Millaisia ovat noloimmat av-viestisi?
Itse olen itkenyt yksinäisyyttäni ja avautunut kaikenlaisista perversioistani. Kerran suutuin aivan mielettömästi jostain, mikä liittyi nuhaan ja ihmisten neniin. Se oli ainoa kerta, kun olen provosoitunut jostain netissä, ja se oli äärettömän typerä juttu. Suutuin ehkä lähinnä, koska annoin ensin itsestäni todella tyhmän vaikutelman, ja koitin sitten väittelemällä korjata asian, ja suutuin aina vain lisää kun vaikutin aina vain typerämmältä. En oikein edes muista tarkemmin. Olen myös tehnyt useita "kysy jotain" -ketjuja, ja teeskennellyt olevani jokin kuvitteellinen hahmo, joskin se oli hauskaa, ei ehkä niinkään noloa, koska tuskin huijasin ketään. Se oli sellaista hupailua. Ne tosissaan tehdyt "kysy jotain" -ketjut kyllä sitten nolottavat...
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:23"]
Kaikki viestit joissa olen yrittänyt puolustella veganismiani. Minulle on lyöty nenän eteen faktoja ja tutkimuksia, joista olen yrittänyt räpistellä haukkumalla keskustelukumppaniani. Silti olen aloittanut saman jankutuksen parin päivän päästä uudestaan, ikäänkuin en olisi koskaan nähnytkään niitä faktoja. Hävettää. Taidan lopettaa mokoman hörhöilyn.
[/quote]
No hehheh. Tää oli jonkun "lihaanin" kirjoittama.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:24"] Olen muutamam aloituksen aloittanut joissa oon vuodatellut elamantilannettani ja oikein rypenyt itsesaalissa. Muutoin en valttamatta olisi kauhuissani, jos nimeni ilmestyisi viesteihini. Kerran mollasin yhta kirjailijaa ja ketju meni joteniin vaarille urille. Se harmitti. Eli se, etta se ketju meni ilkeaksi. [/quote] Mietin että varmaan aika moni lopulta katuu sitä, jos homma menee ilkeäksi. Ei se ole mukavaa kenellekään lopulta. Itsesääli toisaalta on joskus ihan ok. Josus sitä vain kaipaa jotain. Joskus sitä on vaan niin yksinäinen, että kaipaa tukea jostain. Sitten sitä tulee tänne. Ainakin joku näkee sen viestin, vaikka kohta se kyllä kaduttaa. ap [/quote] Juu, ja oma tilanne liikkunut kriisista kriisiin vuosia, joten en halua lahimmaisia kiusata, enka pida paivakirjaa. Oikeastaan se on aika terapeuttista, etta tanne voi suoraan levitella sen itsesaalinsa, kun ei tarvitse ajatella vastaanottajan tunteita (yleensa huolta) ja silti kuitenkin on se jokin vastaanottaja.
[/quote]
Av:n puoleen voi aina kääntyä... Itse olen itkenyt kännissä monta yötä av:n parissa. Onnesi nykyään menee paremmin. Ei kenellekään tutulle voisi niistä asioista avautua. Aika usein täältä saa vielä vertaistukea, kun samanlaisia ihmisiä on melkein aina linjoilla.
ap
Hih, tää on ihan hassu ketju! :D Hassu AP, ootko siellä ihan perjantaitunnelmissa?
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:24"]
Olen muutamam aloituksen aloittanut joissa oon vuodatellut elamantilannettani ja oikein rypenyt itsesaalissa. Muutoin en valttamatta olisi kauhuissani, jos nimeni ilmestyisi viesteihini. Kerran mollasin yhta kirjailijaa ja ketju meni joteniin vaarille urille. Se harmitti. Eli se, etta se ketju meni ilkeaksi.
[/quote]
Mietin että varmaan aika moni lopulta katuu sitä, jos homma menee ilkeäksi. Ei se ole mukavaa kenellekään lopulta.
Itsesääli toisaalta on joskus ihan ok. Josus sitä vain kaipaa jotain. Joskus sitä on vaan niin yksinäinen, että kaipaa tukea jostain. Sitten sitä tulee tänne. Ainakin joku näkee sen viestin, vaikka kohta se kyllä kaduttaa.
ap
[/quote] Juu, ja oma tilanne liikkunut kriisista kriisiin vuosia, joten en halua lahimmaisia kiusata, enka pida paivakirjaa. Oikeastaan se on aika terapeuttista, etta tanne voi suoraan levitella sen itsesaalinsa, kun ei tarvitse ajatella vastaanottajan tunteita (yleensa huolta) ja silti kuitenkin on se jokin vastaanottaja.
[/quote] ja tuon kirjailijaketjun aloitin kiukuspaissani toisen ketjun innoittamana. Tein aloituksen suunnilleen sanasta sanaan sen toisen aloituksen mukaan.Olen aina ollut sita mielta, etta verkossakin ja anonyymina pitaa pystys seisomaan kunnialla sanojensa takana, joten tein juuri omia perussaantojani vastaan.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:53"]
Hih, tää on ihan hassu ketju! :D Hassu AP, ootko siellä ihan perjantaitunnelmissa?
[/quote]
Mä hörpin täällä olutta, mutta olen kyllä suurimman osan ajasta yhtä hassu. ;D Mä olen sellainen syntymähumala-tapaus.
ap
Nautin pienestä provoilusta ja siitä, että saan ihmiset kiihtymään. Hehe niitä kiukkusia kommentteja on hauska lukea ja jättää vastaamatta mihinkään.
Se kun kirjoitin nimeni viestin alle ja painoin lähetä-nappia. Samassa tajusin mitä tapahtui ja laitoin äkkiä lainauksella viestiä että ei sittenkään,ei ole tuon kirjottama tms noloa.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:55"]
[/quote]
Mä hörpin täällä olutta, mutta olen kyllä suurimman osan ajasta yhtä hassu. ;D Mä olen sellainen syntymähumala-tapaus.
ap
[/quote]
Se onkin paras humala :)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:24"] Olen muutamam aloituksen aloittanut joissa oon vuodatellut elamantilannettani ja oikein rypenyt itsesaalissa. Muutoin en valttamatta olisi kauhuissani, jos nimeni ilmestyisi viesteihini. Kerran mollasin yhta kirjailijaa ja ketju meni joteniin vaarille urille. Se harmitti. Eli se, etta se ketju meni ilkeaksi. [/quote] Mietin että varmaan aika moni lopulta katuu sitä, jos homma menee ilkeäksi. Ei se ole mukavaa kenellekään lopulta. Itsesääli toisaalta on joskus ihan ok. Josus sitä vain kaipaa jotain. Joskus sitä on vaan niin yksinäinen, että kaipaa tukea jostain. Sitten sitä tulee tänne. Ainakin joku näkee sen viestin, vaikka kohta se kyllä kaduttaa. ap [/quote] Juu, ja oma tilanne liikkunut kriisista kriisiin vuosia, joten en halua lahimmaisia kiusata, enka pida paivakirjaa. Oikeastaan se on aika terapeuttista, etta tanne voi suoraan levitella sen itsesaalinsa, kun ei tarvitse ajatella vastaanottajan tunteita (yleensa huolta) ja silti kuitenkin on se jokin vastaanottaja. [/quote] ja tuon kirjailijaketjun aloitin kiukuspaissani toisen ketjun innoittamana. Tein aloituksen suunnilleen sanasta sanaan sen toisen aloituksen mukaan.Olen aina ollut sita mielta, etta verkossakin ja anonyymina pitaa pystys seisomaan kunnialla sanojensa takana, joten tein juuri omia perussaantojani vastaan.
[/quote]
Nää palstat on lopulta usein sellainen testi. Miten pysyt sanojesi takana, jos et voi jäädä kiinni? Oletko mukava, jos et voi jäädä ilkeydestä kiinni? Oletko hyvä, jos kukaan ei tiedä, olitko juuri sinä hyvä vai paha? Omat periaatteet joutuu koetukselle. Oletko hyvä, vaikka rangaistusta ei tule? Aika syvällistä oikeastaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:58"]
Nautin pienestä provoilusta ja siitä, että saan ihmiset kiihtymään. Hehe niitä kiukkusia kommentteja on hauska lukea ja jättää vastaamatta mihinkään.
[/quote]
Pientä seikkailua. :D
ap
Se kun kirjoitin nimeni viestin alle ja painoin lähetä-nappia. Samassa tajusin mitä tapahtui ja laitoin äkkiä lainauksella viestiä että ei sittenkään,ei ole tuon kirjottama tms noloa.
[/quote]
Tuo on mun pahin painajaiseni. Onneksi Suomessa on useita mun kanssani saman nimisiä. Toisaalta... Mitä jos joku niistä kirjoittaakin nimensä vahingossa viestin alle, ja joku luulee, että se olin minä? Jos se kirjoittaa vieläpä vaikka jostain alapääkarvoista haukkuen kaikki ajellut majavat, ja siinä on nimi alla...
ap
Ap on kiva :-)
[/quote]
Kiitos. Tässä vahingossa syntynyt nyrkkeilijähymiö nenä poskella: :_D
ap
Nolointa on sen, kun olin kirjoittanut pitkän poliittisen viestin, joka olisi jyrännyt neljän sivun pituisen vassarijankkauksen ja kommunismin puolustelun ellen olisi tehnyt yhtä tyhmää virhettä: En muistanut ettei perintöä veroteta alle 10 000 tms. Vei tehokkaasti pohjan kaikilta muilta argumenteiltani...
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:08"]
Nolointa on sen, kun olin kirjoittanut pitkän poliittisen viestin, joka olisi jyrännyt neljän sivun pituisen vassarijankkauksen ja kommunismin puolustelun ellen olisi tehnyt yhtä tyhmää virhettä: En muistanut ettei perintöä veroteta alle 10 000 tms. Vei tehokkaasti pohjan kaikilta muilta argumenteiltani...
[/quote]
Ja kyllä se potuttaakin aivan uskomattoman paljon. :D Sillä hetkellä tuntuu, että koko maailma on kaatunut, ja sitä on häpäissyt kaikki samanmieliset.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:55"]
[/quote]
ap
[/quote]
Se onkin paras humala :)
[/quote]
Paitsi, jos promilleja on liikaa. XD No on se silloinkin hauskaa aika usein. :D
ap
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:17"]
:D
[/quote]
:-D Mihin hymiöiden nenät on muuten kadonneet? Ennen niillä oli usein nenät?
ap
[/quote]
Hymiötkin ovat jo sortuneet kauneusleikkauksiin.
[/quote]
Se on kai sitä nykyaikaa. Veikkaisin, että hymiöt eivät kuitenkaan ikinä myöntäisi asiaa... Niillä on toisaalta aika lyhyt elinikä, siis yksittäisellä hymiöllä. Pian viesti ja hymiö on kuolleita. Näinpä evoluutio voi olla nopeaa. Tiedä sitten, miten asia on.
ap