä asioita terapiaan? Voisit selvittää vähän päätäsi ja sitä, mikä miehessä kiehtoo. Ja selvittää mitä omassa asenteessa voit jatkossa muuttaa, jotta voit päästä yli hänestä / valita seuraavan puolison paremmin / olla itse myös parempi puoliso toiselle.

Vierailija
24/25 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika aggressiivinen. Syötkö testosteronia?

Vierailija
25/25 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 07:15"]

Olet aika aggressiivinen. Syötkö testosteronia?

[/quote]

Myös ihan e pillerit ja niiden estrogeenit saa monissa naisissa etenkin alkoholin kanssa aggressioita päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi