Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat noloimmat av-viestisi?

Vierailija
14.11.2014 |

Itse olen itkenyt yksinäisyyttäni ja avautunut kaikenlaisista perversioistani. Kerran suutuin aivan mielettömästi jostain, mikä liittyi nuhaan ja ihmisten neniin. Se oli ainoa kerta, kun olen provosoitunut jostain netissä, ja se oli äärettömän typerä juttu. Suutuin ehkä lähinnä, koska annoin ensin itsestäni todella tyhmän vaikutelman, ja koitin sitten väittelemällä korjata asian, ja suutuin aina vain lisää kun vaikutin aina vain typerämmältä. En oikein edes muista tarkemmin. Olen myös tehnyt useita "kysy jotain" -ketjuja, ja teeskennellyt olevani jokin kuvitteellinen hahmo, joskin se oli hauskaa, ei ehkä niinkään noloa, koska tuskin huijasin ketään. Se oli sellaista hupailua. Ne tosissaan tehdyt "kysy jotain" -ketjut kyllä sitten nolottavat...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:08"]

Nolointa on sen, kun olin kirjoittanut pitkän poliittisen viestin, joka olisi jyrännyt neljän sivun pituisen vassarijankkauksen ja kommunismin puolustelun ellen olisi tehnyt yhtä tyhmää virhettä: En muistanut ettei perintöä veroteta alle 10 000 tms. Vei tehokkaasti pohjan kaikilta muilta argumenteiltani...

[/quote]

Ja kyllä se potuttaakin aivan uskomattoman paljon. :D Sillä hetkellä tuntuu, että koko maailma on kaatunut, ja sitä on häpäissyt kaikki samanmieliset.

ap
[/quote]

Niinpä, ja jokaikinen kanssani eri mieltä oleva tarttui tietenkin heti siihen ja väitti että olen niin elitistinen ja miljoonaperijä etten tuotakaan tiedä. No, elämä on, kyllähän sitä tulee välillä irl päästettyä sammakoita suusta :)

Vierailija
42/44 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:08"] Nolointa on sen, kun olin kirjoittanut pitkän poliittisen viestin, joka olisi jyrännyt neljän sivun pituisen vassarijankkauksen ja kommunismin puolustelun ellen olisi tehnyt yhtä tyhmää virhettä: En muistanut ettei perintöä veroteta alle 10 000 tms. Vei tehokkaasti pohjan kaikilta muilta argumenteiltani... [/quote]   Ja kyllä se potuttaakin aivan uskomattoman paljon. :D Sillä hetkellä tuntuu, että koko maailma on kaatunut, ja sitä on häpäissyt kaikki samanmieliset.   ap [/quote] Niinpä, ja jokaikinen kanssani eri mieltä oleva tarttui tietenkin heti siihen ja väitti että olen niin elitistinen ja miljoonaperijä etten tuotakaan tiedä. No, elämä on, kyllähän sitä tulee välillä irl päästettyä sammakoita suusta :)

[/quote]

Niin juuri, sitä luulee, että jokainen ajattelee nyt, että kaikki ihmisryhmäni edustajat ovat samanlaisia idiootteja tumpeloita. Jotenkin oikeassa elämässä voi aina kuvitella, että sai kuitattua asian naurulla tai selittämällä jotain heti perään, tai ainakaan siitä ei jäänyt todisteita, mustaa valkoisella. Vaikka eihän ihmisen muistiin kuitenkaan jää pysyvästi kovinkaan paljoa. Lähes kaikki unohtuu. :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:08"] Nolointa on sen, kun olin kirjoittanut pitkän poliittisen viestin, joka olisi jyrännyt neljän sivun pituisen vassarijankkauksen ja kommunismin puolustelun ellen olisi tehnyt yhtä tyhmää virhettä: En muistanut ettei perintöä veroteta alle 10 000 tms. Vei tehokkaasti pohjan kaikilta muilta argumenteiltani... [/quote]   Ja kyllä se potuttaakin aivan uskomattoman paljon. :D Sillä hetkellä tuntuu, että koko maailma on kaatunut, ja sitä on häpäissyt kaikki samanmieliset.   ap [/quote] Niinpä, ja jokaikinen kanssani eri mieltä oleva tarttui tietenkin heti siihen ja väitti että olen niin elitistinen ja miljoonaperijä etten tuotakaan tiedä. No, elämä on, kyllähän sitä tulee välillä irl päästettyä sammakoita suusta :)

[/quote]

Niin juuri, sitä luulee, että jokainen ajattelee nyt, että kaikki ihmisryhmäni edustajat ovat samanlaisia idiootteja tumpeloita. Jotenkin oikeassa elämässä voi aina kuvitella, että sai kuitattua asian naurulla tai selittämällä jotain heti perään, tai ainakaan siitä ei jäänyt todisteita, mustaa valkoisella. Vaikka eihän ihmisen muistiin kuitenkaan jää pysyvästi kovinkaan paljoa. Lähes kaikki unohtuu. :D

ap

[/quote]

Jatkan... Siis sitä ajattelee, että ihmisille jää pysyvästi itsestä jotenkin voimakas kuva. Joskus ehkä jääkin, mutta ihmisen muistiin ei todellakaan jää todellakaan juuri mitään monista asioista. Palstoilla kaikki vain on niin äärimmäistä kuitenkaan olematta äärimmäistä. Se tuntuu suurelta, vaikka ei ole. Palstakulttuuri on outoa.

ap

Vierailija
44/44 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:23"]

Kaikki viestit joissa olen yrittänyt puolustella veganismiani. Minulle on lyöty nenän eteen faktoja ja tutkimuksia, joista olen yrittänyt räpistellä haukkumalla keskustelukumppaniani. Silti olen aloittanut saman jankutuksen parin päivän päästä uudestaan, ikäänkuin en olisi koskaan nähnytkään niitä faktoja. Hävettää. Taidan lopettaa mokoman hörhöilyn.

[/quote]

No hehheh. Tää oli jonkun "lihaanin" kirjoittama.

[/quote]

Onko se niin ylitsepääsemättömän käsittämätöntä, että joku vegaani tulisi joskus järkiinsä? Ilmeisesti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän