Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehille flirttaillaan?

Vierailija
25.09.2021 |

kehunko vaikka paitaa tms. vai mitenkä?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu kun Suomalaiset naiset eivät osaa luonnostaan flirttailua? Osa osaa flirttalilun, mutta aika harva. Itse olen havainnut että ei tarvitse mennä sen kauemmaksi kuin meidän naapurimaihin, niin naiset myös flirttailevat jos he ovat kiinnostuneita. Eikä sen tarvitse olla kuin hymy ja tulla keskustelemaan hyvin yksinkertaista asioista, vaikka säästä. Siitä se keskustelu jatkuu, jos on jatkuakseen. Ensimmäisellä viidellä sanalla murretaan se muuri ja loppu etenee itsestään jos kiinnostus on molemmin puolista.

Rehellisyyden nimissä. Eikä me Suomalaiset miehet olla yhtään sen parempia flirttailijoita, ja se aloitus kynnys on yhtä korkealla kuin naisillakin.

Vierailija
62/97 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso silmiin ja hivele munaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
64/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä meetoo maailmassa.  älä pilaa meidän tunnelmaa.

Vierailija
65/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet vaan suoraan juttelemaan, jos silmäpeli ei onnistu.

Olen ilmeisesti tajunnut sen naisten mulkoilut väärin. Naiset kun valittavat parisuhteessa että miksi mies ei puhu niin miksi naiset eivät voi puhua ennen parisuhdetta?

Vierailija
66/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpsyttelet silmiä yksi kerrallaan, heilautat tukkaa ja hymyilet salaperäisesti. Lopuksi heiluttelet vielä rintoja. Sillälailla minä ainakin ymmärrän naisen olevan saavutettavissa.

Vierailija
67/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä jos olet ylipainoinen. Näytät nololta.

Vierailija
68/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot vain kohti merkitsevästi.

Vierailija
69/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan tuhmia. Esim. kokouksessa.

Vierailija
70/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata. Miehet lähestyy jos tarpeen.

Vierailija
71/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge jatkuvasti seuraan. Hymyile ääliömäisesti, puhu, puhu, puhu.

Vierailija
72/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ovelle, tuo suklaata.

Vierailija
73/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunge jatkuvasti seuraan. Hymyile ääliömäisesti, puhu, puhu, puhu.

Älä nyt herran jumala ala rasittavaksi kälättäjäksi joka puhuu pelkästään puhumisen ilosta ilman asiaa

Vierailija
74/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet olemme yleensä huonoja tulkitsemaan hienovaraisia vihjeitä, vinkkejä tai flirttejä. Siksi suosittelisin, että otat mahdollisimman selkeän ja suoran lähestymistavan. Hymyilet, keskustelet ja vaikka ihan sanot olevasi miehestä kiinnostunut. Ainakin itse miehenä arvostaisin tuollaista lähestymistä.

Voi kun olisikin vähän helpompaa.

Olen silti samaa mieltä, että mikään ei voita spontaania ystävällisyyttä tai small talkia. Kunpa ajat muuttuisivat vähän helpommaksi tämän suhteen.

Meillä ei ole Suomessa oikein tapana tuo jutustelu vieraiden kanssa, tuttavuudenteko. Miten paljon voisi ilahduttaa ja ehkä siitä lähteäkin jotain.

Vierailija
75/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo (luomuviljelijä) kirjoitti:

Räpsyttelet silmiä yksi kerrallaan, heilautat tukkaa ja hymyilet salaperäisesti. Lopuksi heiluttelet vielä rintoja. Sillälailla minä ainakin ymmärrän naisen olevan saavutettavissa.

Tuommoisella naisella on jotain konnuuksia mielessä.

Vierailija
76/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisessä meetoo maailmassa.  älä pilaa meidän tunnelmaa.

Tuo on just sitä uhriutumista jota vastaan jokaisen on tapeltava. Niin miesten kuin naisten.

Terveen järjen on lopulta voitettava tässäkin.

Vierailija
77/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän johtuu kun Suomalaiset naiset eivät osaa luonnostaan flirttailua? Osa osaa flirttalilun, mutta aika harva. Itse olen havainnut että ei tarvitse mennä sen kauemmaksi kuin meidän naapurimaihin, niin naiset myös flirttailevat jos he ovat kiinnostuneita. Eikä sen tarvitse olla kuin hymy ja tulla keskustelemaan hyvin yksinkertaista asioista, vaikka säästä. Siitä se keskustelu jatkuu, jos on jatkuakseen. Ensimmäisellä viidellä sanalla murretaan se muuri ja loppu etenee itsestään jos kiinnostus on molemmin puolista.

Rehellisyyden nimissä. Eikä me Suomalaiset miehet olla yhtään sen parempia flirttailijoita, ja se aloitus kynnys on yhtä korkealla kuin naisillakin.

Monet on ujoja tai ujohkoja. Siitä se johtuu. Toisaalta osataan myös ilahtua huomiosta.

Vai puhunko nyt vain omasta puolestani?

Vierailija
78/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylipainoinen, rumahko nainen. Kerran olen yrittänyt jutella bussipysäkillä erään miehen kanssa, niin tämä mies purskahti nauruun ja käänsi selkänsä. Mihknkään tinderiin en kehtaa mennä naurettavaksi.

Vierailija
79/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoiko mies luvan flirttailla?

#metoo

Vierailija
80/97 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ylipainoinen, rumahko nainen. Kerran olen yrittänyt jutella bussipysäkillä erään miehen kanssa, niin tämä mies purskahti nauruun ja käänsi selkänsä. Mihknkään tinderiin en kehtaa mennä naurettavaksi.

4/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi