Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiputin raskauskilot kuukaudessa päättäväisyydellä ja ennen kaikkea

Vierailija
14.11.2014 |

mieheni tuella. Mies hoiti lapsia kun olin lenkillä ja jumpassa, lisäksi osti kaupasta terveellistä ruokaa ja antoi minun nukkua välillä täysiä öitä.

-7kg ja olen aivan sama likka kuin tavatessamme. Joten älkää miehet valittako, tehkää jotain.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä 3 kg jäljellä "vauva" n. 93 kk ;)

Vierailija
22/84 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta painoin 65 kg. Raskauden lopussa 82 kg. Synnytyksen jälkeen 66 kg. Muutama kuukausi synnytyksestä ja painoin 55 kg, tosin painan edelleen sen 55 kg. Synnytyksestä on nyt puolitoista vuotta. En ole tyytyväinen, lihotan itseäni. Näytän liian hoikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minä sain 10 raskauskiloa ja olen nyt 18kg pudottanut. Lapsi 1kk. ;)

Vierailija
24/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo hikijumpat yms saisi aloittaa vasta jälkitarkastuksen jälkeen

Vierailija
25/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani on jo 10kk. 10kg tippui itsestään, loput oli pakko laihduttaa.

Ap

Vierailija
26/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä ollu tosi reipas! Itse juuri synnyttäneenä sanoin miehelleni että saa/pitää alkaa mun omaksi valmentajaksi. Myös Rakas susta on tullut pullukkka- ohjelma motivoi mua. :) Kyllä sillä on paljo vaikutusta kun mies kerjää kaveriksi lenkille, eihän sitä edes kehtaa jäähä sohvalle makaan. :D

Vierailija
27/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli raskaudessa yli 30 kiloa. 56 kiloa painoin ennen raskautta ja 88 kiloa loppuraskaudessa. En usko että ap olisi tällaisia kiloja kuukaudessa pudottanut, katsos kun monille niitä kiloja tulee vähän enemmän kuin 7!

Vierailija
28/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, onnea vaan. Iso painonpudotus yhdessä kuukaudessa.

Oliko sulla tuo 7 ylimääräistä kiloa siis ennen laitokselle menoa vai sieltä tulon jälkeen? Joskus jää epäselväksi mitä ihmiset tarkoittaa, ja noihin raskauskiloihin lasketaan myös se ihan normaali painonnousukin (vauva siellä mahassa painaa jonkun verran).

Vierailija
29/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiputin raskauskilot lepäämällä, syömällä ja imettämällä. Ei mennyt kuukauttakaan. Suurin osa jäi sairaalaan muiden iloksi.

Vierailija
30/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin latokselle mennessä 75, sieltä lähtiessä 65, imetysaikaimetysaikana tuli +2 ja nyt siis painan 60kg, yhtäpaljon kuin ennen raskautta.

Ap

Vierailija
31/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä taas painoin synnäriltä lähtiessä vähemmän ku ennen raskautta. Nih. 

Vierailija
32/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 7kg jäljellä jälkitarkistuksessa, pudotin ne ja 13kg muuten vain seuraavan 6kk aikana. Ihan vaan syömällä terveellisemmin ja vaunulenkkeilemällä päivittäin.

Vierailija
33/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole tiputtanut yhtään raskauskiloa, koska imettäessä ei saa laihduttaa. Olen syönyt monipuolisesti ja terveellisesti ja liikkunut kohtalaisesti (enemmänkin haluaisin, mutta ei ole ollut oikein mahdollisuuksia siihen ajan ja terveyden puolesta), mutta paino ei ole pudonnut.

Vierailija
34/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Taisi 6 vk mennä lähtöpainoon pääsemiseen, 10 viikossa synnytyksestä olin jo 6 kg alle raskautta edeltäneen painon. Ja lähtöpaino oli siis BMI 22, pudotin vielä BMI 20:een päättäväisyydellä. Vaan eipä olisi tosiaan tullut mitään ilman miehen tukea.

Vierailija
35/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei se laihduttaminen rakettitiedettä ole. Mikä tässä nyt oli niin ihmeellistä?

Vierailija
36/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:42"]Minä taas en ole tiputtanut yhtään raskauskiloa, koska imettäessä ei saa laihduttaa. Olen syönyt monipuolisesti ja terveellisesti ja liikkunut kohtalaisesti (enemmänkin haluaisin, mutta ei ole ollut oikein mahdollisuuksia siihen ajan ja terveyden puolesta), mutta paino ei ole pudonnut.
[/quote]

Saa imettäessä laihduttaa. Maltilla kun laihduttaa. Maito ei lopu jos syö rasvaa ja juo nestettä. Ympäristömyrkkyjutut on liioittelua.

T. Terveydenhoitaja

Vierailija
37/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:44"]Niin, ei se laihduttaminen rakettitiedettä ole. Mikä tässä nyt oli niin ihmeellistä?
[/quote]

Mies on suuri apu laihduttamisessa, kun äiti-ihmisestä kyse. Miehille vinkiksi.

Vierailija
38/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:42"]Minä taas en ole tiputtanut yhtään raskauskiloa, koska imettäessä ei saa laihduttaa. Olen syönyt monipuolisesti ja terveellisesti ja liikkunut kohtalaisesti (enemmänkin haluaisin, mutta ei ole ollut oikein mahdollisuuksia siihen ajan ja terveyden puolesta), mutta paino ei ole pudonnut.
[/quote]

Höpö höpö. Kyllä imettäessä saa laihduttaa, kunhan katsoo ettei vaikuta maidontuloon.

T. Nro 13, -20 kg kymmenessä viikossa, lapsi kasvaa täysimetettynä yläkäyrällä.

Vierailija
39/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:42"]Minä taas en ole tiputtanut yhtään raskauskiloa, koska imettäessä ei saa laihduttaa. Olen syönyt monipuolisesti ja terveellisesti ja liikkunut kohtalaisesti (enemmänkin haluaisin, mutta ei ole ollut oikein mahdollisuuksia siihen ajan ja terveyden puolesta), mutta paino ei ole pudonnut. [/quote] Saa imettäessä laihduttaa. Maltilla kun laihduttaa. Maito ei lopu jos syö rasvaa ja juo nestettä. Ympäristömyrkkyjutut on liioittelua. T. Terveydenhoitaja

[/quote]

Mä en voi syödä tämän vähempää, kun sitten maito alkaa ehtyä. Mun mielestä sun ei terveydenhoitajana kannata alkaa neuvoa tuntemattomia ihmisiä tällaisissa asioissa, kun et yhtään tiedä, millainen heidän tilanteensa on, varsinkaan antaa tuollaisia ylimalkaisia "syö rasvaa ja juo nestettä" -tyyppisiä vinkkejä. Anteeksi vain. Normaalisti ei ole tapana sanoa näin suoraan.

Vierailija
40/84 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. En edes miettinyt mitään kilojen pudottamista, itsestään lähtivät joka synnytyksen jälkeen ajastaan. Mies ei koskaan ole huomautellut raskauskiloistani tai tarpeesta niitä pudottaa. Kyllä sitä parisuhteet näköjään voivat perustua hyvinkin erilaisille kantimille.