Tiputin raskauskilot kuukaudessa päättäväisyydellä ja ennen kaikkea
mieheni tuella. Mies hoiti lapsia kun olin lenkillä ja jumpassa, lisäksi osti kaupasta terveellistä ruokaa ja antoi minun nukkua välillä täysiä öitä.
-7kg ja olen aivan sama likka kuin tavatessamme. Joten älkää miehet valittako, tehkää jotain.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:49"]
Ahaa. En edes miettinyt mitään kilojen pudottamista, itsestään lähtivät joka synnytyksen jälkeen ajastaan. Mies ei koskaan ole huomautellut raskauskiloistani tai tarpeesta niitä pudottaa. Kyllä sitä parisuhteet näköjään voivat perustua hyvinkin erilaisille kantimille.
[/quote]
Luuletko sä jotenkin, että ihmiset pudottaa raskauskilot vain, jos mies niistä huomauttelee tai ettei parisuhde menisi?
[/quote]
Onko muitakin syitä? Itsetunnon ollessa kohdillaan muutama lisäkio vauva-aikana ei hetkauta mihinkään suuntaan.
[/quote]
Itse pudotin kilot ihan vain oman itseni takia. Ei huonon itsetunnon takia, vaan siksi, etten tuntenut isompaa kroppaa omakseni ja halusin käyttää samoja vaatteita kuin ennenkin.
Ai, mä tiputin 8 raskauskiloani karppaamalla eikä se vaatinut minkäänlaista itseekuria, koska oli niin mukavaa. Mun mies ois saanu halosta päähän, jos olisi jotenkin "osallistunut" asiaan. Perkele. Anna mun hoitaa laiharini ihan itse!!! Ja sainkin hoitaa itse :)
Mun mies ei mun kiloja tuijottele, eikä mun ulkonäköä kommentoi, sellainen on niin lapsellista.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:36"]
Ei sitten ap löytänyt parempaa aihetta itsensä kehumiseen.
[/quote]
Niinpä, tai alempaa, kuten mä ensin sanasi luin
Ei kannata muuten ap liikaa ajatella että tuo olisi omaa tai miehen ansiota. Minulle tuli 15 raskauskiloa. Suuri osa jäi laitokselle, ja mahduin raskautta edeltäviin pillifarkkuihini jo kaksi viikkoa synnytyksestä. Vuoden päästä olin entisissä mitoissani. En koskaan yrittänyt laihduttaa, söin herkkuja mielin määrin, ulkoilin ja urheilin kun huvitti ja imetin vauvaani. Olin 27-vuotias ensisynnyttäjä.
Elimistö ei ole kone. Jokaisella kilot kertyvät ja lähtevät ihan riippuen perimästä, aineenvaihdunnasta, iästä ja muista henkilökohtaisista asioista. Minusta joku pikainen kuntokuuri on järjetöntä, jos voi saman ajan käyttää vauvansa hoitoon ja perheen kanssa olemiseen tai vastaavasti asioihin joista nauttii. En sellaiseen käytetyllä ajalla kehuskelisi, enkä sitä muilta vaatisi.