Miten miehille flirttaillaan?
Kommentit (97)
Nykyisessä meetoo maailmassa. älä pilaa meidän tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan suoraan juttelemaan, jos silmäpeli ei onnistu.
Olen ilmeisesti tajunnut sen naisten mulkoilut väärin. Naiset kun valittavat parisuhteessa että miksi mies ei puhu niin miksi naiset eivät voi puhua ennen parisuhdetta?
Räpsyttelet silmiä yksi kerrallaan, heilautat tukkaa ja hymyilet salaperäisesti. Lopuksi heiluttelet vielä rintoja. Sillälailla minä ainakin ymmärrän naisen olevan saavutettavissa.
Älä tee sitä jos olet ylipainoinen. Näytät nololta.
Puhutaan tuhmia. Esim. kokouksessa.
Joo ei kannata. Miehet lähestyy jos tarpeen.
Tunge jatkuvasti seuraan. Hymyile ääliömäisesti, puhu, puhu, puhu.
Vierailija kirjoitti:
Tunge jatkuvasti seuraan. Hymyile ääliömäisesti, puhu, puhu, puhu.
Älä nyt herran jumala ala rasittavaksi kälättäjäksi joka puhuu pelkästään puhumisen ilosta ilman asiaa
Vierailija kirjoitti:
Me miehet olemme yleensä huonoja tulkitsemaan hienovaraisia vihjeitä, vinkkejä tai flirttejä. Siksi suosittelisin, että otat mahdollisimman selkeän ja suoran lähestymistavan. Hymyilet, keskustelet ja vaikka ihan sanot olevasi miehestä kiinnostunut. Ainakin itse miehenä arvostaisin tuollaista lähestymistä.
Voi kun olisikin vähän helpompaa.
Olen silti samaa mieltä, että mikään ei voita spontaania ystävällisyyttä tai small talkia. Kunpa ajat muuttuisivat vähän helpommaksi tämän suhteen.
Meillä ei ole Suomessa oikein tapana tuo jutustelu vieraiden kanssa, tuttavuudenteko. Miten paljon voisi ilahduttaa ja ehkä siitä lähteäkin jotain.
Teppo (luomuviljelijä) kirjoitti:
Räpsyttelet silmiä yksi kerrallaan, heilautat tukkaa ja hymyilet salaperäisesti. Lopuksi heiluttelet vielä rintoja. Sillälailla minä ainakin ymmärrän naisen olevan saavutettavissa.
Tuommoisella naisella on jotain konnuuksia mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisessä meetoo maailmassa. älä pilaa meidän tunnelmaa.
Tuo on just sitä uhriutumista jota vastaan jokaisen on tapeltava. Niin miesten kuin naisten.
Terveen järjen on lopulta voitettava tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu kun Suomalaiset naiset eivät osaa luonnostaan flirttailua? Osa osaa flirttalilun, mutta aika harva. Itse olen havainnut että ei tarvitse mennä sen kauemmaksi kuin meidän naapurimaihin, niin naiset myös flirttailevat jos he ovat kiinnostuneita. Eikä sen tarvitse olla kuin hymy ja tulla keskustelemaan hyvin yksinkertaista asioista, vaikka säästä. Siitä se keskustelu jatkuu, jos on jatkuakseen. Ensimmäisellä viidellä sanalla murretaan se muuri ja loppu etenee itsestään jos kiinnostus on molemmin puolista.
Rehellisyyden nimissä. Eikä me Suomalaiset miehet olla yhtään sen parempia flirttailijoita, ja se aloitus kynnys on yhtä korkealla kuin naisillakin.
Monet on ujoja tai ujohkoja. Siitä se johtuu. Toisaalta osataan myös ilahtua huomiosta.
Vai puhunko nyt vain omasta puolestani?
Minä olen ylipainoinen, rumahko nainen. Kerran olen yrittänyt jutella bussipysäkillä erään miehen kanssa, niin tämä mies purskahti nauruun ja käänsi selkänsä. Mihknkään tinderiin en kehtaa mennä naurettavaksi.
Antoiko mies luvan flirttailla?
#metoo
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylipainoinen, rumahko nainen. Kerran olen yrittänyt jutella bussipysäkillä erään miehen kanssa, niin tämä mies purskahti nauruun ja käänsi selkänsä. Mihknkään tinderiin en kehtaa mennä naurettavaksi.
4/5
Mistähän johtuu kun Suomalaiset naiset eivät osaa luonnostaan flirttailua? Osa osaa flirttalilun, mutta aika harva. Itse olen havainnut että ei tarvitse mennä sen kauemmaksi kuin meidän naapurimaihin, niin naiset myös flirttailevat jos he ovat kiinnostuneita. Eikä sen tarvitse olla kuin hymy ja tulla keskustelemaan hyvin yksinkertaista asioista, vaikka säästä. Siitä se keskustelu jatkuu, jos on jatkuakseen. Ensimmäisellä viidellä sanalla murretaan se muuri ja loppu etenee itsestään jos kiinnostus on molemmin puolista.
Rehellisyyden nimissä. Eikä me Suomalaiset miehet olla yhtään sen parempia flirttailijoita, ja se aloitus kynnys on yhtä korkealla kuin naisillakin.