Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi pettäjä lisää :(

Vierailija
14.11.2014 |

Olen lukenut täältä monia pettämisketjuja, enkä koskaan olisi uskonut, että olen vielä itse siinä tilanteessa ja kirjoitan tänne. Nyt on pakko kirjoittaa jonnekin, että vähän rauhoitun. Ihan klassinen tilanne. Perhe nukkumassa ja minä olohuoneessa koneella. Tyttäreltä vapautui kone (miehen) ja oli tarkoitus käydä fasessa ja netissä muutenkin, koska olen illanvirkku. Miehellä oli jäänyt fase auki ja uteliaana katsoin erästä keskustelua. Olen tämän henkilön suhteen ollut hiukan epäluuloinen, mutta ajatellut, että epäilen turhia.

Siellä vilisee sydämen kuvia ja kultaa ja pusia, että silleen :( Ja vähän suorempaakin sanastoa. Eri kaupungeissa asutaan mutta miehellä paljon reissuja, joten ihan mahdollista tapailla, jos on haluja.

Piti mennä nukkumaan mutta päässä humisee, kädet kylmät ja tärisee, enkä tiedä itkisinkö vai kiljuisinko.

Yritän hillitä alkavaa raivoa, kun tekisi mieli käydä kumauttamassa miestä jollain kovalla, tai ainakin raastaa pystyyn ja vaatia hyvää (?) selitystä. Eikä se taida olla hyvä ajatus. Haluan selvitellä tämän omassa päässäni, ennen kuin miehelle selviää, että tiedän.

Mutta millä hemmetillä selviän edes tästä yöstä :((

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:07"] [quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:27"] [quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 10:31"] [quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:16"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 06:10"] [quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:10"] Noh, oma mokas! Mitäs menit lukemaan keskustelua joka ei sulle kuulu? [/quote]   No minusta vaan on parempi tietää missä mennään, kun epäilys kerran on herännyt. -ap [/quote] Nii, rikot jopa.lakia sen takia, mut hei! Tarkotus pyhittää keinot? Eikö? Säälittävää touhua! [/quote]   Ja mikä laki meidän olohuoneeseen löytää. Totta kai katson, jos auki jätetään. -ap [/quote] Vai, että mikäkö laki ylettää teidän valtakuntaanne? :D Sitä kutsutaan Suomen laiksi, joka koskettaa myös teidän olohuonettanne. Sinulla EI OLE lupaa mennä kattelemaan toisten viestejä ILMAN LUPAA! Nyt rikoit lakia, jota kutsutaan yksityisyyden suojaksi, myös kirjesalaisuuden rikkominen. Toivottavasti miehesi nostaa sinua vastaan syytteet. Olethan rikollinen. Pettäminen kun ei ole laitonta, mutta sun tekos on. [/quote] No jaa, tuskinpa tuosta edes sakkoja saisi jos ap ei ole varta vasten mennyt kaivelemaan miehensä yksityisiä viestejä vaan sattunut näkemään keskustelun, jonka mies on itse jättänyt auki koneelle, jonka tietää olevan muidenkin perheenjäsenten käytössä. Ihan sama juttu jos löydät keittiön pöydälle jätetyn kirjeen ja satut sen lukemaan tietämättä etukäteen, ettei se ole sinulle tarkoitettu. Menee kyllä enemmän ap:n miehen oman huolimattomuuden piikkiin. (Tai ehkä oli tarkoituksella jättänyt keskustelun koneelle auki ap:n löydettäväksi?) [/quote] No, voihan sen noinki selitellä. "Mä vaa niinku ihan vahingos vaa katoin ja luin ne kaikki viestit, mitä siin ketjus oli. Se vaa oli siin auki sillain sopivasti ja sit hiiri niinku ihan vaan vahingossa selas sitä keskusteluu ylöspäin ja mä vaan vahingos luin kaiken siitä." Kyllä jumalauta pitää ihmisten pystyä luottamaan toiseen sen verran, ettei tämä mene tutkimaan jos on unohtanut vaikkapa facen auki. Se ei kuulu kenellekään muulle. Eli valitettavasti lakia rikottiin, tulipa sakkoa tai linnaa. Kyse ei ole rangaistuksen määrästä vaan siitä, että ap on rikollinen LAIN mukaan. Tosin tää nyt on vaan niin mielenkiintost miten ap:n lain rikkominen käännetään miehen syyks, mut miehen pettämistä ei sais vahingossakaan kääntää ap:n syyksi. Vitun noloa tämmönen "Mies on sika ja nainen on täydellinen"-ajattelu täällä. Vaan jos tilanne oliski toisinpäin, et mies olisi saanu ap:n kiinni pettämisestä samalla tavalla ni johan täällä haukuttaisiin mies kusipääks ja kamalaks ihmiseks ku oli menny muka "vahingossa" lukee vaimonsa fb viestejä. En tajua teidän valtaosan ajatuksenjuoksua. Vaikka mulla on pillu, niin silti EN VAAN TAJUA tätä naisten kyräilyä ja järjen juoksua (tosin sehä ei juokse, kuten tämä ketju todistaa ap:sta ja hänen kannattajajoukkioistaan!). [/quote] Mahtavaa keuhkoamista :D miten joku jaksaa suhtautua tämmöisellä intohimolla anonyymien ihmisten kirjoituksiin? [/quote] Mua vaan vituttaa kun täällä oikein yllytetään rikkomaan lakia!!! Saatanan sairaita mammoja, yksikään teistä ei ole parisuhdetta ansainnu! [/quote]   Anteeksi nyt vaan, mutta, jos täällä joku  kuulostaa sairaalta niin se olet sinä. Mene heti ja ota ne lääkkeesi. [/quote] Aha, eli mä oon sairas kun en taputtele ap:n päätä silkkihansikkain ja kehu kilvan teiän muiden idioottien kanssa kuinka ap teki niin oikein ja hyvän tempun! Kuinka taas saatiin epärehellinen mies käräytetyksi ja siis ap itsehän on rehellisyyden perikuva. Ehkäpä sit tosiaan olen sairas, mutta lääkkeitä tähän sairauteeni ei ole. Sairauttani voisi kutsua vaikka oikeamielyystenä tai rehellisyytenä, aairayksiahan noi ovat av:n mukaan. Että anteeksi nyt vaan, mutta todellakin olen sitten sairas kun en lakia rikkovia pikkurouvia vaan ymmärrä! [/quote] Kuulostat kyllä vähän sekavalta kun jankkaat hysteerisenä ihan kun sinulle olisi tehty jotain. Jos eletään perheessä jossa on lapsia, niin järkevät vanhemmat eivät ala jonkun face keskustelun perusteella haastamaan ketään oikeuteen. Eikä apn kuulu kertoa lapsille pettämisestä. Jos eroaa niin kuuluu tehdä se niin ettei lapsiin satu. Mutta sinusta ilmeisesti tärkeämpää että nainen joutuu oikeuteen. (Facessa muuten vähän eri säännöt kun esim tekstiviesteillä, omalla tutulla oli stalkkeri Facessa ja vaikka tekijän nimi saatiin, ei voitu haastaa oikeuteen koska face on jenkkifirma) [/quote] Tärkeintä olisi, että ap ja ap:n kaltaiset muljut tajuaisivat RIKKOVANSA LAKIA lukemalla miehensä viestejä niin puhelimesta, facesta kuin sähköpostistakin!!! Sekava tai en, saatanan sairasta on rikkoa lakia ja vielä pyydellä sille hyväksyntää ja oikeutusta. Ihan sama mitä ap:n ukko tekee, vaikka nussis ap:ta perseeseen. Mutta tekoa mikään EI MUUTA lailliseksi. Koittakaa nyt tajuta tämä asia, on LAITONTA lukea toisen viestit ILMAN LUPAA! Vaikka siellä olisi mitä rakkauden tunnustuksia tai kumppani pettäis tai sillä olis vaikka perhe toisaalla, niin ON LAITONTA LUKEA TOISEN VIESTIT ILMAN LUPAA!!! Jankkaan tätä siksi, ettei täällä ole yksikään muu tainnut vielä kiihkonsa keskellä ymmärtää ap:n olevan rikollinen. Joko nyt menee ymmärrykseen vai vieläkö väännetään ratakiskoa? Mua EI kiinnosta mitä ap tai sen ukko asialle tekee, mua EI kiinnosta mitä muiden tyranni mammojen lapaset tekee, mutta se ON LAITONTA LUKEA TOISEN VIESTIT ILMAN LUPAA!! Vieläkö pitää toistaa vai joko ymmärrät? (LAITONTA LUKEA TOISEN VIESTIT ILMAN LUPAA!!!!!) Ehkä nyt vihdoin ymmärrät? [/quote] Mitä vittua se sulle kuuluu, jos toinen on valmis vastaamaan seurauksista lain edessä? Saa pienet rapsut tai kuukauden ehdollista, so? [/quote] Jos ensin yrittäisit ymmärtää mitä teksteilläni haen takaa, ennenku alat lesottelee mitään. Kuten sanoin, mulle on ihan se ja vitun sama vaikka ap:n ukko nussis sitä perseeseen.

[/quote]

Tuli selväksi, että se on LAITONTA. Kaikki kun eivät kuitenkaan piittaa LAISTA.

Vierailija
122/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:17"]

Juurihan ehdolliata eräälle miehelle oli langetettu tuon tyylisestä jutusta. Linkkiä juttuun en uskalla laittaa, koska siitähän mammat vaa saa liikaa vinkkejä miten pikkusen enemmän vielä piinata miehiään.

[/quote]

Ai miehetkin RIKKOO LAKIA lukemalla muiden yksityisviestejä?!?

Voithan sä käydä tekemässä rikosilmoituksen ap:n tekemisistä, jos se sun oloasi helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylinopeutta ajavakin on lain edessä rikollinen. Vauhkoajan logiikan mukaan on aivan sama mitä jokaiselle joka on siihen syyllistynyt sen jälkeen tapahtuu, he ovat menettäneet kaikki oikeutensa sitä myöten. Aivan sama vaikka ylinopeus johtuisi henkilön terveyttä ja hyvinvointia uhkaavista seikoista, koska "on sairasta rikkoa lakia" eikä asiassa ole koskaan mitään muita puolia..?

Vierailija
124/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiat ap:lle, mutta onhan se niin että jos lukee toisen kirjeitä/viestejä/päiväkirjaa, voi varautua siihen että sieltä voi löytää epämieluisia asioita.

Vierailija
125/125 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva lukea tätä ketjua ja varsinkin kuulla miten ap:llä menee nyt, mut hankalaa se on kun on kilometrin mittaisia lainauksia keskusteluista. Ja aika paljon käytetty palstatilaa siihen onko viestin lukeminen ollut laillista vai ei. Pistäähän tuommoinen väkisinkin silmään vaikka kuinka koittais äkkiä painaa ruksia yläkulmasta. Ja se ei tainnu olla edes pointti tässä jutussa vaikka siitä täällä eniten jauhetaan. Kerro ap miten menee nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi