Miten miehille flirttaillaan?
Kommentit (97)
Jotkut suomalaiset miehet antavat naisten hoitaa itsensä jättämään perheensä FB: ssä ja IG: ssä. Nämä kullankaivajat ovat erittäin hyviä saamaan miehiä tällä tavalla.
Olen mies ja minusta kannattaa olla niin suora ja verbaalinen kuin mahdollista.
Minä olen ollut pitkässä avoliitossa ja nyt kymmenisen vuotta naimisissa. Nämä molemmat naiset ovat kertoneet useista yhteiseen tuttavapiiriin kuuluneista naisista, jotka ovat heidän käsityksensä mukaan flirttailleet minulle. Itse en ole huomannut mitään, en kertaakaan. Varmasti osa miehistä on minun kaltaisiani. Jos joku sanoisi tuon ”Olen kiinnostunut sinusta”, siihen varmasti reagoisin.
No ihan vaan jutellaan kivasti ja normaalisti. Ihme ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut pitkässä avoliitossa ja nyt kymmenisen vuotta naimisissa. Nämä molemmat naiset ovat kertoneet useista yhteiseen tuttavapiiriin kuuluneista naisista, jotka ovat heidän käsityksensä mukaan flirttailleet minulle. Itse en ole huomannut mitään, en kertaakaan. Varmasti osa miehistä on minun kaltaisiani. Jos joku sanoisi tuon ”Olen kiinnostunut sinusta”, siihen varmasti reagoisin.
Oletkohan minun mieheni?
Minunkaan mies ei ikinä ole huomannut, että joku nainen on ollut kiinnostunut ja vihjaillut asiasta. Olen ollut pöyristynyt, miten laput silmillä hän kulkee. Vai onko niin, että vain naiset osaavat lukea näitä hienovaraisia vihjeitä?
Minä näen heti, kuka katsoo ketä ja millä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla INTJ tai INTP? Sen tyypin naiset voi olla vähän koomisia, koska ovat niin kömpelöitä just siinä, missä naiset on yleensä parempia kuin miehet. Mutta herttaisia siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi.
INTJ ehkä. INTP:llä on NE toisiksi vahvin funktio, mikä tarkoittaa, että he pystyvät sosiaalisissa tilanteissa muuntamaan itsensä miksi tahansa. Lyhyeksi aikaa.
Ai pystyvät? Täällä INTP enkä tunnista tuosta itseäni.
Suurin osa ihmisistä, jotka kuvittelevat olevansa INTP:tä eivät ole. Auksiliaarinen NE tarkoittaa sitä, että ihmiset usein erehtyvät sosiaalisissa tilanteissa pitämään INTP-tyyppejä ekstravertteinä, koska he pystyvät helposti omaksumaan erilaisia rooleja. Toisin kuin ENTP he eivät kuitenkaan jaksa pitää maskia yllä loputtomasti.
Mä saan tulokseksi INTP:n näistä kyselyistä ja olen todellakin sosiaalisten tilanteiden kameleontti. Pystyn esittämään ihan mitä tahansa ja juttelemaan ihan kenen kanssa vaan, vaikka koko ajan haluaisin vain yksin kotiin. Minua pidetään laajalti ekstroverttinä ja etenkin työelämässä life of the party -tyyppinä, vaikka todellakaan en sitä ole. En ole ikinä ajatellut asiaa ennen kuin luin viestisi, mutta niin se on.
Vedä housut tiukasti ylös niin että kamelinvarvas näkyy.
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne sinulle paljastetut flirtit olivat? Mitä siis ko naiset tekivät tai sanoivat, että se naisesi mielestä oli flirttiä?
Vierailija kirjoitti:
Me miehet olemme yleensä huonoja tulkitsemaan hienovaraisia vihjeitä, vinkkejä tai flirttejä. Siksi suosittelisin, että otat mahdollisimman selkeän ja suoran lähestymistavan. Hymyilet, keskustelet ja vaikka ihan sanot olevasi miehestä kiinnostunut. Ainakin itse miehenä arvostaisin tuollaista lähestymistä.
Mainitsemasi tapa ei mielestäni enää ole flirttiä vaan lähestymistä. Flirtti tarkoittaa itselleni ainakin sitä, että leikitellään pienellä seksuaalisella jännitteellä ja kiinnostuksella ilman, että kummallakaan on aikomustakaan mennä pidemmälle.
Kosketus käsivarteen jutellessa. Lisäksi tottakai hymyily ja katsekontakti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet olemme yleensä huonoja tulkitsemaan hienovaraisia vihjeitä, vinkkejä tai flirttejä. Siksi suosittelisin, että otat mahdollisimman selkeän ja suoran lähestymistavan. Hymyilet, keskustelet ja vaikka ihan sanot olevasi miehestä kiinnostunut. Ainakin itse miehenä arvostaisin tuollaista lähestymistä.
Mainitsemasi tapa ei mielestäni enää ole flirttiä vaan lähestymistä. Flirtti tarkoittaa itselleni ainakin sitä, että leikitellään pienellä seksuaalisella jännitteellä ja kiinnostuksella ilman, että kummallakaan on aikomustakaan mennä pidemmälle.
Kyllä, toki myös sinkkuna flirtti on ensimmäinen askel sen selvittämisessä että kiinnostaako toista mahdollisesti tutustua. Eli siinä mielessä flirtti voi johtaa muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NE = kameleontti.
https://intpintjunited.tumblr.com/post/177051857959/intp-the-chameleon
Tässä vielä aiheesta. Sikäli, kun se liittyy flirttailuun: ihmiset, jotka tutustuvat minuun silloin, kun en käytä NE-funktiota pitävät minua kylmänä ja tylynä. Ihmiset, jotka tutustuvat minuun silloin, kun käytän NE-funktiota järjestään pitävät minua herttaisena, innostuneena, mukava, hauskana ja energisenä. Miehet usein kuvittelevat minun flirttailevan heidän kanssaan ja ilmeisen onnistuneesti. Monet rakastuvat minuun ensinäkemältä.
Mikä aiheuttaa ihmisissä hämmennystä on, jos he näkevät muutoksen -- kun joko NE-funktion laittaa 'päälle' tai kun sen 'sammuttaa'. Kun yhtäkkiä muutun jääkuningattaresta hurmaavaksi seuranaiseksi. Ja vielä enemmän se, kun muutun aseistariisuvan yksinkertaisesta ja hyväntahtoisesta keimalijasta viiltävän teräväksi ja täysin tunteettomaksi. Jälkimmäistä he eivät yleensä unohda.
Kuulostaa lähinnä psykopaattiselta toisten tunteiden manipuloinnilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, toki myös sinkkuna flirtti on ensimmäinen askel sen selvittämisessä että kiinnostaako toista mahdollisesti tutustua. Eli siinä mielessä flirtti voi johtaa muuhunkin.
Olet oikeassa. Ehkä flirtin tarkoitus nimenomaan tuo, että selvitellään toisen seksuaalinen kiinnostus puolin ja toisin.
Ihan vain tiedoksi naisille, että myös mies voi kokea tulla ahdistelluksi. Ajattelin vain mainita, että ei unohtuisi. Mies24
Flirtti tulee luonnostaan, kun on kiinnostunut jostakusta. Keho alkaa "keikistellä" vaikkei sitä itse huomaisikaan.
Lisäksi kiinnostavaa ihmistä silmiin katsoessa ei voi muuta kuin hymyillä suolinukkaa myöten. :) Eiköhän sellainen katse kerro kaiken.
Katsekontakti
Kyselet kiinnostuneena (katsekontakti)
Hihität hassuille jutuille
Nojaat leukaa kättä vasten ja toisella kiherrät hiuksiasi (katsekontakti)
Hakeudut lähikontaktiin, niin että mies tuntee jännittyneen hengityksesi ja pulssisi
Kumarrut niin lähelle niin että hiuksesi hipaisee
Kosketat kevyesti selkää, hartioita tai käsivarsia
"sä oot treenannu"
Vierailija kirjoitti:
Katsekontakti
Hakeudut lähikontaktiin, niin että mies tuntee jännittyneen hengityksesi ja pulssisi
"sä oot treenannu"
Itsellä flirttailu lähtee siitä, että ajattelen positiivisesti siitä miehestä jolle flirttaan. Flirttailu ei edellytä mitään vakavaa kiinnostusta, mutta siitä tulee väistämättä kiusallista jos ei pidä toista puoleensavetävänä tai viehättävänä millään tasolla.
Tätä on vaikea myöntää kuulostamatta bimbolta, mutta rehellisesti sanottuna heitän hymyjen ja viipyilevien katseiden sekaan aimo annoksen ihailua. Siis jos mies kertoo jotain sellaista, josta selvästi on itse ylpeä, niin annan tunteelle hienovaraista ihailevaa vastakaikua.
Tilanteesta riippuen saatan keskustelun lomassa tiputella syöttejä, eli näennäisen viattomia mielikuvia, joita on mahdollisuus mielessään kehitellä intiimimpään suuntaan. Niillä on hyvä testata vähän missä mennään. Jos mies ei reagoi niihin, se tarkoittaa ettei hän ole lainkaan virittynyt flirttiin ja silloin ei ehkä ole hyvä jatkaa. Mutta jos leikkisä vire on molemminpuolinen, niin pieni mielikuvituksen stimulointi tuo siihen hauskan lisän.
Entä jos on INFP-T?
En löydä miestä sytyttävää, tosi rakkautta ja jotenkin en uskalla flirttaillakaan. En uskalla mennä Tinderiin ja pelkään tylyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsekontakti
"sä oot treenannu"Itsellä flirttailu lähtee siitä, että ajattelen positiivisesti siitä miehestä jolle flirttaan. Flirttailu ei edellytä mitään vakavaa kiinnostusta, mutta siitä tulee väistämättä kiusallista jos ei pidä toista puoleensavetävänä tai viehättävänä millään tasolla.
Tätä on vaikea myöntää kuulostamatta bimbolta, mutta rehellisesti sanottuna heitän hymyjen ja viipyilevien katseiden sekaan aimo annoksen ihailua. Siis jos mies kertoo jotain sellaista, josta selvästi on itse ylpeä, niin annan tunteelle hienovaraista ihailevaa vastakaikua.
Tilanteesta riippuen saatan keskustelun lomassa tiputella syöttejä, eli näennäisen viattomia mielikuvia, joita on mahdollisuus mielessään kehitellä intiimimpään suuntaan. Niillä on hyvä testata vähän missä mennään. Jos mies ei reagoi niihin, se tarkoittaa ettei hän ole lainkaan virittynyt flirttiin ja silloin ei ehkä ole hyvä jatkaa. Mutta jos leikkisä vire on molemminpuolinen, niin pieni mielikuvituksen stimulointi tuo siihen hauskan lisän.
Hmm... millaisia syöttejä? Kerropa vähän konkreettisia esimerkkejä? Minä olen aina puupökkelömäisen asiallinen ja sosiaalisilta taidoiltani sen verran yksinkertainen, etten kykene tietoisesti heittelemään mitään syöttejä kenellekään. Olisi hauska kuulla miten jotkut tekee sen?
En osaa itsekään flirttailla. En tosin halua väkisinkään opetella mitään kun lopputulos on aina niin koomista. Mutta olen huomannut, että jos olen ihastunut mieheen niin hymyilen paljon enemmän (koska hän hymyilyttää minua aidosti) ja kehonkieleni on paljon avoimempi hänen seurassaan. Ehkä tämäkin on jonkinlaista flirttailua kun en tee tätä muiden miesten kanssa? Joka tapauksessa kannattaa mielummin yrittää suhtautua mieheen avoimin mielin sen sijaan, että väkisin flirttailee.