Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat noloimmat av-viestisi?

Vierailija
14.11.2014 |

Itse olen itkenyt yksinäisyyttäni ja avautunut kaikenlaisista perversioistani. Kerran suutuin aivan mielettömästi jostain, mikä liittyi nuhaan ja ihmisten neniin. Se oli ainoa kerta, kun olen provosoitunut jostain netissä, ja se oli äärettömän typerä juttu. Suutuin ehkä lähinnä, koska annoin ensin itsestäni todella tyhmän vaikutelman, ja koitin sitten väittelemällä korjata asian, ja suutuin aina vain lisää kun vaikutin aina vain typerämmältä. En oikein edes muista tarkemmin. Olen myös tehnyt useita "kysy jotain" -ketjuja, ja teeskennellyt olevani jokin kuvitteellinen hahmo, joskin se oli hauskaa, ei ehkä niinkään noloa, koska tuskin huijasin ketään. Se oli sellaista hupailua. Ne tosissaan tehdyt "kysy jotain" -ketjut kyllä sitten nolottavat...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sinullakin on tekemistä.

Vierailija
2/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 22:53"]

Hyvä että sinullakin on tekemistä.

[/quote]

Täytyy sitä ihmisen jotain puuhata. Pitsiä on kiva virkata, mutta iho hiertyy, ja pitää keksiä jotain muuta välillä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu myönnä mitään?

Täytyy vielä sanoa, etten ole koskaan ollut ilkeä kenellekään. Kerran sanoin jotain ilkeää todella lihaksikkaista miehistä, mutta kirjoitin heti anteeksipyynnön. Ei ollut oikein sanoa niin.

ap

Vierailija
4/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis olin kyllä oikeastaan sen kerran ilkeä, mutta pyysin anteeksi. Ja nyt tämä menee monologiksi.

ap

Vierailija
5/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki persujen jutut ovat idiodismia joita ei riitä kuvamaan häpeä eikä sääli.

Vierailija
6/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:14"]

Kaikki persujen jutut ovat idiodismia joita ei riitä kuvamaan häpeä eikä sääli.

[/quote]

Olisi hienoa, jos tänne tulisi joku toinenkin idiootti avautumaan. :D

ap

Vierailija
7/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:11"]

Eli siis olin kyllä oikeastaan sen kerran ilkeä, mutta pyysin anteeksi. Ja nyt tämä menee monologiksi.

ap

[/quote]

Niin, tästä ketjusta vois tulla noloin ketjusi..

=) No ei vaines..Rupattele vaan siellä..=)

Vierailija
8/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
9/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä sen noloimman kommentin tarkka sisältö oli, mutta olin hionut perusteluitani yhteen aiheeseen ja yritin kirjoittaa oikein älykkään oloisen kommentin, josta huokuisi tietämykseni kyseistä asiaa kohtaan. Ja sitten onnistuin tekemään kaksi kirjoitusvirhettä samaan lauseeseen. Kyllä nolotti.

Vierailija
10/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä esiintyminen, jossa paljastin itseni laittamalla akkamaisesti sydänhymiön loppuun kiitokseksi. Eikä kukaan edes viiduillut aiheesta.

Vierailija
11/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:11"]

ap

[/quote]

Niin, tästä ketjusta vois tulla noloin ketjusi..

=) No ei vaines..Rupattele vaan siellä..=)

[/quote]

On mahdollista, että pian kieriskelen häpeässä, jonka kaltaisesta en ole ennen tiennytkään. :D

Olen muuten myös lapsettomana jakanut paljon kasvatukseen liittyviä viisauksia. Koirien kanssa ne jutut ovat toisaalta aina toimineet, ja koirien koulutus on aika lähellä lasten kasvatusta tai myöskin miesten paimentamista.

ap

Vierailija
12/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viestit joissa olen yrittänyt puolustella veganismiani. Minulle on lyöty nenän eteen faktoja ja tutkimuksia, joista olen yrittänyt räpistellä haukkumalla keskustelukumppaniani. Silti olen aloittanut saman jankutuksen parin päivän päästä uudestaan, ikäänkuin en olisi koskaan nähnytkään niitä faktoja. Hävettää. Taidan lopettaa mokoman hörhöilyn.

Vierailija
13/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:17"]

[/quote]

:-D Mihin hymiöiden nenät on muuten kadonneet? Ennen niillä oli usein nenät?

ap

Vierailija
14/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamam aloituksen aloittanut joissa oon vuodatellut elamantilannettani ja oikein rypenyt itsesaalissa. Muutoin en valttamatta olisi kauhuissani, jos nimeni ilmestyisi viesteihini. Kerran mollasin yhta kirjailijaa ja ketju meni joteniin vaarille urille. Se harmitti. Eli se, etta se ketju meni ilkeaksi.

Vierailija
15/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:18"]

En muista mikä sen noloimman kommentin tarkka sisältö oli, mutta olin hionut perusteluitani yhteen aiheeseen ja yritin kirjoittaa oikein älykkään oloisen kommentin, josta huokuisi tietämykseni kyseistä asiaa kohtaan. Ja sitten onnistuin tekemään kaksi kirjoitusvirhettä samaan lauseeseen. Kyllä nolotti.

[/quote]

Oijoi. Kirjoitusvirheet. Mutta senhän voi ajatella johtuvan kosketusnäytöstä tai vaikka siitä, että on juuri matkustanut toiselle puolen maailmaa johonkin tärkeään konferenssiin, ja jetlaaki vaivaa..

ap

Vierailija
16/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:18"]

Miehenä esiintyminen, jossa paljastin itseni laittamalla akkamaisesti sydänhymiön loppuun kiitokseksi. Eikä kukaan edes viiduillut aiheesta.

[/quote]

Ehkä joku mies ajatteli, että sydänhymiöitä voi nyt käyttää vapaasti sukupuolesta riippumatta. :D Sun sisäinen miehesi kuulostaa mukavalta tyypiltä. <3

ap

Vierailija
17/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:23"]

Kaikki viestit joissa olen yrittänyt puolustella veganismiani. Minulle on lyöty nenän eteen faktoja ja tutkimuksia, joista olen yrittänyt räpistellä haukkumalla keskustelukumppaniani. Silti olen aloittanut saman jankutuksen parin päivän päästä uudestaan, ikäänkuin en olisi koskaan nähnytkään niitä faktoja. Hävettää. Taidan lopettaa mokoman hörhöilyn.

[/quote]

Nurkkaan ahdistettuna sitä hyökkää. :) Virheistään ei koskaan opi, jos niitä ei myönnä. Me kaikki ollaan joskus aika typeriä, mutta mielestäni siinä on jotain sympaattista. Joskus koko av vaikuttaa melko sympaattiselta.

ap

Vierailija
18/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:24"]

Olen muutamam aloituksen aloittanut joissa oon vuodatellut elamantilannettani ja oikein rypenyt itsesaalissa. Muutoin en valttamatta olisi kauhuissani, jos nimeni ilmestyisi viesteihini. Kerran mollasin yhta kirjailijaa ja ketju meni joteniin vaarille urille. Se harmitti. Eli se, etta se ketju meni ilkeaksi.

[/quote]

Mietin että varmaan aika moni lopulta katuu sitä, jos homma menee ilkeäksi. Ei se ole mukavaa kenellekään lopulta.

Itsesääli toisaalta on joskus ihan ok. Josus sitä vain kaipaa jotain. Joskus sitä on vaan niin yksinäinen, että kaipaa tukea jostain. Sitten sitä tulee tänne. Ainakin joku näkee sen viestin, vaikka kohta se kyllä kaduttaa.

ap

Vierailija
19/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:17"]

[/quote]

:-D Mihin hymiöiden nenät on muuten kadonneet? Ennen niillä oli usein nenät?

ap

[/quote]

Hymiötkin ovat jo sortuneet kauneusleikkauksiin.

Vierailija
20/44 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 23:24"]

[/quote]

Mietin että varmaan aika moni lopulta katuu sitä, jos homma menee ilkeäksi. Ei se ole mukavaa kenellekään lopulta.

Itsesääli toisaalta on joskus ihan ok. Josus sitä vain kaipaa jotain. Joskus sitä on vaan niin yksinäinen, että kaipaa tukea jostain. Sitten sitä tulee tänne. Ainakin joku näkee sen viestin, vaikka kohta se kyllä kaduttaa.

ap
[/quote] Juu, ja oma tilanne liikkunut kriisista kriisiin vuosia, joten en halua lahimmaisia kiusata, enka pida paivakirjaa. Oikeastaan se on aika terapeuttista, etta tanne voi suoraan levitella sen itsesaalinsa, kun ei tarvitse ajatella vastaanottajan tunteita (yleensa huolta) ja silti kuitenkin on se jokin vastaanottaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi