Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehille flirttaillaan?

Vierailija
25.09.2021 |

kehunko vaikka paitaa tms. vai mitenkä?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissivako, kamelinvarvas esiin, persvakotrikoot. Silkonitissit, kumihuulet, tekotukka, tekokynnet, tekoripset jne.

Jos näitä, ei käy. Tyhmä halpa pajatso.

M32

Vierailija
82/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pitkälti persoonakysymys tosiaan. Kaikki hohkaa olemuksestani heti ulos enkä ole kovin hyvä peittelemään muita tunteita kuin syvälle kätkettyä surua, joten kun mies on mielestäni kuuma, katsekontakti tiivistyy automaattisesti ja lantion kulma muuttuu. Onneksi olen hyvä lukemaan muiden eleitä, joten tämä yleensä napsahtaa päälle vain, jos on yhtään vastakaikua.

Ehkä flirttailun sijaan voisi koettaa olla avoimempi niin ettei ainakaan heti peitä fiiliksiä? Aikuisena olen itsekin hieman sentään oppinut hillitsemään, niin uskon että voluumin nostokin voi onnistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä flirtin voi jakaa kahteen ryhmään.

Jos on joku, josta on kiinnostunut ja haluaisi mahdollisesti jotain pidempiaikaista niin flirtin pitää olla lähellä normaalia jutustelua. Auttamatta siinä nauraa paljon, katsoo silmiin ja juttelee kaikesta maan ja taivaan välillä.

Jos taas on baarissa pokailemassa ja tapaa tyypin mahdollisesti ensimmäisen ja viimeisen kerran niin vaikutus tehdään hauskoilla, yllättävillä jutuilla ja flirtti on selkeää flirttiä eikä jutustelua tulevan viikon säästä.

Vierailija
84/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me miehet olemme yleensä huonoja tulkitsemaan hienovaraisia vihjeitä, vinkkejä tai flirttejä. Siksi suosittelisin, että otat mahdollisimman selkeän ja suoran lähestymistavan. Hymyilet, keskustelet ja vaikka ihan sanot olevasi miehestä kiinnostunut. Ainakin itse miehenä arvostaisin tuollaista lähestymistä.

Musta tuntuisi tosi kiusalliselta sanoa jollekin tai kuulta joltakin toiselta "mä oon kiinnostunu susta".

N21

Mutta kenestäkään miehestä ei. Sinä voit lähestyä miestä hyvin noilla sanoilla, koska meidän kanssa ei tarvitse opetella ja käyttää mitään "the gamea".

Vierailija
85/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näytää tisua ja kysyy mieheltä että haluaako puristaa tai maistaa on semmoinen mistä ei voi kukaan erehtyä.

Vierailija
86/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on joku, josta on kiinnostunut ja haluaisi mahdollisesti jotain pidempiaikaista niin flirtin pitää olla lähellä normaalia jutustelua. Auttamatta siinä nauraa paljon, katsoo silmiin ja juttelee kaikesta maan ja taivaan välillä.

Jos taas on baarissa pokailemassa ja tapaa tyypin mahdollisesti ensimmäisen ja viimeisen kerran niin vaikutus tehdään hauskoilla, yllättävillä jutuilla ja flirtti on selkeää flirttiä eikä jutustelua tulevan viikon säästä.

Jos olet nainen, niin tämä onnistuu. Mies joutuu näkemään paljon enemmän vaivaa.

Vierailija
87/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta maailman helpoin tapa flirtata miehelle on viedä sille lämmin kahvi/jokin herkku kuten täytetty bagel.

Miehille ei KOSKAAN tehdä sellaista ystävällisyyttään, se imartelee AINA ja jos mies palauttaa palveluksen, niin teillä on jo valmiiksi kivan lämpöiset välit. Tämä toimii etenkin meidän ujojen ihmisten kesken, koska tällä tavoin myös mies saa kasata ajatuksiaan ennen omaa peliliikettään ja myös nainen voi olla aloitteellinen (en veisi kukkia miehelle). Ja jos vastapalvelusta ei kuulu, niin eipähän tarvitse jäädä arvailemaan.

Lisäksi: onhan se imartelevaa, jos joku tuo herkun. Voit kysellä ruoka-allergiat ja kahvimieltymykset läpi small talkin hengessä.

Toisekseen: jos kääreeseen tai mukiin piirtää sydämen, niin viesti ei voisi olla selvempi.

Ihan paras keino.

Vierailija
88/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkaa pyllynsilmää

Vierailija
89/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, niin tämä onnistuu. Mies joutuu näkemään paljon enemmän vaivaa.

Nainen olen. Miksi tämä ei toimisi miehelle?

Vierailija
90/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarojen välin raottaminen ja pientä vilauttelu. Näillä pääsee alkuun. Toimii kaikille osapuolille vauvasta vaariin.

Vierailija
91/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen normaalin ystävällinen, luullaan että flirttailen. Ja kun oikeasti flirttailen, heikompia pelottaa. Saatan vaikka suoraan kysyä, milloin toinen aikoo suudella tms. Joudun harkitsemaan asut aina tarkkaan etteivät paljasta yhtään liikaa, pakko itsekin myöntää että jos vaatteet välittäisi samaa viestiä niin vaikutelma ei olisi kovinkaan edullinen.

Enpä tiedä siis. Pulma se on näinkin päin? Tai valjasta sisäinen kissapetosi jne muuta kornia?

Vierailija
92/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kyseli neuvoja miten nainen voisi flirttailla miehille.

Vierailija
93/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile ja viipyilevä katse, kun ohi kävelet. Toista sama vaikka tunnin päästä.

Vierailija
94/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsekontakti

Kyselet kiinnostuneena (katsekontakti)

Hihität hassuille jutuille

Nojaat leukaa kättä vasten ja toisella kiherrät hiuksiasi (katsekontakti)

Hakeudut lähikontaktiin, niin että mies tuntee jännittyneen hengityksesi ja pulssisi

Kumarrut niin lähelle niin että hiuksesi hipaisee

Kosketat kevyesti selkää, hartioita tai käsivarsia

"sä oot treenannu"

Itsellä flirttailu lähtee siitä, että ajattelen positiivisesti siitä miehestä jolle flirttaan. Flirttailu ei edellytä mitään vakavaa kiinnostusta, mutta siitä tulee väistämättä kiusallista jos ei pidä toista puoleensavetävänä tai viehättävänä millään tasolla.

Tätä on vaikea myöntää kuulostamatta bimbolta, mutta rehellisesti sanottuna heitän hymyjen ja viipyilevien katseiden sekaan aimo annoksen ihailua. Siis jos mies kertoo jotain sellaista, josta selvästi on itse ylpeä, niin annan tunteelle hienovaraista ihailevaa vastakaikua.

Tilanteesta riippuen saatan keskustelun lomassa tiputella syöttejä, eli näennäisen viattomia mielikuvia, joita on mahdollisuus mielessään kehitellä intiimimpään suuntaan. Niillä on hyvä testata vähän missä mennään. Jos mies ei reagoi niihin, se tarkoittaa ettei hän ole lainkaan virittynyt flirttiin ja silloin ei ehkä ole hyvä jatkaa. Mutta jos leikkisä vire on molemminpuolinen, niin pieni mielikuvituksen stimulointi tuo siihen hauskan lisän.

Hmm... millaisia syöttejä? Kerropa vähän konkreettisia esimerkkejä? Minä olen aina puupökkelömäisen asiallinen ja sosiaalisilta taidoiltani sen verran yksinkertainen, etten kykene tietoisesti heittelemään mitään syöttejä kenellekään. Olisi hauska kuulla miten jotkut tekee sen?

Vaikea antaa konkreettisia esimerkkejä, kun ne tulevat siinä hetkessä ja ylipäätään riippuvat tilanteesta. Pitää tunnustella minkälaiset syötit ovat paikallaan missäkin tilanteessa.

Syötti ei toimi irrallisena lausahduksena, vaan se pitää ujuttaa luontevasti osaksi keskustelua, ja myös siksi niitä on niin vaikea kirjoittaa auki. Ne ovat sellaisia heittoja, joilla kartoitetaan mitä pinnan alla on ja kannattaako jäädä uistelemaan pidempään 😉

Vierailija
95/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille ja flirttaillaan vaan ikään ja sukupuoleen katsomatta toisillemme huomennakin :)

Se on mukavaa arjen piristystä, vaikkei johtaisikaan suureen rakkaustarinaan. 

Vierailija
96/97 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ylipainoinen, rumahko nainen. Kerran olen yrittänyt jutella bussipysäkillä erään miehen kanssa, niin tämä mies purskahti nauruun ja käänsi selkänsä. Mihknkään tinderiin en kehtaa mennä naurettavaksi.

Voisit laihduttaa. Usein miehet katsovat vartaloa ekana ja vasta sitten naamaa. Jos on terveellisesti elävä, urheileva mies niin tuskin sellainen kelpuuttaa mitään telaketjutankkia. 

Vierailija
97/97 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunget vaan seuraan ja moikkailet, vaikka sillä olisi naishenkilö vieressä. Näinhän te teette, jotka iskette varattuja miehiä.

Just näin, ja tervehdit aviomiestä mutta et vaimoa. Kyllä se siitä selväksi jo tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän